Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op juli 05, 2015, 09:19:28
Totaal niet meer serieus nemen die Grijskijkert  :_schater

Wist je dat Labylle het best tot zijn recht komt als voorstopper  l0l
Inderdaad Poelie compleet links laten liggen die gast snapt er niks van.. :_schater
Ik heb gehoord dat die Labylle ook prima als vliegende keeper kan spelen en dat het eigenlijk zijn beste positie is  :insane
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: pvanbuijtene op juli 05, 2015, 09:16:22
enigsinds eens... maar dan komt er een voorzet.. dan hoop ik dat het probleem van vorig jaar is opgelost, meer mensen bij sluiten... naja goed, narsingh komt met hoge voorzet, streek , ogbeche, rosheuvel berisha (noem maar wat namen van voorhoede spelers die misschien basis staan) staan in 16.. allen nog onder de 1.80.. dan moet de voor dan zooo keer op keer perfect wezen of wel geluk dst die bal aankomt....
het zou toch meer uit de combinatie/individuele actie moeten komen om een lage voorzet te kunnem geven dan hoge ballen.. zijn we gewoon kansloos..
Byrne zijn lengte weet ik overigens niet..
Het hoeft geen hoge voorzet te zijn, daar praat ik niet over.. een bal opmaat vanaf de zijkant was de 2e helft van de competitie al een unicum en komt zo'n bal dan hoeven ze er maar tegenaan te lopen..
Byrne is 1.55 dus die wint het ook niet in de lucht...
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Collingwood op juli 05, 2015, 09:19:21
Ik hoop eerlijk gezegd dat de berichten over Hooi niet kloppen. Dan hebben we drie rechtsbuitens (Narsingh, Rosheuvel, Hooi) en geen enkele linksbuiten.
Dan hebben we 4 rechtsbenige buitens ja, maar wel 4 snelle buitens en die zijn lastig te verdedigen..
IN HENK WE TRUST!!!

pvanbuijtene

sowieso spits andere buitenspeler en liefst 2middenvelders in de 16 bijsluiten zal al een heel hoop schelen.. vindt het wel een manco trouwens, bijna geen grote spelers in selectie, danwel op middenveld en voorhoede. niet alles kan in combinatie gaan en laag en hoog ben je bijna altijd kansloos... Rosheuvel heeft het trouwens wel in zich om doelpunten te kunnen maken, als hij rustig wordt voor het goal kan dat goed komen, creeert genoeg voor zichzelf...

Grijskijkert

Citaat van: pvanbuijtene op juli 05, 2015, 09:33:16
sowieso spits andere buitenspeler en liefst 2middenvelders in de 16 bijsluiten zal al een heel hoop schelen.. vindt het wel een manco trouwens, bijna geen grote spelers in selectie, danwel op middenveld en voorhoede. niet alles kan in combinatie gaan en laag en hoog ben je bijna altijd kansloos... Rosheuvel heeft het trouwens wel in zich om doelpunten te kunnen maken, als hij rustig wordt voor het goal kan dat goed komen, creeert genoeg voor zichzelf...
Steblecki,Vytas,Reijnen,Heerings,Peersman komen in de buurt van de 1.90 de rest rond de 1.80 of nog kleiner..
De enige die over de 1.90 gaat is Zeinstra..
Spits vind ik dan niet echt nodig,laat Ogbeche nog maar even staan(kan Berisha rustig gebracht worden), als je ziet hoe de samenwerking(direct en indirect) tussen Rusnak en Ogbeche was en de doelpunten die hij de eerste helft van de competitie maakte, heb ik goede hoop dat hij dit een heel seizoen kan,mits de aanvoer goed is..
IN HENK WE TRUST!!!

speculeter

Dan moet Zeinstra maar in de spits!
Die kopt ze er wel in.....

pvanbuijtene

Citaat van: Grijskijkert op juli 05, 2015, 09:48:38
Steblecki,Vytas,Reijnen,Heerings,Peersman komen in de buurt van de 1.90 de rest rond de 1.80 of nog kleiner..
De enige die over de 1.90 gaat is Zeinstra..
Spits vind ik dan niet echt nodig,laat Ogbeche nog maar even staan(kan Berisha rustig gebracht worden), als je ziet hoe de samenwerking(direct en indirect) tussen Rusnak en Ogbeche was en de doelpunten die hij de eerste helft van de competitie maakte, heb ik goede hoop dat hij dit een heel seizoen kan,mits de aanvoer goed is..
dat is ook wat mijn punt, laten we hopen dat aanvoer goed is anders wordt het net als tweede seizoenshelft.. veel wanhopige voorzetten die nooit aankomen.

sunderland

We kunnen beter naar kijken naar creativiteit en iemand die zijn directe tegenstander kan uitspelen. Rusnak deed dat soms in 1 balaanname

de Schoot

Citaat van: Grijskijkert op juli 05, 2015, 09:31:27
Dan hebben we 4 rechtsbenige buitens ja, maar wel 4 snelle buitens en die zijn lastig te verdedigen..

Als je ze tegelijk opstelt helemaal.   :_schater

De Gast

Citaat van: sunderland op juli 05, 2015, 15:32:57
We kunnen beter naar kijken naar creativiteit en iemand die zijn directe tegenstander kan uitspelen. Rusnak deed dat soms in 1 balaanname

Rusnak  _O_
Ritzmaier.
Dat kaliber hebben we nodig om boven de streep te kunnen eindigen.
Iemand die zn medespeler met een steekpass kan lanceren ipv een eindeloze rij voorzetten die simpeltjes weg worden gewerkt. En Ogbeche kan niks met voorzetten of staat continue verkeerd.
Ik hoop dat 1 of 2 van die jochies het in zich heeft.

okkele

ach......rusnakje..
goeie ouwe tijd.

als je beweert dat ogbeche constant verkeerd staat dan heb je er echt kijk op hoor,jij bent vast ook zo 1 die beweert dat ie al zn luchtduels verliest.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Dokkumer

Van Rooijen _O_
Heldens _O_

We kunnen wel blijven hangen in het verleden, maar Rusnák komt nimmer weder. Ritzmaier idem. Twee spelers die ik zeker graag had willen houden, maar nu slechts in het topic "Oud Spelers" thuis horen.

Wat ik overigens Ogbeche wel verwijt (in tegenstelling tot verkeerd staan en luchtduels verliezen) is dat hij té veel kansen nodig heeft om te scoren.

Dokkumer

Citaat van: De Gast op juli 05, 2015, 16:53:45
Rusnak  _O_
Ritzmaier.
Dat kaliber hebben we nodig om boven de streep te kunnen eindigen.
Iemand die zn medespeler met een steekpass kan lanceren ipv een eindeloze rij voorzetten die simpeltjes weg worden gewerkt. En Ogbeche kan niks met voorzetten of staat continue verkeerd.
Ik hoop dat 1 of 2 van die jochies het in zich heeft.

Jack Byrne!

moodygrunn

Citaat van: Dokkumer op juli 05, 2015, 21:28:42
Van Rooijen _O_
Heldens _O_

We kunnen wel blijven hangen in het verleden, maar Rusnák komt nimmer weder. Ritzmaier idem. Twee spelers die ik zeker graag had willen houden, maar nu slechts in het topic "Oud Spelers" thuis horen.

Wat ik overigens Ogbeche wel verwijt (in tegenstelling tot verkeerd staan en luchtduels verliezen) is dat hij té veel kansen nodig heeft om te scoren.

Ogbeche komt qua balaannames net wat te kort. Hierdoor heeft hij veel tijd nodig om tot een schot te komen. 
In Henk en Sandor we trust

ruubmac

En daarom speelt ie bij Cambuur en niet bij psv