Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Ype smid praat zijn mond alweer voorbij "vandaag geen transfers meer bij Cambuur"

okkele

niks meer dan een duidelijke uitspraak.
hoe praat hij zn mond voorbij dan?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Timmie

Citaat van: Lore op september 01, 2015, 07:56:07
Ype smid praat zijn mond alweer voorbij "vandaag geen transfers meer bij Cambuur"
Mond voorbij praten zou zijn dat Cambuur alsnog een speler had aangeschaft en Ype dit helemaal (nog) niet had mogen zeggen..

hobbes


Timmie

Ik denk dat we een aardige selectie hebben. Hiermee moeten we in mijn ogen boven De Graafschap, Excelsior en NEC kunnen blijven. Roda wellicht ook nog.

De buitens moeten vaker hun man opzoeken. Als het acht keer niet lukt, lukt het twee keer wel. Dat is hun taak, hun beroep; mannetje uitschakelen. De spits moet lekker tegen de laatste man aan blijven staan en de tien moet ietsje dieper staan zodat ook de twee controleurs daarachter wat meer ruimte krijgen. Daardoor kan de CV makkelijker opschuiven met de bal.

De tien kan dan ook iets makkelijker met de spits combineren en de buitens wegsturen!

Komt allemaal wel goed, maar niet zo makkelijk als de voorgaande jaren!

Lore

Citaat van: okkele op september 01, 2015, 08:54:14
niks meer dan een duidelijke uitspraak.
hoe praat hij zn mond voorbij dan?

Shit, vergeten een sarcasme symbooltje erbij te zetten!  :devil

Timmie

Citaat van: Lore op september 01, 2015, 09:11:59
Shit, vergeten een sarcasme symbooltje erbij te zetten!  :devil

Kunnen we allemaal niet waarderen...

Dokkumer

Citaat van: Timmie op september 01, 2015, 09:12:37
Kunnen we allemaal niet waarderen...
Dat maak jij ervan. Niet iedereen is niet hetzelfde als iedereen niet. :D

Dokkumer

Citaat van: Lore op september 01, 2015, 07:56:07
Ype smid praat zijn mond alweer voorbij "vandaag geen transfers meer bij Cambuur"
Mijn taak! Nooit weer doen!!  :_spank

Lore

Citaat van: Dokkumer op september 01, 2015, 11:19:02
Mijn taak! Nooit weer doen!!  :_spank

:_schater :_schater Sorry, mijn nederige excuses. Ik zat weer verkleed als mijn grote voorbeeld Dokkumer achter het toetsenbord! Ik leef mij dan net wat te veel in in mijn rol!

Yellow Army

Citaat van: Lore op september 01, 2015, 14:42:17
:_schater :_schater Sorry, mijn nederige excuses. Ik zat weer verkleed als mijn grote voorbeeld Dokkumer achter het toetsenbord! Ik leef mij dan net wat te veel in in mijn rol!

Had je je stringbikini weer aan?
Area 58

Lore


Dokkumer

Citaat van: Lore op september 01, 2015, 14:42:17
:_schater :_schater Sorry, mijn nederige excuses. Ik zat weer verkleed als mijn grote voorbeeld Dokkumer achter het toetsenbord! Ik leef mij dan net wat te veel in in mijn rol!
Tip voor de volgende keer... Je mag de fatsuit in de kast laten, ben inmiddels 14 kilo afgevallen en praktisch op een "normaal" gewicht (vlieggewicht voor de gemiddelde Cambuursupporter dus).

Excuses geaccepteerd overigens, laat het niet weer  gebeuren :zweep

Dokkumer

Citaat van: Yellow Army op september 01, 2015, 14:48:58
Had je je stringbikini weer aan?
Lore zorgt ervoor dat jij deze weer terug krijgt.

Yellow Army

Citaat van: Dokkumer op september 01, 2015, 15:12:39
Lore zorgt ervoor dat jij deze weer terug krijgt.

Wel gewassen mag ik hopen.
Area 58