Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: AL op juli 09, 2015, 09:11:44
Liefst geen dertigers op de back!
Zijn meestal niet meer de snelsten en het beste is er meestal wel van af.
Bovendien geen restwaarde meer.
weliswaar geen dertiger, maar ik las hier vorig jaar dat een dijks te traag zou zijn en geen versterking voor ons..... Waar speelt die nu?

Kijk niet altijd te bekrompen naar de leeftijd

pvanbuijtene

Citaat van: zeewolde op juli 09, 2015, 09:15:34
weliswaar geen dertiger, maar ik las hier vorig jaar dat een dijks te traag zou zijn en geen versterking voor ons..... Waar speelt die nu?

Kijk niet altijd te bekrompen naar de leeftijd

zimling speelt daar ook 8P

zeewolde


pvanbuijtene

Citaat van: zeewolde op juli 09, 2015, 09:51:54
die zit daar op de tribune 8)

niet alles wat daar komt is goed ;)... Al had Dijks hier niet misstaan natrlk.

Gasgeve

Stam is 30 daar is het beste heus nog niet vanaf hoor en van Mulder ook niet.

Cor

Citaat van: Grijskijkert op juli 09, 2015, 08:28:50
http://www.vi.nl/nieuws/stam-en-mulder-trainen-mee-bij-nac.htm Hebben we niet iets aan 1 van deze 2 spelers?

Zullen wel voor nac kiezen, daar zal alles wel uit de kast gaan voor directie promotie

Gasgeve

Citaat van: Cor op juli 09, 2015, 10:16:08
Zullen wel voor nac kiezen, daar zal alles wel uit de kast gaan voor directie promotie
Voordat Tyga weg is, kunnen ze daar nog niet veel doen, dus je moet nu toeslaan. Daarnaast vraag ik me af of Stam en/of Mulder in de Jupiler League willen voetballen.

Galdiano

Citaat van: Cor op juli 09, 2015, 10:16:08
Zullen wel voor nac kiezen, daar zal alles wel uit de kast gaan voor directie promotie

Ik hoop zo dat NAC keihard op hun bek gaan ala RKC.
Mooie club maar wanbeleid mag niet beloond worden.
Liever een Eagles kampioen die niet alles op alles zet gelijk te promoveren.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Trainer

Las het inderdaad ook van Stam, denk dat het wel een goed alternatief is. Veel ervaring en kan eventueel ook als een soort stofzuiger fungeren op het middenveld a la Makrini.

Daarnaast voor de linksbuitenpositie kom je misschien uit bij Sleegers (Manu voorbeeld eerder) of bij Cas Peeters weer. Jonge gretige jongens die iets willen laten zien............

Grijskijkert

Citaat van: Cor op juli 09, 2015, 10:16:08
Zullen wel voor nac kiezen, daar zal alles wel uit de kast gaan voor directie promotie
Ze zullen vast niet allebei voor NAC kiezen.. 1 v/d 2 kan maar spelen en in de JL op de bank zitten zie ik ze niet doen..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Trainer op juli 09, 2015, 12:41:43
Las het inderdaad ook van Stam, denk dat het wel een goed alternatief is. Veel ervaring en kan eventueel ook als een soort stofzuiger fungeren op het middenveld a la Makrini.

Daarnaast voor de linksbuitenpositie kom je misschien uit bij Sleegers (Manu voorbeeld eerder) of bij Cas Peeters weer. Jonge gretige jongens die iets willen laten zien............
Sleegers een goede voetballer maar is niet het type wat gezocht wordt.. Peters heeft al een club gevonden in Portugal..
IN HENK WE TRUST!!!

dit is mien club

De linksbuiten willen ze een absolute versterking, dus daar verwacht ik wel wat binnen nu en een week/ ander halve week.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

justremco

Citaat van: dit is mien club op juli 09, 2015, 13:20:30
De linksbuiten willen ze een absolute versterking, dus daar verwacht ik wel wat binnen nu en een week/ ander halve week.

Het mooiste zou zijn, dat zowel de linksbuiten als de rechtsback mee gaan naar Oostenrijk. Of dat haalbaar is weet ik niet

dit is mien club

Afhankelijk van hoe snel bepaalde zaken rond komen
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Lore

Citaat van: dit is mien club op juli 09, 2015, 13:20:30
De linksbuiten willen ze een absolute versterking, dus daar verwacht ik wel wat binnen nu en een week/ ander halve week.

Heb je daar informatie over of verwacht je dat? Want een absolute versterking zou ik denken dat het een huurspeler wordt en dat zou ook al na de start van de competitie kunnen?