Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: Cor op juni 19, 2015, 16:47:08
Sommige mensen lullen hier alleen maar in de zomer  8)
En sommige lullen maar wat het hele jaar door... ;)
IN HENK WE TRUST!!!

Cor

Citaat van: Grijskijkert op juni 19, 2015, 16:47:51
Of wist je wel dat Collingwood het een prima speler vind?

Wat denk je zelf. En nu ga ik lekker weekend houden en me laten verrassen door SCC. Of niet, wie zal het zeggen Grijskijkert

Cor

Citaat van: Grijskijkert op juni 19, 2015, 16:48:59
En sommige lullen maar wat het hele jaar door... ;)

Even het aantal post vergelijken?? :_schater

Grijskijkert

Citaat van: Cor op juni 19, 2015, 16:50:14
Wat denk je zelf. En nu ga ik lekker weekend houden en me laten verrassen door SCC. Of niet, wie zal het zeggen Grijskijkert
Prettig weekend Cor...
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Citaat van: Grijskijkert op juni 19, 2015, 16:44:23
En daarnaast erg snel en een fijne voorzet met links...

Maar ook wisselvallig en af en toe oogkleppen op. Was voor ons wel een leuke tweede linksbuiten geweest, maar ik hoop stiekem toch op iets meer kwaliteit

Sakin

Vandaag zal het wel niet meer komen!
Was met mijn zoon bij zwemles en daar was onze trainer ook op 1 kruk.
Of zit hij nooit bij de contract besprekingen en/of tekenen.

Ben nog altijd benieuwd naar de nieuwe spits!

Grijskijkert

Citaat van: justremco op juni 19, 2015, 16:59:59
Maar ook wisselvallig en af en toe oogkleppen op. Was voor ons wel een leuke tweede linksbuiten geweest, maar ik hoop stiekem toch op iets meer kwaliteit
Wisselvalligheid heeft met motivatie te maken en oogkleppen is af te leren..

Maar ben benieuwd wie er wel komt.. Als er toch geld uitgegeven(wat ik heb begrepen) kan worden, waarom niet Korte of Houtkoop van ADO halen, komen daar toch niet aan spelen toe..
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Lijkt mij ook wel eens leukst er 1 van jou genoemde spelers er een keer bijkomt Grijskijker .Toppers allemaal maar dat vind de ts niet vlgns mij.

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op juni 19, 2015, 20:03:09
Lijkt mij ook wel eens leukst er 1 van jou genoemde spelers er een keer bijkomt Grijskijker .Toppers allemaal maar dat vind de ts niet vlgns mij.
Dat zal vast niet gebeuren, maar we hebben in ieder geval iets om over te lullen..
IN HENK WE TRUST!!!

Sakin

De Sa, Ligeon en Zivkovic richting WII. Die Dijks is wel wat waard zeg. De deal maakt er onderdeel vanuit.

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op juni 19, 2015, 20:08:32
Dat zal vast niet gebeuren, maar we hebben in ieder geval iets om over te lullen..
ow nu begrijp ik het een beetje. Als er dan anderen zijn met een naam of een mening laat die dan ook een beetje in hun waarde.

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op juni 19, 2015, 20:46:47
ow nu begrijp ik het een beetje. Als er dan anderen zijn met een naam of een mening laat die dan ook een beetje in hun waarde.
Dus eigenlijk zeg je dat ik mijn mening voor me moet houden? Want ik mag niks zeggen over namen die anderen noemen...
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Ik denk dat iedereen wel weet wat ik bedoel. En dat weet jij ook heus wel alleskenner  ;( :proost

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op juni 19, 2015, 21:06:42
Ik denk dat iedereen wel weet wat ik bedoel. En dat weet jij ook heus wel alleskenner  ;( :proost
Oww nu praat je voor iedereen.. volgens mij ben je de enige met een probleem... Misschien moet je een eigen site beginnen dan kan bepalen wat er gebeurt..
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op juni 19, 2015, 21:11:30
Oww nu praat je voor iedereen.. volgens mij ben je de enige met een probleem... Misschien moet je een eigen site beginnen dan kan bepalen wat er gebeurt..
haha vervelend he een beetje tegenspraak