Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Zo, dat ziet er inderdaad erg goed uit! Lijkt inderdaad een belletje waard, al weet je niet welk alternatief Cambuur eventueel al in het hoofd heeft.
Kalmte alleen kan u redden.

keije

Ja , haal deze fut maar op. Wat een speler juh !  |:)

Grijskijkert

Citaat van: Collingwood op juli 20, 2015, 13:41:45
Zo, dat ziet er inderdaad erg goed uit! Lijkt inderdaad een belletje waard, al weet je niet welk alternatief Cambuur eventueel al in het hoofd heeft.
City heeft hem net gekocht van Fullham en willen hem gelijk weer verhuren.. Wat je zegt is zeker een belletje waard,en als je die jongen kan krijgen dan is alles wat op het Cambuur lijstje staat niet goed genoeg.. en gaan wij een mooi seizoen tegemoet..
IN HENK WE TRUST!!!

dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

SCC

Ziet er zeker heel dreigend uit. Wel ook weer licht (fysiek) en een dribbelaar ipv iemand met een voorzet. Maar als deze komt, schuif ik die punten even aan de kant. Op basis van dit filmpje zeg ik: attractie om naar te kijken!


dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Collingwood

Citaat van: Grijskijkert op juli 20, 2015, 13:47:05
City heeft hem net gekocht van Fullham en willen hem gelijk weer verhuren.. Wat je zegt is zeker een belletje waard,en als je die jongen kan krijgen dan is alles wat op het Cambuur lijstje staat niet goed genoeg.. en gaan wij een mooi seizoen tegemoet..

In principe ben ik het met je eens hoor. Echter zijn er mogelijk ook andere spelers die minder zijn dan deze jongen, maar voor Cambuur-begrippen wel toppers, die definitief overgenomen kunnen worden. Dat zou dan in mijn ogen de voorkeur verdienen.

Maar het is ook mogelijk dat Cambuur nu al zit te wachten tot bepaalde spelers beschikbaar worden voor verhuur. Als dat het geval zou ik meteen voor deze Roberts gaan!
Kalmte alleen kan u redden.

dizzhead

Behalve dat het overduidelijk een potentiële topper lijkt, ziet het er bij mij op het scherm meer uit als een rechtsbuiten.

Grijskijkert

Citaat van: SCC op juli 20, 2015, 13:51:14
Ziet er zeker heel dreigend uit. Wel ook weer licht (fysiek) en een dribbelaar ipv iemand met een voorzet. Maar als deze komt, schuif ik die punten even aan de kant. Op basis van dit filmpje zeg ik: attractie om naar te kijken!
Je praat over 1 van de grootste talenten van Engeland.. voorzet heeft deze jongen ook wel in huis..
IN HENK WE TRUST!!!

dit is mien club

Citaat van: dizzhead op juli 20, 2015, 13:52:40
Behalve dat het overduidelijk een potentiële toppel lijkt, ziet het er bij mij op het scherm meer uit als een rechtsbuiten.

klopt maar is een linkspoot
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Collingwood

Citaat van: dizzhead op juli 20, 2015, 13:52:40
Behalve dat het overduidelijk een potentiële topper lijkt, ziet het er bij mij op het scherm meer uit als een rechtsbuiten.

Speelt in het filmpje inderdaad vanaf rechts, maar kan ook als linksbuiten spelen. Is bovendien inderdaad linksbenig.
Kalmte alleen kan u redden.

Grijskijkert

Citaat van: dizzhead op juli 20, 2015, 13:52:40
Behalve dat het overduidelijk een potentiële toppel lijkt, ziet het er bij mij op het scherm meer uit als een rechtsbuiten.
Hij is linksbenig en kan op beide vleugels uit de voeten(net als Robben)
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Cambuur058

Volkomen onrealistisch om te denken dat hij hier komt, is voor 16mil gekocht door city en zal dus ook wel een gigantisch salaris hebben.