Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Citaat van: CLWDFC op augustus 24, 2015, 00:05:42
Een speler van het niveau Dammers (aanvoerder Jong Feyenoord en vorig jaar nog opgeroepen voor Jong Oranje) loopt voor een amateurvergoeding rond bij de beloften? Lijkt me sterk.

Nou misschien zou je dan eens moeten kijken. Jongen heeft GEEN ervaring

Ik heb het niet over ervaring, maar over kwaliteit. De spelers van Jong Cambuur hebben ook geen ervaring, dus dat maakt geen verschil.
Kalmte alleen kan u redden.

CLWDFC

Citaat van: Collingwood op augustus 24, 2015, 00:07:11
Ik heb het niet over ervaring, maar over kwaliteit. De spelers van Jong Cambuur hebben ook geen ervaring, dus dat maakt geen verschil.
Die blonde achterin, de Wit ben ik wel fan van. 30 wedstrijden ervaring en zeker gelijkwaardig. El Baad is HDJ fan van en speelde ook CV. Die jongens zien dan toch geen perspectief als zulke " versterkingen" worden gehaald.

Collingwood

Citaat van: CLWDFC op augustus 24, 2015, 00:10:10
Die blonde achterin, de Wit ben ik wel fan van. 30 wedstrijden ervaring en zeker gelijkwaardig. El Baad is HDJ fan van en speelde ook CV. Die jongens zien dan toch geen perspectief als zulke " versterkingen" worden gehaald.

Vind beiden ook wel redelijke spelers, maar (nog) niet geschikt voor het eerste. El Baad is fysiek veel te licht en moest ook bij Feyenoord Dammers al voor zich dulden. De Wit heeft in de voorbereiding redelijk vaak meegetraind en -gespeeld. De TS zou dus goed op de hoogte moeten zijn van zijn kwaliteiten. Denk je dat ze Dammers zouden halen als De Wit (al) goed genoeg zou zijn? Kom op, zo dom zijn ze toch niet.
Kalmte alleen kan u redden.

vialli

Citaat van: oost op augustus 23, 2015, 23:56:41
Kom op man mss lege beurs maar er zijn vast wel een stel veteranen die voor Cambuur willen spelen
Dit is gewoon dikke bullshit

Trek zelf de beurs even dan binne we een stuk verder :y

CLWDFC

Citaat van: Collingwood op augustus 24, 2015, 00:13:48
Vind beiden ook wel redelijke spelers, maar (nog) niet geschikt voor het eerste. El Baad is fysiek veel te licht en moest ook bij Feyenoord Dammers al voor zich dulden. De Wit heeft in de voorbereiding redelijk vaak meegetraind en -gespeeld. De TS zou dus goed op de hoogte moeten zijn van zijn kwaliteiten. Denk je dat ze Dammers zouden halen als De Wit (al) goed genoeg zou zijn? Kom op, zo dom zijn ze toch niet.
Ben ik het zeker mee eens, maar waarom niet een jongen als De Wit nou het vertrouwen geven en zien wat eruit komt. Ik denk dat je dan hetzelfde risico neemt als met Dammers. Wat vind jij ?

NRG

Citaat van: CLWDFC op augustus 24, 2015, 00:20:14
Ben ik het zeker mee eens, maar waarom niet een jongen als De Wit nou het vertrouwen geven en zien wat eruit komt. Ik denk dat je dan hetzelfde risico neemt als met Dammers. Wat vind jij ?

We hebben achterin ervaring nodig. Een leider. Niet van die jonge broekjes.

dit is mien club

We moeten opstaan, de noodklok moet worden geluid!
Met Dammers halen we een talent maar geen ervaring, dat is wat we nodig hebben achterin.

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Sakin

Wanneer komt die versterking nou eens?

AL

#4988
Wat een wanbeleid!!
Ik krijg geen goed gevoel bij vd Vegt!!!
Gvd op deze manier mogen we volgend seizoen weer op vrijdagavond naar Oss.

Ik neem aan dat er nu nog geld is om Sleegers binnen te halen?

dit is mien club

Ze gaan geen geld meer in aanvallers steken
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

AL

#4990
Problemen in de verdediging los je niet op!!!!!
Vanaf nu zijn we samen met de Graafschap de grootste degradatiekandidaat!!
Andere concurrenten hebben een betere verdediging en dat Is echt de basis.

dit is mien club

Ik mag hopen dat ze zelf ook weten dat de nood hoog is
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

drg

Ik heb liever dat we hooguit een paar wedstrijden verliezen dan het hele jaar afhankelijk te zijn van een huurspeler. Maar men moet nou ook niet meteen zo overdramatisch gaan doen na 1 off-day. Hoe lang komen jullie nou al bij Cambuur? Je gaat mij toch niet vertellen dat je niet weet dat je minstens elk seizoen wel een paar van zulke wedstrijden heb.

dit is mien club

ben ik met je eens. Maar we zien wel dat we een leiders type missen.

Het verlies mag Henk de Jong zich zelf aan rekenen. Heerings op de bank terwijl vd Laan slechts twee keer mee heeft getraind. Vast blijven houden aan Nienhuis, de manier van spelen heb je niks aan Nienhuis. Geweldig op de lijn, maar mee voetballend is mijn zoontje (2,5 jaar) beter.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

poelie-lwd

Het is vrij simpel volgens mij. Fischer halen ze nu in de winter, dan is de clausule van kracht. Tot die tijd gaan we iets anders spelen en is Dammers back up voor Macintosh.
Iedereen heeft recht op mijn mening.