Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Tanjajeah

Dammers lijkt mij een soort van tussenoplossing. Mocht het nodig zijn verwacht ik dat Fischer in de winterstop alsnog komt.

oost

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 23, 2015, 23:01:11
Eens! Snap weinig van deze beslissing, wat een paniekaankoop word dat zeg
Ze hadden inderdaad door moeten pakken in de soap Reijnen
Dan had je een Fischer/Vriends/N' Toko/Fortes misschien makkelijker kunnen halen
Wat dat betreft is Cambuur maar een klein en bang clubje die te lang wacht zonder echt plan en wat geen of amper risico's durft te nemen (oa Rusnak)
Maar wie weet is deze jongen wel veel getergder dan dat wij denken maar sta nog niet te springen
Deze types zijn nodig; http://planet_shels.tripod.com//sitebuildercontent/sitebuilderpictures/dave_rogers.jpg


:y :y :y

Collingwood

Citaat van: Tanjajeah op augustus 23, 2015, 23:08:54
Dammers lijkt mij een soort van tussenoplossing. Mocht het nodig zijn verwacht ik dat Fischer in de winterstop alsnog komt.

Denk ik ook, dan gaat zijn clausule in. Op zich snap ik deze keuze wel. Mac-Intosch verdient op basis van de wedstrijd tegen Feyenoord het vertrouwen. Fischer kun je in de winterstop alsnog halen, mocht dat nodig zijn.

Verder is er nu denk ik ook geen geschikt alternatief beschikbaar. Was Reijnen eerder verkocht dan had je Marcellis of Fischer transfervrij op kunnen pikken.

Dammers ken ik verder niet, maar ik kan me bijna niet voorstellen dat de aanvoerder van Jong Feyenoord te slecht is om zo nu en dan Mac-Intosch te vervangen als die geblesseerd of geschorst is.
Kalmte alleen kan u redden.

Lore

Citaat van: Tanjajeah op augustus 23, 2015, 23:08:54
Dammers lijkt mij een soort van tussenoplossing. Mocht het nodig zijn verwacht ik dat Fischer in de winterstop alsnog komt.

En dat lijkt mij gokken met het eredivisieschap. Wat zijn de echte aankopen:

Heerings: gegokt en verloren
Sjoerd overgoor: lijkt een goede te zijn
Byrne: nog niets van gezien, maat laten we hopen dat het goed uitpakt!
Houtkoop: nog geen idee, maar kon de concurrentie bij den haag niet aan
Anderson: jong en onervaren
Berisha: talent, maar jong en onervaren
Masek: geen idee, maar jong en onervaren

Wie gaat het verschil maken ten opzichte van vorige seizoen, na de winter?

Ik ben bang voor een heel, heel zwaar seizoen!

Cambuur123

Fischer lijkt me dat ie komt. Als je kijkt naar het interview met FOX vandaag, hij wil heel graag: is voor Excelsior niet te houden.

Collingwood

Overigens had Cambuur spelers als Fischer en Marcellis echt niet even uit voorzorg transfervrij kunnen halen hoor. Fischer kon ook naar onder andere NEC en daar zijn ze zich naar verluidt half doodgeschrokken van zijn salariseisen. Voor Marcellis moest bij PEC eerst ook geld vrij worden gemaakt voordat hij kon worden aangetrokken. En dat terwijl hij de directe opvolger van de al lang vertrokken Maikel van der Werff is.

Dat zijn echt gokken die je niet kunt nemen als Cambuur zijnde. Stel Reijnen was niet verkocht en daardoor had je Houtkoop niet kunnen halen. Dan zouden we pas echt een probleem hebben (we hebben in de voorbereiding gezien hoe ons spel eruit ziet zonder een fatsoenlijke linksbuiten).
Kalmte alleen kan u redden.

oost

Ik vind de reacties hier nog bijzonder mild. 
Cambuur scoort verdomt weinig en krijgen erg makkelijk goals tegen.
Op deze manier vlieg je er kansloos uit.

TopperM

Hoe ver kun je zakken als directie en TS om dammers te huren?? man man man

vialli

Ik wil niet ouwehoere maar de beste stuurlui staan aan wal.
Reken maar dat je verdomd creatief weze mutte om met een nagenoeg lege beurs zaken te doeen en dat sal oek nog wel even so blieve solang we niet un nieuw stadion hevve en meer mogelukheden.

CLWDFC

Ongelooflijk. Eerst Djavan 20 en nu Dammers 20 jaar.. En de spelers van jong dus voor jan joker. Drama!

Marc S

Citaat van: CLWDFC op augustus 23, 2015, 23:53:50
Ongelooflijk. Eerst Djavan 20 en nu Dammers 20 jaar.. En de spelers van jong dus voor jan joker. Drama!

De spelers van jong Cambuur zijn gehaald omdat ze een belofte ploeg nodig hebben om licentie niet ingetrokken zien worden.

oost

Citaat van: vialli op augustus 23, 2015, 23:46:04
Ik wil niet ouwehoere maar de beste stuurlui staan aan wal.
Reken maar dat je verdomd creatief weze mutte om met een nagenoeg lege beurs zaken te doeen en dat sal oek nog wel even so blieve solang we niet un nieuw stadion hevve en meer mogelukheden.

Kom op man mss lege beurs maar er zijn vast wel een stel veteranen die voor Cambuur willen spelen
Dit is gewoon dikke bullshit

CLWDFC

Citaat van: Marc S op augustus 23, 2015, 23:56:06
De spelers van jong Cambuur zijn gehaald omdat ze een belofte ploeg nodig hebben om licentie niet ingetrokken zien worden.
Alsnog, als je ziet wat er gehaald word nu, dat loopt ook in jong. Zonde van het budget. En dan zijn er straks weer mensen die zeggen dat de jonge jongens tijd nodig hebben. Nieuwtje: TIJD HEBBEN WE NIET!

Collingwood

Citaat van: oost op augustus 23, 2015, 23:56:41
Kom op man mss lege beurs maar er zijn vast wel een stel veteranen die voor Cambuur willen spelen
Dit is gewoon dikke bullshit

Noem er eens één dan? En dan wel graag iemand die aanmerkelijk beter is dan Mac-Intosch.

Citaat van: CLWDFC op augustus 24, 2015, 00:00:41
Alsnog, als je ziet wat er gehaald word nu, dat loopt ook in jong. Zonde van het budget. En dan zijn er straks weer mensen die zeggen dat de jonge jongens tijd nodig hebben. Nieuwtje: TIJD HEBBEN WE NIET!

Een speler van het niveau Dammers (aanvoerder Jong Feyenoord en vorig jaar nog opgeroepen voor Jong Oranje) loopt voor een amateurvergoeding rond bij de beloften? Lijkt me sterk.
Kalmte alleen kan u redden.

CLWDFC


Een speler van het niveau Dammers (aanvoerder Jong Feyenoord en vorig jaar nog opgeroepen voor Jong Oranje) loopt voor een amateurvergoeding rond bij de beloften? Lijkt me sterk.
[/quote]
Nou misschien zou je dan eens moeten kijken. Jongen heeft GEEN ervaring