Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Timmie

MADUROOOOO!



Dit was even een geintje op deze vroege morgen...... :_schater

TopperM

Citaat van: Timmie op augustus 26, 2015, 08:42:36
MADUROOOOO!



Dit was even een geintje op deze vroege morgen...... :_schater
leuk man

dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Timmie

Wordt niet gewaardeerd, duudluk.. Hehe! :rodekaart

speculeter

Nou wat denken jullie....Selectie klaar?
Of komt er nog een verrassing binnenwandelen?
En op welke positie zou dat dan zijn?
Ben benieuwd.

Timmie

Citaat van: speculeter op augustus 26, 2015, 10:14:48
Nou wat denken jullie....Selectie klaar?
Of komt er nog een verrassing binnenwandelen?
En op welke positie zou dat dan zijn?
Ben benieuwd.

Tja, zeg het maar. Aanvallend vind ik ons helaas geen vuist maken.
Hoorde dat Willem II bezig is met Boerrigter.. Waarom zij wel en wij niet? Zelfde geldt voor NEC. Waarom zij wel met oa Ritzmaier en wij niet? Alleen omdat Faber daar zit?!..

mario

Nu Groningen ook nog Maduro binnenhaalt ben ik benieuwd wat er op termijn met de Leeuw of Rusnak gaat gebeuren?

Maar weer eens een hengeltje uitgooien voor de Leeuw?

justremco

Citaat van: Timmie op augustus 26, 2015, 10:31:08
Tja, zeg het maar. Aanvallend vind ik ons helaas geen vuist maken.
Hoorde dat Willem II bezig is met Boerrigter.. Waarom zij wel en wij niet? Zelfde geldt voor NEC. Waarom zij wel met oa Ritzmaier en wij niet? Alleen omdat Faber daar zit?!..

Omdat die clubs veel meer poen hebben en naar mijn mening ook altijd wel iets meer risico nemen dan ons mooie clubke

Timmie

Citaat van: mario op augustus 26, 2015, 10:41:02
Nu Groningen ook nog Maduro binnenhaalt ben ik benieuwd wat er op termijn met de Leeuw of Rusnak gaat gebeuren?

Maar weer eens een hengeltje uitgooien voor de Leeuw?

Ik gok dat de Leeuw daar wel even blijft. Wilde sowieso Europees gaan spelen. Anders gaat hij het buitenlandse avontuur aan wat ik zou begrijpen!

Maar mocht het lukken, top!

speculeter

Dat gevoel heb ik ook met al die versterkingen.
Denk en weet wel dat die clubs wat meer geld hebben maar wij hebben toch ook bijna 5 ton voor reijnen gekregen.
waar blijven die dan.

Nec waar gewoon slegers en Ritzmaier binnenlopen.
Willem 2 waar Andersen heengaat en ms boerigter.
Denk dat alleen Roda excelsior en de graafschap zich niet spectaculair hebben versterkt.
De laatste dagen.....We zullen het zien.

Timmie

Citaat van: speculeter op augustus 26, 2015, 10:49:43
Dat gevoel heb ik ook met al die versterkingen.
Denk en weet wel dat die clubs wat meer geld hebben maar wij hebben toch ook bijna 5 ton voor reijnen gekregen.
waar blijven die dan.

Nec waar gewoon slegers en Ritzmaier binnenlopen.
Willem 2 waar Andersen heengaat en ms boerigter.
Denk dat alleen Roda excelsior en de graafschap zich niet spectaculair hebben versterkt.
De laatste dagen.....We zullen het zien.

Ze zullen ongetwijfeld meer te besteden hebben, maar dan nog. Beide clubs zouden enorm goede zaken doen.
Met alle respect hoor, maar wij komen met een speler van Feyenoord A1. Wellicht dat hij het enorm goed gaat doen, maar het zegt toch wel wat.

Mag hopen dat Excelsior, Roda en de Graafschap onder ons blijven.. (komen;-))

pvanbuijtene

Citaat van: speculeter op augustus 26, 2015, 10:49:43
Dat gevoel heb ik ook met al die versterkingen.
Denk en weet wel dat die clubs wat meer geld hebben maar wij hebben toch ook bijna 5 ton voor reijnen gekregen.
waar blijven die dan.

Nec waar gewoon slegers en Ritzmaier binnenlopen.
Willem 2 waar Andersen heengaat en ms boerigter.
Denk dat alleen Roda excelsior en de graafschap zich niet spectaculair hebben versterkt.
De laatste dagen.....We zullen het zien.

We hebben nog af te rekenen met ons negatief eigen vermogen.. Daar gaat het geld voornamelijk heen. Wie weet nemen die clubs wel risicos die wij  niet willen nemen ?

De Gast

Maduro is toch geen concurrent van De Leeuw of Rusnak  :? Van Nieff was een concurrent en die mag nu weg.

Denk niet dat er nog iets bijkomt. 3 verdedigers erbij daarmee moeten we het doen. Valt me wel tegen dat er blijkbaar geen haalbaar alternatief was voor Reijnen.

Timmie

Citaat van: De Gast op augustus 26, 2015, 11:00:01
Maduro is toch geen concurrent van De Leeuw of Rusnak  :? Van Nieff was een concurrent en die mag nu weg.

Denk niet dat er nog iets bijkomt. 3 verdedigers erbij daarmee moeten we het doen. Valt me wel tegen dat er blijkbaar geen haalbaar alternatief was voor Reijnen.

Zal wellicht iets te verschuiven zijn. Hiariej zal zich ongetwijfeld ook niet zo lekker voelen op dit moment. En ik ben bang dat dit ook voor Reijnen geldt op de een of andere manier..

Timmie

Citaat van: pvanbuijtene op augustus 26, 2015, 10:58:56
We hebben nog af te rekenen met ons negatief eigen vermogen.. Daar gaat het geld voornamelijk heen. Wie weet nemen die clubs wel risicos die wij  niet willen nemen ?

Nee, daar heb je ook wel een punt inderdaad.

Nogmaals; alles valt of staat met een nieuw stadion!