Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Citaat van: moodygrunn op juli 05, 2015, 21:42:09
Ogbeche komt qua balaannames net wat te kort. Hierdoor heeft hij veel tijd nodig om tot een schot te komen.

Zijn actieradius wordt minder. Begrijp me goed, uitstekende spits voor ons maar er lijkt wat sleet op te komen naar mate het seizoen vordert.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

el haj

Dat gold afgelopen seizoen eigenlijk voor de  hele selectie.

dit is mien club

Wordt een moeilijk seizoen.
Ik verwacht nog wel een verrassing op de flanken.
Maar desondanks zullen we het heel lastig krijgen. We zullen als collectief weer heel scherp moeten zijn.
Hopen dat we niet te veel geblesseerden krijgen want onze selectie is gewoon qua sterkte niet breed.
Zeker achterin en op het middenveld heb ik mijn twijfels.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

sk13

Er moet een goede rb komen. Nu wordt schootsafstand daar weleens neergezet. Maar dat is meer verder midvelder.

sk13

Schootstra = schootsafstand

Grijskijkert

Citaat van: sk13 op juli 06, 2015, 11:01:16
Er moet een goede rb komen. Nu wordt schootsafstand daar weleens neergezet. Maar dat is meer verder midvelder.
En waarom hem niet een kans geven op de rechtsback?
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: dit is mien club op juli 06, 2015, 10:46:07
Wordt een moeilijk seizoen.
Ik verwacht nog wel een verrassing op de flanken.
Maar desondanks zullen we het heel lastig krijgen. We zullen als collectief weer heel scherp moeten zijn.
Hopen dat we niet te veel geblesseerden krijgen want onze selectie is gewoon qua sterkte niet breed.
Zeker achterin en op het middenveld heb ik mijn twijfels.
Dit seizoen weer handhaven op hoogste niveau en ik ben tevreden...
IN HENK WE TRUST!!!

dit is mien club

Ben ik met je eens hoor.
Maar deze selectie lijkt niet zo sterk als vorig jaar.
We investeren wel in de toekomst maar te weinig in het hier en nu.
Een gevestigde rechtsback zou heel prettig zijn.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Grijskijkert

Citaat van: dit is mien club op juli 06, 2015, 11:10:17
Ben ik met je eens hoor.
Maar deze selectie lijkt niet zo sterk als vorig jaar.
We investeren wel in de toekomst maar te weinig in het hier en nu.
Een gevestigde rechtsback zou heel prettig zijn.
Ik vind de selectie wel gelijkwaardig t.o.v. vorig jaar en zijn de laatste 2 toppers(voor Cambuur begrippen) dan zijn we erop vooruit gegaan..
IN HENK WE TRUST!!!

CambuurAmersfoort

Ik snap ook niet dat mensen vinden dat we erop achteruit zijn gegaan tov vorig jaar.
de belangrijke spelers die weg zijn, zijn el makrini, de ridder, nikker en droste.
bijker en droste speelden al niet denderend. Heerings is zeker gelijkwaardig en de ander is even afwachten.
dan hebben we ipv el makrini  nu overgoor waar ik veel vertrouwen in heb en die ik ook gelijkwaardig acht.
vervanger voor de ridder is nog wel belangrijk.
verder drie talenten binnen. Met berisha is de spits concurrentie  waarschijnlijk  sterker.
masek kan een groeibriljant worden en byrne kan zomaar net zo belangrijk worden als rusnak.

Ik vind ons nu al sterker dan eind vorig seizoen en gelijkwaardig aan begin vorig seizoen met rusnak en dan moeten er nog 1,2 jongens bij.

Snap al dat pessimisme niet. Ook als je kijkt naar de concurrentie zijn de graafschap en Roda duidelijk minder. Die moeten we er sowieso onder kunnen houden.
ADO koopt leuk in maar verliezen ook Kramer er van duinen en Heracles haalt reservespeler van ons. Dan heb je nog NEC, Excelsior  en ik zie geen enkele reden om in paniek te raken. Ik gok tussen de 11e en 13e plek.

okkele

nikker?
dat is toch wel iets van de vorige eeuw hoor.
beetje niveau.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Dokkumer

Citaat van: okkele op juli 06, 2015, 12:23:14
nikker?
dat is toch wel iets van de vorige eeuw hoor.
beetje niveau.
Niveautje autocorrectie volgens mij :_schater

justremco

Citaat van: okkele op juli 06, 2015, 12:23:14
nikker?
dat is toch wel iets van de vorige eeuw hoor.
beetje niveau.

Ik gok op autocorrectie, daarna typt hij wel Bijker

YellowBlue

Citaat van: CambuurAmersfoort op juli 06, 2015, 12:20:07
Ik snap ook niet dat mensen vinden dat we erop achteruit zijn gegaan tov vorig jaar.
de belangrijke spelers die weg zijn, zijn el makrini, de ridder, nikker en droste.
bijker en droste speelden al niet denderend. Heerings is zeker gelijkwaardig en de ander is even afwachten.
dan hebben we ipv el makrini  nu overgoor waar ik veel vertrouwen in heb en die ik ook gelijkwaardig acht.
vervanger voor de ridder is nog wel belangrijk.
verder drie talenten binnen. Met berisha is de spits concurrentie  waarschijnlijk  sterker.
masek kan een groeibriljant worden en byrne kan zomaar net zo belangrijk worden als rusnak.

Ik vind ons nu al sterker dan eind vorig seizoen en gelijkwaardig aan begin vorig seizoen met rusnak en dan moeten er nog 1,2 jongens bij.

Snap al dat pessimisme niet. Ook als je kijkt naar de concurrentie zijn de graafschap en Roda duidelijk minder. Die moeten we er sowieso onder kunnen houden.
ADO koopt leuk in maar verliezen ook Kramer er van duinen en Heracles haalt reservespeler van ons. Dan heb je nog NEC, Excelsior  en ik zie geen enkele reden om in paniek te raken. Ik gok tussen de 11e en 13e plek.
Helemaal mee eens, on-Liwwadders optimisme, dat hebben we nodig :D

CambuurAmersfoort

Citaat van: okkele op juli 06, 2015, 12:23:14
nikker?
dat is toch wel iets van de vorige eeuw hoor.
beetje niveau.

Was natuurlijk bijker. Dat je telefoon dat woord kent :insane