Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Hasses

http://tinyurl.com/pf37cnc - Vanaf 06:31 een samenvatting van Drachtster Boys - SC Cambuur

dit is mien club

Niet echt beste veel standaard situaties
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

justremco

Citaat van: dit is mien club op juli 07, 2015, 13:51:01
Niet echt beste veel standaard situaties

Als we in de competitie ook maar wat scoren uit standaard situaties dan ;)

IsmailvanEssen

Vind het toch jammer dat bijna alle goals uit corners komen.. Toch belangrijk dat we gevaarlijk zijn maar tegen een ploeg als DB zou je toch mooi uitgespeelde goals verwachten..
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

KristCambuur

Citaat van: Gasgeve op juli 07, 2015, 10:29:58
Moeten we niet iemand hebben die niet eerst een half jaar hoeft te wennen aan het Nederlandse spel, eten, leven etc. ? Oftewel iemand die er direct staat.

Hij speelt al een tijdje in Noorwegen dus de stap zal niet zo groot zijn qua aanpassing.
Cambuur till I die!

moodygrunn

Citaat van: IsmailvanEssen op juli 07, 2015, 16:16:25
Vind het toch jammer dat bijna alle goals uit corners komen.. Toch belangrijk dat we gevaarlijk zijn maar tegen een ploeg als DB zou je toch mooi uitgespeelde goals verwachten..

Was je bij de wedstrijd? Ik zag daar namelijk hele goede aanvallen waar niet een goal uit gevallen is. De uitslag had veel groter kunnen zijn.
In Henk en Sandor we trust

Vak9

Las net dat freddie adu bij zn club weg is. Is dat niks?, volgens mij is dat een linker buitenspeler.
Lag voor hem een mooie carriere in het verschiet, maar het wilde toch niet echt lukken. Misschien kan de ts van cambuur hier verandering in brengen?

sccambuurlwdd

Citaat van: Vak9 op juli 07, 2015, 20:35:41
Las net dat freddie adu bij zn club weg is. Is dat niks?, volgens mij is dat een linker buitenspeler.
Lag voor hem een mooie carriere in het verschiet, maar het wilde toch niet echt lukken. Misschien kan de ts van cambuur hier verandering in brengen?

Werkelijk overal mislukt en al meer dan tien clubs versleten. Ik denk zelfs dat hij geen verrijking zal zijn voor een club uit de JL.

Grijskijkert

#3338
Citaat van: sccambuurlwdd op juli 07, 2015, 20:42:49
Werkelijk overal mislukt en al meer dan tien clubs versleten. Ik denk zelfs dat hij geen verrijking zal zijn voor een club uit de JL.
En wat denk je wat zo'n Amerikaan voor salaris moet opstrijken?

Cabral gewoon een paar weken op proef nemen en is het niks dan maar bij City aankloppen voor een linksbuiten
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

vandaag even bij training geweest .Die Reijnen is gewoon overal het beste in .Als we die maar behouden

dit is mien club

Is dit wat?
Linksbuiten: Tommy Oar
Witheet waren ze bij FC Utrecht, toen Tommy Oar onlangs transfervrij de Galgenwaard uitwandelde. In de Domstad rekende men erop dat Oar zou bijtekenen en de club die hem ontdekte daarmee een transfersom zou gunnen. Oar besloot anders en besloot zijn clubloze status uit te buiten. Wie pikt de 23-jarige international van Australië op?

bron vi
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Hasses

Citaat van: dit is mien club op juli 08, 2015, 11:48:25
Is dit wat?
Linksbuiten: Tommy Oar
Witheet waren ze bij FC Utrecht, toen Tommy Oar onlangs transfervrij de Galgenwaard uitwandelde. In de Domstad rekende men erop dat Oar zou bijtekenen en de club die hem ontdekte daarmee een transfersom zou gunnen. Oar besloot anders en besloot zijn clubloze status uit te buiten. Wie pikt de 23-jarige international van Australië op?

bron vi
International van Australië.. zal vast wel wat geld willen hebben, man met de meeste assists dat wel

poelie-lwd

Citaat van: dit is mien club op juli 08, 2015, 11:48:25
Is dit wat?
Linksbuiten: Tommy Oar
Witheet waren ze bij FC Utrecht, toen Tommy Oar onlangs transfervrij de Galgenwaard uitwandelde. In de Domstad rekende men erop dat Oar zou bijtekenen en de club die hem ontdekte daarmee een transfersom zou gunnen. Oar besloot anders en besloot zijn clubloze status uit te buiten. Wie pikt de 23-jarige international van Australië op?

bron vi

Goeie speler, beetje wild en druistig maar een enorme drive. Fysiek sterk en kan een goal maken....

Alleen jammer dat hij de helft van het seizoen pleite is ivm wedstrijden tegen de Fiji eilanden.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

sccambuurlwdd

Citaat van: dit is mien club op juli 08, 2015, 11:48:25
Is dit wat?
Linksbuiten: Tommy Oar
Witheet waren ze bij FC Utrecht, toen Tommy Oar onlangs transfervrij de Galgenwaard uitwandelde. In de Domstad rekende men erop dat Oar zou bijtekenen en de club die hem ontdekte daarmee een transfersom zou gunnen. Oar besloot anders en besloot zijn clubloze status uit te buiten. Wie pikt de 23-jarige international van Australië op?

bron vi

Te hoog gegrepen, helaas. En qua salaris kan Cambuur hem ook niet betalen.

Destroyer

Zag ik nu Van der Laan bij het cambuurplein weg rijden vandaag? Of hij heeft boodschappen gedaan bij de c1000.
** Poolwinner 18/19 - 21/22