Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Dan de bierprijs maar flink omhoog en prijs seizoenskaart gelijk blijven l8l

Treb

€7000 x €20,- is €140.000 = nieuwe speler.

Daar wil ik graag aan mee betalen.

speculeter

Okee...okee...als je zo gaat redeneren doe ik ook wel mee.
Denken jullie trouwens dat er volgend seizoen een van de verloren schapen weer terugkeert?
En dan denk ik met name aan adje...Ritzmaier of vd laan.

hobbes


ruubmac

Citaat van: speculeter op april 03, 2015, 10:26:02
Okee...okee...als je zo gaat redeneren doe ik ook wel mee.
Denken jullie trouwens dat er volgend seizoen een van de verloren schapen weer terugkeert?
En dan denk ik met name aan adje...Ritzmaier of vd laan.

Adje heeft het te hoog in de bol, die wil naar een club uit de traditionele top 3.
Ik verwacht eerlijk gezegd niet een terug. Ik hoop wel op een (Ritzmaier).

kickandrush

Citaat van: ruubmac op april 03, 2015, 10:44:55
Adje heeft het te hoog in de bol, die wil naar een club uit de traditionele top 3.
Ik verwacht eerlijk gezegd niet een terug. Ik hoop wel op een (Ritzmaier).

Ik ga ervan uit dat adje bij NAC al behoorlijk meer verdient dan dat hier ooit zal kunnen krijgen en hij houdt met zijn doelpunten NAC nog een jaartje in de ere. Die komt dus niet. Ritz is een ander verhaal, die zou misschien wel in willen leveren om weer plezier in het voetballen te krijgen. Maar ook daar zullen wel andere kapers/boeren voor op de kust zijn

sccweestwel

"We kunnen seizoenkaarten best duurder maken, zodat we onderaan de streep 2 miljoen euro extra overhouden. Maar wat stelt die 2 miljoen euro voor? Tijdens onderhandelingen over een transfer is dat een bedrag waar je vijf minuten over spreekt."
Hoeness vervolgt: "Maar voor een supporter is het nogal een verschil of een seizoenkaart 143 euro kost of 400 euro. Wij beschouwen onze supporters niet als melkkoe. Voetbal moet voor iedereen betaalbaar zijn. Dat is het grote verschil tussen ons en Engeland."

Treb

Citaat van: sccweestwel op april 03, 2015, 11:32:51
"We kunnen seizoenkaarten best duurder maken, zodat we onderaan de streep 2 miljoen euro extra overhouden. Maar wat stelt die 2 miljoen euro voor? Tijdens onderhandelingen over een transfer is dat een bedrag waar je vijf minuten over spreekt."
Hoeness vervolgt: "Maar voor een supporter is het nogal een verschil of een seizoenkaart 143 euro kost of 400 euro. Wij beschouwen onze supporters niet als melkkoe. Voetbal moet voor iedereen betaalbaar zijn. Dat is het grote verschil tussen ons en Engeland."

Tja Bayern Munchen.. slecht voorbeeld.

€20 per jaar is voor mij niks, €140.000,- is voor Cambuur een BERG geld.

Wat Ajax flikt is natuurlijk schandalig met zo'n bankrekening.

DCKM

Citaat van: Dokkumer op maart 31, 2015, 17:46:11
Ho even, nou kin DIMC nooit met sien held inne line up (Wouda).
Geleuter mut er blieve, anders kinne we dizze sociale werkplaats oek wel opdoeke ;)

HBMW

He Mantsje ut dongerabordeel  :_schater

Must mien naam eerst goed skrieve en mien held die balt niet meer.
Dat geleuter mag at ut mar sinnig geleuter is  ;) en ach bij nef werke te veul dkv lui.

Oh ja  :0= ZONDAG PAKKE WE DRIE PUNTEN
De dokter sei teugen mei, uw bloed is geel en blauw. Tsjaa ben een Cambuursupporter dokter.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: DCKM op april 03, 2015, 14:19:38
He Mantsje ut dongerabordeel  :_schater

Must mien naam eerst goed skrieve en mien held die balt niet meer.
Dat geleuter mag at ut mar sinnig geleuter is  ;) en ach bij nef werke te veul dkv lui.

Oh ja  :0= ZONDAG PAKKE WE DRIE PUNTEN

Wat DCKM in godsnaam mag betekenen weet ik niet maar DIMC betekent: dit is mien club

trouwens krijg ik met mijn autocorrrectie als ik DCKM intyp DKV, maar dat terzijde
Henk, held, bedankt

Dokkumer

Citaat van: DCKM op april 03, 2015, 14:19:38
He Mantsje ut dongerabordeel  :_schater

Must mien naam eerst goed skrieve en mien held die balt niet meer.
Dat geleuter mag at ut mar sinnig geleuter is  ;) en ach bij nef werke te veul dkv lui.

Oh ja  :0= ZONDAG PAKKE WE DRIE PUNTEN

Daarom werk ik oek niet. Straks wud ik oek infecteerd met dat smerige virus :devil

sccweestwel

Citaat van: Treb op april 03, 2015, 12:35:37
Tja Bayern Munchen.. slecht voorbeeld.

€20 per jaar is voor mij niks, €140.000,- is voor Cambuur een BERG geld.

Wat Ajax flikt is natuurlijk schandalig met zo'n bankrekening.

Probeer alleen even aan te geven dat de grootste club van Duitsland en de beste club van de wereld, zich bekommert om de supporters in het stadion, en niet alleen maar denkt aan geld geld geld, en 20 euro perjaar ? maakt mij ook niet uit..

sk13

De seizoenskaarten van in ieder geval op Oost afgelopen seizoen al verhoogd. Terwijl Noord en Zuid meende ik gelijk bleven.

Utekleitrokken

Wat gebeurt er nou eigenlijk met die Roorda?  :|

Daddy T.

Citaat van: sk13 op april 04, 2015, 13:59:34
De seizoenskaarten van in ieder geval op Oost afgelopen seizoen al verhoogd. Terwijl Noord en Zuid meende ik gelijk bleven.
Noord ging dit seizoen van 175 naar 190, vorig jaar niet verhoogd. Toen alleen Oost en West dacht ik
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!