Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op juni 11, 2015, 21:53:23
Geen idee maar als ik een linkerspits kan halen die een bal voor kan trekken met links en met zijn goeie rechterbeen ook naar binnen kan snijden en een actie kan maken dan ist voor mij gauw klaar.
precies ,er is vlgns mij geen 1 club die met een links en een rechtspoot op beide kanten speelt ,zelfs internationaal niet

poelie-lwd

Citaat van: pvanbuijtene op juni 11, 2015, 22:11:16
eerder veel te weinig man in de 16 bij een voorzet.

Aantal maakt niet zo heel veel uit, belangrijker zijn de juiste looplijnen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: justremco op juni 11, 2015, 22:12:05
Ben niet bekend wat er in het buitenland allemaal rondloopt, maar bij Nederlanders kom ik al gauw uit bij:

Rayhi (transfervrij)
Korte (huur)
Houtkoop (huur)
Verbeek (huur/koop?)
Colak (transfervrij)
Wolters (nog 1 jaar bij VVV)

En de beste optie in mijn ogen: Sleegers, alleen gaat die zoals bekend voor z'n kans bij Feyenoord
Korte en Houtkoop komen niet, Fraser zijn woorden waren we laten geen spelers vertrekken naar de concurrentie tenzij we er veel op verdienen..
Verbeek moet gekocht worden, want die zit in zijn laatste contract jaar.. Dat zelfde geld voor Wolters en die wil weg en VVV wil mee werken hoorde ik op L1...
Colak had ik een paar weken geleden ook genoemd, maar hoe fit is zo'n jongen?
Sleegers is een fijn spelertje, maar zou hij onze nieuwe jongen niet voor de voeten lopen?
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op juni 11, 2015, 22:02:26
Zeker, maar dat is tweeledig. Ik vond de loopacties voor de goal ook vaak onder de maat.
Heb je ook zeker een punt... Dus conclusie loopacties en de voorzetten vanaf links waren dramatisch :devil
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Colak zou je eventueel op proef kunnen laten komen natuurlijk. We zullen het de komende weken wel zien, misschien komen er wel weer allemaal proefspelers voorbij

Galdiano

Citaat van: Grijskijkert op juni 11, 2015, 21:27:44
Zijn er eigenlijk nog wel linksbuitens te vinden?

Jazeker! Zaterdag is er één te bewonderen op het Cambuur Culture toernooi ;)
Spelend bij Team Jezus  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

justremco

Citaat van: Galdiano op juni 11, 2015, 22:33:18
Jazeker! Zaterdag is er één te bewonderen op het Cambuur Culture toernooi ;)
Spelend bij Team Jezus  :_schater

2 sprints en dan hijgend richting de kantine denk ik  :_schater

Grijskijkert

Citaat van: justremco op juni 11, 2015, 22:32:14
Colak zou je eventueel op proef kunnen laten komen natuurlijk. We zullen het de komende weken wel zien, misschien komen er wel weer allemaal proefspelers voorbij
Dat zou inderdaad een mogelijkheid zijn als Colak dat wil... En anders geld betalen voor een speler...(de namen die je noemde)
Proefspelers verwacht ik ook wel... hoop dat het maar een paar worden..
IN HENK WE TRUST!!!

pvanbuijtene

Citaat van: poelie-lwd op juni 11, 2015, 22:16:32
Aantal maakt niet zo heel veel uit, belangrijker zijn de juiste looplijnen.

als je 1man  voorin hebt  in 16, en 4verdedigers kan je nog zo goed lopen... bem je ook mkg afhankelijk van de blinde voorzet die gegeven word.

justremco

Daarom moet de andere buiten dus knijpen en de middenvelders aansluiten  :ams

Grijskijkert

Citaat van: justremco op juni 11, 2015, 22:53:05
Daarom moet de andere buiten dus knijpen en de middenvelders aansluiten  :ams
_O_ en dan ben je afhankelijk van een goede voorzet...
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

AL


Grijskijkert

Citaat van: AL op juni 12, 2015, 08:26:04
Wederom een zeer zware competitiestart dus zo te zien.
Dat is 1 ding wat zeker is....
IN HENK WE TRUST!!!

De Gast

#1919
Erger kan niet. In Zwolle valt nooit wat te halen.

edit: jezus mina wat een bout loting. Ergens op een end van de eerste competitiehelft nog eens Excelsior NEC Willem II en Graafschap  :zucht