Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Staat vermeld op voetbalzone inderdaad!
We wachten maar af...


AL

Hooi ach ja nog maar een rechtspoten erbij.
Linksbuiten hebben we nodig!!!

Hooi overigens wel goede speler. Ook nog geen rendement, maar wel een met mogelijkheden.
Maar dan zouden we met Narsingh, Rosheuvel, Hoefdraad en Hooi 4 rechtsbenige vleugelaanvallers hebben.

sk13

Of men verwacht narsingh te verkopen.

poelie-lwd

Citaat van: AL op juli 04, 2015, 20:19:19
Hooi ach ja nog maar een rechtspoten erbij.
Linksbuiten hebben we nodig!!!

Hooi overigens wel goede speler. Ook nog geen rendement, maar wel een met mogelijkheden.
Maar dan zouden we met Narsingh, Rosheuvel, Hoefdraad en Hooi 4 rechtsbenige vleugelaanvallers hebben.

Hij kan zich anders prima redden vanaf links. Het is niet verplicht om op beide vleugels lijnplakkers te posteren...
Iedereen heeft recht op mijn mening.

AL

Citaat van: poelie-lwd op juli 04, 2015, 20:24:06
Hij kan zich anders prima redden vanaf links. Het is niet verplicht om op beide vleugels lijnplakkers te posteren...

Ook met Hooi zal er geen voorzet vanaf links komen.
We hebben een speler nodig die links is en buitenom kan gaan en meteen een goede voorzet kan geven.
Ik zie het nut niet van Nog een rechtsbuiten erbij! !

poelie-lwd

Citaat van: AL op juli 04, 2015, 20:31:09
Ook met Hooi zal er geen voorzet vanaf links komen.
We hebben een speler nodig die links is en buitenom kan gaan en meteen een goede voorzet kan geven.
Ik zie het nut niet van Nog een rechtsbuiten erbij! !

Altijd dat buitenom gelul. Als je een spits van 220 cm hebt die alleen kan koppen zeg ik ja. Het is niet zo heel relevant hoe een voorzet tot stand komt als je Ogbeche of Berisha in de punt hebt. Belangrijker is dat ze aankomen...
Iedereen heeft recht op mijn mening.

AL


AL

Citaat van: Grijskijkert op juli 04, 2015, 22:05:02
Hoe kom je daarbij...onzin!!!

Dan niet........
Kijk maar eens naar wat doelpunten/acties van hem.
Speelt wel veel vanaf links, maar is echt stijf rechts hoor.

Grijskijkert

Citaat van: AL op juli 04, 2015, 22:08:40
Dan niet........
Kijk maar eens naar wat doelpunten/acties van hem.
Speelt wel veel vanaf links, maar is echt stijf rechts hoor.
Je hebt gelijk... maar kan gelukkig wel een voorzet geven met links...
IN HENK WE TRUST!!!

De Gast

Het zou ook leuk zijn als een buitenspeler nog meer kan dan een voorzet geven. Doelpunten maken bijv. Voorzetten komen toch meestal niet aan. Ik snap dat blind staren op voorzetten niet zo..

Grijskijkert

Citaat van: De Gast op juli 05, 2015, 08:28:02
Het zou ook leuk zijn als een buitenspeler nog meer kan dan een voorzet geven. Doelpunten maken bijv. Voorzetten komen toch meestal niet aan. Ik snap dat blind staren op voorzetten niet zo..
Jij snap wel meer niet... Geen voorzet = eeuwig gebrei en minder doelpunten.. En een buitenspeler die beide kan kunnen wij normaal gesproken niet betalen... En scorende buitenspelers zijn nog moeilijker te vinden dan 1 met een voorzet...
IN HENK WE TRUST!!!

pvanbuijtene

Citaat van: Grijskijkert op juli 05, 2015, 09:02:45
Jij snap wel meer niet... Geen voorzet = eeuwig gebrei en minder doelpunten.. En een buitenspeler die beide kan kunnen wij normaal gesproken niet betalen... En scorende buitenspelers zijn nog moeilijker te vinden dan 1 met een voorzet...

enigsinds eens... maar dan komt er een voorzet.. dan hoop ik dat het probleem van vorig jaar is opgelost, meer mensen bij sluiten... naja goed, narsingh komt met hoge voorzet, streek , ogbeche, rosheuvel berisha (noem maar wat namen van voorhoede spelers die misschien basis staan) staan in 16.. allen nog onder de 1.80.. dan moet de voor dan zooo keer op keer perfect wezen of wel geluk dst die bal aankomt....
het zou toch meer uit de combinatie/individuele actie moeten komen om een lage voorzet te kunnem geven dan hoge ballen.. zijn we gewoon kansloos..
Byrne zijn lengte weet ik overigens niet..

Collingwood

Ik hoop eerlijk gezegd dat de berichten over Hooi niet kloppen. Dan hebben we drie rechtsbuitens (Narsingh, Rosheuvel, Hooi) en geen enkele linksbuiten.
Kalmte alleen kan u redden.

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op juli 04, 2015, 22:14:36
Je hebt gelijk... maar kan gelukkig wel een voorzet geven met links...

Totaal niet meer serieus nemen die Grijskijkert  :_schater

Wist je dat Labylle het best tot zijn recht komt als voorstopper  l0l
Iedereen heeft recht op mijn mening.