Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Scc01

Op zich gelijk Lore. Maar als het nou echt niet lukt met bepaalde spelers. Punten die we komende wedstrijden pakken zijn sowieso bonuspunten als we ze gaan pakken. Al zal de rest er anders over denken, die verwachten natuurlijk winst de komende twee wedstrijden.

dit is mien club

Citaat van: speculeter op augustus 25, 2015, 09:04:50
Met aantrekken van Dammers is de selectie compleet.....stond vanochtend in de media.
Dus geen ervaren man erbij.
Hier moeten we het mee doen.

welke media
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

hobbes

Citaat van: Scc01 op augustus 25, 2015, 09:24:15
Op zich gelijk Lore. Maar als het nou echt niet lukt met bepaalde spelers. Punten die we komende wedstrijden pakken zijn sowieso bonuspunten als we ze gaan pakken. Al zal de rest er anders over denken, die verwachten natuurlijk winst de komende twee wedstrijden.

Helemaal mee eens, op papier pak je met deze seizoensopening misschien 3 punten. Dat is op het moment 1tje, maar normaal gesproken is Feyenoord, Vitesse en PSV 0 punten. Zwolle uit hebben we het altijd moeilijk mee en Twente is normaal gesproken ook een maatje te groot al zitten die nu ook niet in een flow (en het voordeel dat we die in september treffen, ik verwacht daar ook nog wel wat vertrekkende spelers die zij niet 1 op 1 kunnen vervangen). Het is zonde dat je van deze serie niet de punten tegen Heracles pakt. Vechtlust tegen Zwolle was goed, en Feyenoord had veel moeite met onze verdediging en kwam er pas door na blessures en met hulp van de scheidsrechter. De eerste twee wedstrijden genoeg aanknopingspunten gezien, en een wedstrijd waarin duidelijk is geworden dat ze er altijd 100% tegen aan moeten gaan om een resultaat te halen.

Lore

Citaat van: Scc01 op augustus 25, 2015, 09:24:15
Op zich gelijk Lore. Maar als het nou echt niet lukt met bepaalde spelers. Punten die we komende wedstrijden pakken zijn sowieso bonuspunten als we ze gaan pakken. Al zal de rest er anders over denken, die verwachten natuurlijk winst de komende twee wedstrijden.

Ik ben het ook wel met je eens hoor, maar het zou wel aangeven dat de paniek binnen Cambuur ook is toegenomen. Ik hoop echt dat de Byrne zo'n bijtertje is als hij lijkt. Dan met hem en Overgoor de verdediging wat meer ondersteunen dan vorig jaar en dan kan er misschien wat realistischer gevoetbald worden.

Natuurlijk was het wachten tot het moment zou komen dat Cambuur in de eredivisie onder druk kwam te staan. Met onze begroting is dit eigen alleen maar normaal. Daarnaast is het ook niet zo dramatisch als wij nu met zijn allen lijken te denken, maar er is wel een serieuze uitdaging. Tijd voor Henk om zijn geld echt te verdienen!

Stiens

Citaat van: Lore op augustus 25, 2015, 10:33:34
Tijd voor Henk om zijn geld echt te verdienen!

We schijnen het hier allemaal maar normaal te vinden dat Cambuur tweemaal als 12de eindigt in de Eredivisie. Henk heeft zich allang waargemaakt met z'n prestatie vorig jaar ;). Hij komt nu in een situatie waarin het allemaal wat minder hossana is. Ben ook erg benieuwd hoe hij en de ploeg hier zich doorheen slaan maar Henk en de rest van de technische staf kennende komt goed. Geen paniek, de start van het seizoen is nu eenmaal loodzwaar.

YellowBlue

We moeten ook niet vergeten dat dit een heel ander Heracles (qua spelopvatting) is dan vorig jaar, ze spelen fris reactievoetbal wat ze misschien wel het linker rijtje gaat opleveren.
Ach dan worden we toch een keer 14e, vlammen we het jaar erop wel weer.

Timmie

Citaat van: YellowBlue op augustus 25, 2015, 13:04:36
We moeten ook niet vergeten dat dit een heel ander Heracles (qua spelopvatting) is dan vorig jaar, ze spelen fris reactievoetbal wat ze misschien wel het linker rijtje gaat opleveren.
Ach dan worden we toch een keer 14e, vlammen we het jaar erop wel weer.

14e stek, waar kan ik tekenen?

moodygrunn

#5062
Citaat van: legeips op augustus 24, 2015, 23:55:53
Waarom heb ik het gevoel dat we (excuus, een flink aantal) volledig in paniek zijn..

Inderdaad, drie wedstrijden gespeeld en in totaal 2 punten minder dan vorig seizoen uit dezelfde wedstrijden, waarbij aangetekend moet worden dat Heracles in een positieve flow zit met het vernieuwde stadion. Ik vind dat als we na 10 wedstrijden 6-10 punten hebben behaald dat het helemaal niet zo onaardig gaat. Dat klinkt misschien vreemd, maar daar zit bijna de hele top 6 van vorig jaar bij.

Pec (6) 2-2,             vorig jaar 6-1
Feyenoord (4) 0-2,   vorig jaar 0-1
Heracles (15) 1-6,    vorig jaar 1-0
Vitesse (5) u,           vorig jaar 2-2
PSV (1) t ,               vorig jaar 0-3
Twente (10) t,         vorig jaar 1-1
Utrecht (11) u,         vorig jaar 1-3
Roda (16) u (NAC),  vorig jaar 2-1
AZ (3) t,                  vorig jaar 0-2
ADO (13) t,              vorig jaar 3-2

Totaal aantal punten vorig jaar over dezelfde 10 wedstrijden (waarbij ik NAC heb vervangen door Roda) 11 punten. Als we nu datzelfde aantal halen (wat echt nog heel goed mogelijk is) hoor je mij niet klagen. Dan liggen we nog steeds op koers voor handhaving (+/- 1.1 pnt per wedstrijd)

Ik verwacht dat de wedstrijd tegen PSV of Twente wel eens de ommekeer zou kunnen worden, aangezien de ploeg dan wat beter op elkaar is ingespeeld.

:0= Geen paniek  (ook als Fischer/Vriends etc niet komen. Ik denk dat Mac dit prima in kan vullen. )

In Henk en Sandor we trust

hobbes


moodygrunn

idd, in de war met het seizoen ervoor....
In Henk en Sandor we trust

Dokkumer


hobbes


jeff

Update na het aantrekken van Wessel Dammers

Selectie Cambuur 2015/2016:

Keepers   
Leonard Nienhuis 2016/2017
Harm Zeinstra 2016/2017
André Krul 2015/2016
Verdediging   
Vytautas Andriuškevičius 2015/2016optie voor nog een jaar
Marlon Pereira2015/2016
Calvin Mac-Intosch2015/2016
Kai Heerings2015/2016 optie voor nog een jaar
Marvin Peersman2016/2017 optie voor nog een jaar
Martijn van der Laan  2015/2016  huur
Djavan Anderson 2016/2017 optie voor nog een jaar
Wessel Dammers  2015/2016huur
Middenveld  
Erik Bakker2016/2017
Sjoerd Overgoor2018/2019
Sebastian Steblecki 2015/2016optie voor nog een jaar
Sander van de Streek2017/2018
Berend-Jan Schootstra2015/2016 optie voor nog een jaar 
Dominik Mašek2016/2017 optie voor nog een jaar 
Jack Byrne2015/2016 huur 
Aanvallers  
Martijn Barto 2015/2016
Mikhail Rosheuvel 2015/2016optie voor nog een jaar
Jergé Hoefdraad2015/2016optie voor nog een jaar
Furdjel Narsingh2015/2016
Bartholomew Ogbeche 2015/2016
Valmir Berisha2015/2016optie voor nog een jaar
Xander Houtkoop  2017/2018 
Trainerstaf  
Henk de Jong 2015/2016hoofdtrainer
Jan Bruin2015/2016assistent-trainer
Sandor van der Heide 2015/2016assistent-trainer
René Grotenhuis 2015/2016keeperstrainer
Jeroen van Os 2015/2016conditietrainer

Lore

Citaat van: Stiens op augustus 25, 2015, 12:11:26
We schijnen het hier allemaal maar normaal te vinden dat Cambuur tweemaal als 12de eindigt in de Eredivisie. Henk heeft zich allang waargemaakt met z'n prestatie vorig jaar ;). Hij komt nu in een situatie waarin het allemaal wat minder hossana is. Ben ook erg benieuwd hoe hij en de ploeg hier zich doorheen slaan maar Henk en de rest van de technische staf kennende komt goed. Geen paniek, de start van het seizoen is nu eenmaal loodzwaar.

Hij heeft het inderdaad erg goed gedaan. Ik ben alleen heel erg benieuwd of zijn enthousiasme ook motiverend werkt als de uitslagen erg tegen zitten. Persoonlijk zou ik er erg moe van worden als iemand op zo'n moment als een emile ratelband!

Timmie

Citaat van: Lore op augustus 26, 2015, 08:05:50
Hij heeft het inderdaad erg goed gedaan. Ik ben alleen heel erg benieuwd of zijn enthousiasme ook motiverend werkt als de uitslagen erg tegen zitten. Persoonlijk zou ik er erg moe van worden als iemand op zo'n moment als een emile ratelband!

Henk blijft overal de positieve dingen van in zin.. En dat hoeft niet altijd goed te werken.
Ik ben ook benieuwd hoe hij het oppakt mochten we een aantal weken geen punten pakken.

Maar kan ook zo anders zijn he. Winst in Arnhem bijvoorbeeld!