Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: fred op juli 12, 2015, 13:18:38
Maarliefst 2 hele goals, allebij tegen Heerenveen  _O_
Helaas 99 van de 100 voorzetten dramatisch terwijl dat bij Zwolle wel lukte.
Hetzelfde probleem afgelopen seizoen met Rosheuvel / de Ridder  ;(
Er werden vaak door de tegenstander wel 2 speler aan hem opgeofferd.. waardoor er ruimte ontstond voor andere spelers...
Maar of je lukoki nou goed of slecht vind,PEC heeft lekker aan hem verdient en dat hadden wij ook kunnen doen...
IN HENK WE TRUST!!!

de Schoot

Citaat van: Grijskijkert op juli 12, 2015, 21:03:25
Er werden vaak door de tegenstander wel 2 speler aan hem opgeofferd.. waardoor er ruimte ontstond voor andere spelers...
Maar of je lukoki nou goed of slecht vind,PEC heeft lekker aan hem verdient en dat hadden wij ook kunnen doen...

Was (toen) te duur.
Door Lukoki heeft Manu zich wel in de picture gespeeld.

dizzhead

#3467
Citaat van: Grijskijkert op juli 12, 2015, 20:59:20
Linksbuitens zijn er wel... "gewoon" bij City aankloppen... Of een risico speler als Cabral ophalen en hopen dat de TS hem aan het voetballen krijgt.. Of bij andere topclubs aankloppen en horen wat er beschikbaar is...
Als je afhankelijk bent van 1 speler dan ben je wel heel gevaarlijk bezig...

Ben ik niet helemaal met je eens. Ik denk dat wij meer op zoek zijn naar n lijnplakker dan naar een naar binnen trekkende linksbuiten. Zeg maar 70/30, terwijl de meeste 'buitenspelers' tegenwoordig meer 30/70 zijn (of nog extremer, om het plat te slaan). Nu weet ik niet precies hoe elke speler van City erbij loopt, maar van wat ik er wel van meekrijg neigt dat meer naar het laatste. Zoals bij steeds meer clubs en dus ook spelers.

Stiens

Hier ook regelmatig genoemd: Dirk Marcellis op proef bij PEC

"Dirk Marcellis krijgt een week lang de tijd zich te bewijzen bij PEC Zwolle. De centrale verdediger degradeerde afgelopen seizoen met NAC Breda uit de Eredivisie."

Bron: vi.nl

speculeter

Schenkeveld deze kant maar op.
Prima back.
Linksbuiten zal wel van city moeten komen....

dit is mien club

Citaat van: speculeter op juli 13, 2015, 14:45:15
Schenkeveld deze kant maar op.
Prima back.
Linksbuiten zal wel van city moeten komen....

RT

al houd ik hoop op Marcellis
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

058-4life

Kunnen we nu eens ophouden over Marcellis? Wat moeten we met die knakker, hij zal heus niet beter worden en goed is hij allang niet meer. Kost enkel een dikke zak poen. Zoek een jeugdige 'buitenkans', al dan niet van buitenlandse afkomst. Desnoods huren maar we moeten altijd proberen geld te maken en niet in een bodemloze put te mieteren! Berisha is daar het mooiste voorbeeld van. Als die jongen zijn grote belofte waar zou maken, kan dat mooi wat opleveren!  _O_ :thumbsup |:)

dit is mien club

De rechtsback en linksbuiten moeten absolute versterkingen zijn.
Marcellis is een prima verdediger.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

justremco

Citaat van: dit is mien club op juli 13, 2015, 16:46:15
De rechtsback en linksbuiten moeten absolute versterkingen zijn.
Marcellis is een prima verdediger.

Marcellis idd prima als centrale verdediger, als rechtsback niet aan beginnen

Destroyer

Falkenburg van NAC naar W2, echte clubliefde.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Gasgeve

Die Marcellis moet ook wel wanhopig zijn. Op proef bij Olle gaan, terwijl hij dit seizoen toch heel aardig heeft gespeeld en zich volgens mij niet meer een week hoeft te bewijzen.

Galdiano

Citaat van: Gasgeve op juli 13, 2015, 20:55:13
Die Marcellis moet ook wel wanhopig zijn. Op proef bij Olle gaan, terwijl hij dit seizoen toch heel aardig heeft gespeeld en zich volgens mij niet meer een week hoeft te bewijzen.

Zwolle is gewoon een prima club voor Marcellis.
Vindt het niets met wanhopig te maken hebben.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

nee die spelen een klasse beter dan nac toch

Gasgeve

Het is een prima club voor hem. Daar zit het wanhopige gedeelte ook niet in. Dat zit hem in het feit dat hij daar een week op proef gaat. Hoezo moet iemand die zich vorig jaar goed gemanifesteerd heeft in de Eredivisie een week op proef komen?

Ze hebben hem een jaar lang kunnen bekijken en nu moet hij zich in een week laten zien?

denistel

#3479
was hij zo goed dan?? en zwolle ken het geld oek maar 1x uitgeven he