Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

HilversumOnTour

Vriends is een goeie maat van Overgoor
Heerings met Vd Hoorn gespeeld
Otigba zie ik ook als prima vervanger
Fischer ex Cambuur

Wie vult het potentiele lijstje aan? Denk dat de CV die komt iig wel Eredivisie ervaring heeft/moet hebben.
Benieuwd!

poelie-lwd

Ik denk Fischer niet en ook Vriends niet. We halen Ritzi op en Manu en gaan vol op de aanval spelen. De beste verdediging nietwaar  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Bij deze introduceer ik het 2-3-5 systeem voor komend seizoen  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

wiekie1969

Heeft cambuur uberhaupt een lijstje? Dat vraag ik mij af.

Len Cantello

Citaat van: poelie-lwd op augustus 13, 2015, 21:51:24
Bij deze introduceer ik het 2-3-5 systeem voor komend seizoen  :_schater
Omgekeerde kerstboom op z'n Poelie's 8P
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Len Cantello

Citaat van: wiekie1969 op augustus 13, 2015, 21:51:54
Heeft cambuur uberhaupt een lijstje? Dat vraag ik mij af.
Moet je ff aan Timmie vragen. Hij is tenslotte de secretaresse van VdV en AdG......
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Whoestemen

Citaat van: wiekie1969 op augustus 13, 2015, 21:51:54
Heeft cambuur uberhaupt een lijstje? Dat vraag ik mij af.

Dat hoef je je niet af te vragen. 100%

Vraag is alleen wie wat moet kosten en hoe het wordt opgelost.

Clausule is jammer, maar wel reƫel om te zeggen dat de technisch staf kan leven met dit bedrag.

Ik vond Reijnen trouwens echt een topper en klasse kerel, maar dat vond ik Leeuwin ook en Martijn van de Laan ook.

We gaan het allemaal weer meemaken.

poelie-lwd

Citaat van: Len Cantello op augustus 13, 2015, 21:53:00
Omgekeerde kerstboom op z'n Poelie's 8P

Oftewel, de banzai variant. Waarvan akte!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Galdiano

Ik denk dat het een vrij onbekende speler gaat worden.
En nee ik weet geen namen ;)

Ik verwacht geen Vriends, vd Hoorn of Fischer.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Len Cantello

Citaat van: Galdiano op augustus 13, 2015, 21:57:48
Ik denk dat het een vrij onbekende speler gaat worden.
En nee ik weet geen namen ;)

Ik verwacht geen Vriends, vd Hoorn of Fischer.
Waarom heb jij een Speler van Groningen als avatar, beste man?
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op augustus 13, 2015, 21:54:38
Moet je ff aan Timmie vragen. Hij is tenslotte de secretaresse van VdV en AdG......
Hoe kom je daar nu weer bij? Hij is de secretaresse van Hansje Naaijland. Want wat er hier intern speelt weet hij niet. Alleen wie van ons naar Slettingen gaat.

poelie-lwd

Citaat van: Galdiano op augustus 13, 2015, 21:57:48
Ik denk dat het een vrij onbekende speler gaat worden.
En nee ik weet geen namen ;)

Ik verwacht geen Vriends, vd Hoorn of Fischer.

Henk kennende zal Barto zondag zijn opwachting maken als rechter centrale verdediger.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op augustus 13, 2015, 22:00:38
Waarom heb jij een Speler van Groningen als avatar, beste man?
Die verandert hij zondag als Berisha nog harder juichend wegloopt na de winnende treffer!