Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

#2625
Citaat van: Dokkumer op juni 25, 2015, 23:09:32
Ik weet alleen dat Cambuur de namen zo lang mogelijk binnenskamers wilde houden om geen slapende strontvliegen en anderen wakker te maken. Daarom werd er ook enigszins paniekerig gereageerd toen de naam van Berisha op het forum werd gezet.

Voor de liefhebbers, de FM 2015 statistieken van beide heren:





Er is ook nog een andere Berisha, Veton. Is bezig aan een sterk seizoen in Noorwegen, heeft een aflopend contract op 01-07-2015. Ook wat beelden van gezien, toppertje in de dop
In Henk en Sandor we trust

Collingwood

Ik neem aan dat dit al 99,99% rond is. Anders zou de HaH/Henk Albers dit toch nooit bekend maken (ivm geen slapende honden wakker maken)?
Kalmte alleen kan u redden.

el haj

Citaat van: Lore op juni 25, 2015, 23:20:38
Staat trouwens een scoutingaverslag van Sky sport online over het moment dat hij bij halmstaed zou vertrekken.

Heb 't ff opgezocht, leuk stukje. :)
Voor de mensen die te lui zijn:

Sky Sports Scout - Valmir Berisha
Sky Sports Scout is where we scour the globe looking for the best talent. Next up is Valmir Berisha.

Last Updated: 21/05/14 12:10pm




The latest player to be spotlighted is Swedish starlet Valmir Berisha.
The scout reports...

You get many players branded the 'new' and then add a name of one of the world's top footballers, and that is happening in Sweden - but we look to see whether Valmir Berisha could very well be the 'new' Zlatan Ibrahimovic.

Like Ibrahimovic, Berisha has strong Eastern European links - indeed he was actually born in Kosovo before moving to Sweden aged just two.

Berisha's footballing talents were soon picked up on by Halmstads, who have brought him to the edge of their first team.

But it is not with Halmstads where Berisha has caught the eye of what seems every major club in Europe - it is with Sweden's Under-17 side.

Berisha, who turned down Albania to play for Sweden, was picked for the Under-17 World Cup and he took the tournament in the United Arab Emirates by storm.

Berisha finished with seven goals, including one back-heeled goal which had people raving about his astonishing skill.

Now having returned from international duty, Halmstads are desperately trying to convince him to remain with them and continue his football education - but with Real Madrid, Juventus, Manchester United and Arsenal just some of the clubs interested, the pull for him to leave is huge.

It is no surprise when you see Berisha in action. He is yet to be tested against anyone other than his age group, but he does look outstanding.

Standing at nearly 6ft, he is strong but it is his close control and eye for goal that stand him out. Good in the air but clinical, it is very easy to see why he is often likened to the mighty Ibrahimovic, and the clubs watching him can clearly also see that.
The scout says...

Despite looking likely to leave Halmstads, Berisha says he wants to join a club where he can learn but also play from the off.

Because of this Berisha has already turned down trials at Man United, Arsenal and Real Madrid, as he wants to make an instant impact at the club he joins. It will be intriguing to see who will win the race for his signature.
The Scout rating...

Shooting: 7 out of 10

Passing: 7 out of 10

Tackling: 5 out of 10

Heading: 6 out of 10

Pace: 7 out of 10

Vision: 7 out of 10

Current ability: 7 out of 10

Potential ability: 10 out of 10

OVERALL SCOUT RATING:56/80

Current value: £2million

Potential value: £70million

Bron: Sky Sports

poelie-lwd

Ajax wou Berisha ook halen, koos echter voor AS Roma.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Galdiano

Als het nu nog misloopt door deze berichtgeving  :(
Er is keihard gewerkt voor deze jongens.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

SCCdrachten

Laten we dat inderdaad maar hopen... Er zijn meer mensen die deze namen al enige tijd weten maar met opzet niks in de media melden omdat er inderdaad geen slapende honden wakker gemaakt mochten worden..
Hoop dat dit goed afloopt..

Citaat van: Collingwood op juni 26, 2015, 00:35:23
Ik neem aan dat dit al 99,99% rond is. Anders zou de HaH/Henk Albers dit toch nooit bekend maken (ivm geen slapende honden wakker maken)?

Collingwood

Citaat van: SCCdrachten op juni 26, 2015, 07:54:46
Laten we dat inderdaad maar hopen... Er zijn meer mensen die deze namen al enige tijd weten maar met opzet niks in de media melden omdat er inderdaad geen slapende honden wakker gemaakt mochten worden..
Hoop dat dit goed afloopt..

Ja, precies, had deze naam (Berisha) zelf ook al van kenners gehoord (ben zelf geen insider  :proost) die er niet teveel ruchtbaarheid aan wilden geven om andere clubs niets wijzer te maken.

Maar Henk Albers is ook niet onnozel. Zal wel toestemming hebben gekregen van zijn bron (moet bijna wel binnen Cambuur zijn) om dit naar buiten te brengen. Anders zou hij dat nooit doen, lijkt me, met het oog op toekomstige informatie. En als hij toestemming heeft gekregen zou dit betekenen dat het (zo goed als) rond is.
Kalmte alleen kan u redden.

Voorstopper

Hopelijke kunnen we Berisha en Byrne al tegen DTD zien schitteren :)

Collingwood

Overigens ben ik wel benieuwd voor welke positie die Byrne eventueel wordt gehaald. Is duidelijk een middenvelder, maar lijkt me niet dat hij voor Van de Streek of Overgoor in de ploeg komt. Misschien toch voor de positie van aanvallende middenvelder, en dat Masek dan (in eerste instantie) inderdaad meer wordt gezien als linksbuiten?
Kalmte alleen kan u redden.

sk13

En bynre is die dan meteen voor heel seizoen gehuurd? Of krijgen we rusnâk taferelen?

Voorstopper

Citaat van: sk13 op juni 26, 2015, 08:05:09
En bynre is die dan meteen voor heel seizoen gehuurd? Of krijgen we rusnâk taferelen?

Ik hoop toch echt dat ze van het Rusnak verhaald geleerd hebben, maar als dat gebruikelijk is in Engeland dan zal dat met Byrne wel precies zo zijn. Ik weet ook niet of je dit contract technisch ergens af kunt vangen. Eerste optie tot koop etc. Maar dan moet je ook genoeg kunnen bieden, en dat was bij rusnak ook het probleem. Hij kon bij FCG gewoon veel meer verdienen dan bij ons.

zeewolde

En is berisha huur of koop?

SCCdrachten

Citaat van: Voorstopper op juni 26, 2015, 08:15:37
Ik hoop toch echt dat ze van het Rusnak verhaald geleerd hebben, maar als dat gebruikelijk is in Engeland dan zal dat met Byrne wel precies zo zijn. Ik weet ook niet of je dit contract technisch ergens af kunt vangen. Eerste optie tot koop etc. Maar dan moet je ook genoeg kunnen bieden, en dat was bij rusnak ook het probleem. Hij kon bij FCG gewoon veel meer verdienen dan bij ons.

MC bepaald in dit geval alles... een club als Cambuur mag blij zijn dat ze deze lijnen hebben.. huur contracten lopen in engeland nauw eenmaal zo...
Optie tot koop is misschien contractueel best mogelijk ! Rusnak hadden wij ook kunnen betalen heb gehoord dat grun hem voor een bedrag van 250.000 heeft overgenomen van MC


Grijskijkert

Citaat van: zeewolde op juni 26, 2015, 08:23:39
En is berisha huur of koop?
Als het huur is dan waren de spelers hier al geweest en zaten ze nu op Ameland, mijn gedachte is koop...
IN HENK WE TRUST!!!