Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Bolsward-SCC

Citaat van: wiekie1969 op augustus 14, 2015, 16:20:41
Juist. Wat mutte met die vd Laan? Die zakkenvuller heeft met zijn volle verstand voor 3 jaar bij groningen getekend en cambuur op het laatste moment laten zitten vorig jaar. Bovendien zal hij vd 33 wedstrijden er maar 25 spelen omdat hij altijd last van zijn lies heeft met dat kleine dikke beligje van em.

Deze kritiek is niet helemaal terecht: Van der Laan vertrok vlak voor de eerste oefenwedstrijd bij Cambuur. Dat is niet op het laatste moment toch? Toen had Cambuur nog alle tijd om een vervanger te halen. Vind dat we wel iets meer respect mogen hebben voor Van der Laan, die bij ons echt geweldig gespeeld heeft en zelfs de Zilveren Schoen heeft gewonnen. Dat hij vorig seizoen zo vaak geblesseerd is geweest, is inderdaad wel iets om je zorgen over te maken. Maar dat hij tekende bij zijn oude jeugdliefde is toch ook wel begrijpelijk?

wiekie1969

ik geef mijn mening, heeft niks met kritiek te maken.

Scc01

Persoonlijk zit er niet echt op te wachten...
Is ie al een keer afgetraind? Want volgens mij was ie aardig aangekomen

Collingwood

Van der Laan al niet meer in selectie Groningen dit weekend. Moet plaatsmaken voor die nieuwe Deen. Als Cambuur hem echt graag wil hebben dan zal het wel snel rond zijn. Volgens mij is hij nu derde keus als zowel linker centrale verdediger als linksback.
Kalmte alleen kan u redden.

058-4life

Hou op met die vd Laan man. Hoeft om mij niet. Kans gehad hier als je t mij vraagt. Mocht vd Hoorn/Vriends komen, maar mooi het seizoen op het bankje plaatsnemen dan.

Len Cantello

Citaat van: Collingwood op augustus 14, 2015, 16:36:28
Van der Laan al niet meer in selectie Groningen dit weekend. Moet plaatsmaken voor die nieuwe Deen. Als Cambuur hem echt graag wil hebben dan zal het wel snel rond zijn. Volgens mij is hij nu derde keus als zowel linker centrale verdediger als linksback.
Typische hap snap aankoop van Nijland. In Groningen noemen ze dat trouwens 'doorselecteren'.... Zo zal het met R ook wel aflopen. Tis toch wat, Hansie. Dat je de strijd op het veld bijna nooit wint en daarom SCC maar op een andere manier moet pesten.......
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Lore

Maar Van der Laan aantrekken is toch direct een brevet van wantrouwen richting Heerings? Zouden ze geschrokken zijn van het niveau van Heerings?

Ik zit eigenlijk niet te wachten op Van der Laan. Das puur een persoonlijke mening, maar ik heb het idee dat hij beter speelde door een sterke verdediger naast hem

Collingwood

Citaat van: 058-4life op augustus 14, 2015, 16:44:55
Hou op met die vd Laan man. Hoeft om mij niet. Kans gehad hier als je t mij vraagt. Mocht vd Hoorn/Vriends komen, maar mooi het seizoen op het bankje plaatsnemen dan.

Zal gewoon de concurrentie met Heerings aan moeten gaan, dus speelt echt niet automatisch.
Kalmte alleen kan u redden.

Bolsward-SCC

Citaat van: Len Cantello op augustus 14, 2015, 16:48:19
Typische hap snap aankoop van Nijland. In Groningen noemen ze dat trouwens 'doorselecteren'.... Zo zal het met R ook wel aflopen. Tis toch wat, Hansie. Dat je de strijd op het veld bijna nooit wint en daarom SCC maar op een andere manier moet pesten.......

Je moet via Twitter Hans Nijland eens confronteren met zijn ''van je buurvrouw blijf je af''-uitspraken en dat hij continu profiteert van de goede scouting van Cambuur. Deed dat op hele nette manier, maar werd vervolgens gelijk geblokkeerd van zijn Twitter-account. Kleinzielige man die Nijland...

Cor

Citaat van: Bolsward-SCC op augustus 14, 2015, 16:54:10
Je moet via Twitter Hans Nijland eens confronteren met zijn ''van je buurvrouw blijf je af''-uitspraken en dat hij continu profiteert van de goede scouting van Cambuur. Deed dat op hele nette manier, maar werd vervolgens gelijk geblokkeerd van zijn Twitter-account. Kleinzielige man die Nijland...

Die Nijland is een lul eerste klas

speculeter

Denk toch dat ze vd laan meer voor breedte halen.
En vriends als vervanger voor reijnen.
Prima oplossing toch.

speculeter

Lees net wel dat Gorter weg mag bij az.
Hebben we eerder achteraan gezeten.
Was prima aankoop voor ons geweest.

Unknown

Die vd laan van 2 seizoenen terug zie ik maar al te graag terug komen. De vraag is alleen, bestaat die nog, of hoe snel zou hij weer zo top kunnen zijn?

Halve vd laan hebben we ook niks aan.

Len Cantello

Citaat van: Lore op augustus 14, 2015, 16:52:22
Maar Van der Laan aantrekken is toch direct een brevet van wantrouwen richting Heerings?
Tuurlijk niet. Heerings en vdLaan in gezonde concurrentie is in alle opzichten gewoon een goeie zaak!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Len Cantello

Citaat van: Cor op augustus 14, 2015, 17:01:26
Die Nijland is een lul eerste klas
De titel 'achterbakse schijnheilige huichelaar' past meer bij 'm.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli