Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

R-member

Citaat van: Yellow Army op augustus 18, 2015, 19:19:55
Wie of wat is het spelersfonds nu precies?

Enkele bedrijven die geld hebben ingelegd, waardoor spelers kunnen worden aangekocht en eventueel salaris van betaald kan worden.
Als ik goed begrepen heb, wordt het fonds iedere keer weer aangevuld, als er een transfer uitgaand plaatsvind.

Voor degene die er wat geld voor overheeft, je kan zo bekijken wie in het fonds zitten  :D
http://www.kvk.nl/orderstraat/product-kiezen/?kvknummer=50773992
No Guts, No Glory!

Stand Up For The Culture!!

whimpy

Whimpy hoopt stil op Tommie......centraal met Vitas.....en neemt nog snel een Freddie......

Sakin

Ik hoop op Fischer. Schat kans op 30% dat ie komt

Yellow Army

Citaat van: R-member op augustus 18, 2015, 20:09:47
Enkele bedrijven die geld hebben ingelegd, waardoor spelers kunnen worden aangekocht en eventueel salaris van betaald kan worden.
Als ik goed begrepen heb, wordt het fonds iedere keer weer aangevuld, als er een transfer uitgaand plaatsvind.

Voor degene die er wat geld voor overheeft, je kan zo bekijken wie in het fonds zitten  :D
http://www.kvk.nl/orderstraat/product-kiezen/?kvknummer=50773992

Ok en die bedrijven zullen vast dividend oid ontvangen bij elke uitgaande transfer?
Area 58

Cor

Citaat van: Sakin op augustus 18, 2015, 20:36:30
Ik hoop op Fischer. Schat kans op 30% dat ie komt

Ik zeg 50%. Hij komt wel of hij komt niet  8)

Dokkumer

Citaat van: Sakin op augustus 18, 2015, 19:39:10
Wat een poppenkast dan van die directeur!!! Nou we zien het dan wel wat er gebeurt. Maar van der Vegt heeft een verleden...
Het is allemaal onderdeel van het spelletje, in de hoop het maximale eruit te halen bij een transfer.

Tot nu toe heeft vd Vegt anders behoorlijk goed gehandeld. En uiteraard dient hij verantwoording af te leggen aan de directie/RVC, hij heeft geen vrij mandaat ofzo.

Dokkumer

Citaat van: R-member op augustus 18, 2015, 20:09:47
Enkele bedrijven die geld hebben ingelegd, waardoor spelers kunnen worden aangekocht en eventueel salaris van betaald kan worden.
Als ik goed begrepen heb, wordt het fonds iedere keer weer aangevuld, als er een transfer uitgaand plaatsvind.

Voor degene die er wat geld voor overheeft, je kan zo bekijken wie in het fonds zitten  :D
http://www.kvk.nl/orderstraat/product-kiezen/?kvknummer=50773992
Ik wil graag de jaarrekening inzien :devil

Cambuur058

vd vegt is echt niet de enige die bepaalt. financieel word alles scherp in de gaten gehouden

Sakin

Citaat van: Dokkumer op augustus 18, 2015, 21:04:19
Het is allemaal onderdeel van het spelletje, in de hoop het maximale eruit te halen bij een transfer.

Tot nu toe heeft vd Vegt anders behoorlijk goed gehandeld. En uiteraard dient hij verantwoording af te leggen aan de directie/RVC, hij heeft geen vrij mandaat ofzo.

Hoop niet dat we straks met een nieuw stadion en een malaise van van de Vegt in de bier competitie spelen...

Collingwood

Net alsof Van de Vegt één of andere alleenheerser is die op eigen houtje allerlei geld erdoorheen kan jagen wat er niet is. Een beetje meer vertrouwen in de organisatie(structuur) die ons naar categorie 3 heeft geleid lijkt me wel op zijn plaats.
Kalmte alleen kan u redden.

Sakin


Dokkumer

Citaat van: Sakin op augustus 18, 2015, 21:39:41
Hoop niet dat we straks met een nieuw stadion en een malaise van van de Vegt in de bier competitie spelen...
Ik begrijp je angst gezien de verhalen van supporters van andere clubs.
Let wel, als er een categorie is die niet objectief kan kijken naar het functioneren van een TD of dergelijke dan is het de supporter wel ;) Die zoeken graag een zondebok voor dingen die door meerderen verkeerd zijn gedaan...

Overigens vrees ik meer voor onze AD. Beste vent verder, maar hij LIJKT me wat te licht voor die functie. Helemaal hoe hij een aantal keer al zijn mond voorbij sprak. Ik hoop dat hij mij het tegendeel kan bewijzen.

Sakin

Vind ook dat we dikke stappen hebben gemaakt, hoor. Begrijp niet verkeerd.

666

Citaat van: Dokkumer op augustus 18, 2015, 21:51:36
Ik begrijp je angst gezien de verhalen van supporters van andere clubs.
Let wel, als er een categorie is die niet objectief kan kijken naar het functioneren van een TD of dergelijke dan is het de supporter wel ;) Die zoeken graag een zondebok voor dingen die door meerderen verkeerd zijn gedaan...

Overigens vrees ik meer voor onze AD. Beste vent verder, maar hij LIJKT me wat te licht voor die functie. Helemaal hoe hij een aantal keer al zijn mond voorbij sprak. Ik hoop dat hij mij het tegendeel kan bewijzen.

Dat vind ik ook, hij moet gewoon weer CD worden. Als ik hem zie dan zie ik niet de man met de uitstraling van een AD. Hij is het per toeval geworden en had ik vanaf het begin al mijn twijfels.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Dokkumer

Citaat van: Sakin op augustus 18, 2015, 22:11:44
Vind ook dat we dikke stappen hebben gemaakt, hoor. Begrijp niet verkeerd.
Dat hebben we gezien de zeer beperkte mogelijkheden zeker gedaan. En op zich hebben we qua sportieve prestaties tot nu toe het maximale eruit gehaald.
Citaat van: 666 op augustus 18, 2015, 22:12:38
Dat vind ik ook, hij moet gewoon weer CD worden. Als ik hem zie dan zie ik niet de man met de uitstraling van een AD. Hij is het per toeval geworden en had ik vanaf het begin al mijn twijfels.
vd Belt had zoals ik kan zien de zaken goed op de rails, daarop kan Ard voortborduren. Hij heeft natuurlijk wel het een en ander van Gerald meegekregen, maar toch zie ik liever een "sterke" man, Ard lijkt meer op een jonge kerel die aan het begin van zijn carrière staat.