Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: justremco op juni 27, 2015, 14:16:16
Enige wat bekend is over een rechtsback en linksbuiten is dat ze daar rustig de tijd voor nemen. Over een paar weken vallen er spelers buiten de boot bij de grotere clubs. En kunnen het geld maar 1x uitgeven
Ja klopt wat je zegt... Een rechtsback moet toch wel eerder te halen zijn lijkt me ,en een linksbuiten bij een grote club weghalen vergt tijd/geduld.
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Citaat van: Grijskijkert op juni 27, 2015, 14:19:40
Ja klopt wat je zegt... Een rechtsback moet toch wel eerder te halen zijn lijkt me ,en een linksbuiten bij een grote club weghalen vergt tijd/geduld.

Ze willen wel een rechtsback met kwaliteit, dus het mag wat langer duren. Tot die tijd zijn Pereira en Macintosh daar de opties

veteraan

Er zijn meer spitsen, maar deze speler zou voor Cambuur hetzelfde effect kunnen hebben als Rusnak, of eerder Ogbeche
Bij zo'n speler zie je de tegenstander reageren, laten we hopen dat het de 'details' zijn die nog wat tijd kosten

Nightmarelwd

Citaat van: Galdiano op juni 27, 2015, 08:46:54
Dat hadden we sowieso met die Eva Brown, dat echt een heks te zijn! Onbegrijpelijk dat die daar nog rondloopt.

Wat is de reden dat je het onbegrijpelijk vindt?



MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Citaat van: speculeter op juni 26, 2015, 23:33:43
nee....ik heb het van een van de 5.

Dan heeft Ard het die 5 in vertrouwen verteld en die vertellen het toch verder. Wie is er dan fout in deze?
MI-Sider for Life

el haj

Citaat van: Nightmarelwd op juni 27, 2015, 18:12:31
Dan heeft Ard het die 5 in vertrouwen verteld en die vertellen het toch verder. Wie is er dan fout in deze?

Ik tel er minimaal twee, maar waarschijnlijk zijn het er zes.

Dokkumer

Citaat van: Nightmarelwd op juni 27, 2015, 18:12:31
Dan heeft Ard het die 5 in vertrouwen verteld en die vertellen het toch verder. Wie is er dan fout in deze?
:_schater Ard gaat iets in vertrouwen aan 5 willekeurige personen vertellen op een plek waar iedereen het kan horen die maar in de buurt is. Kan hij dat wel in vertrouwen willen, maar zou een hele naïeve gedachte van hem zijn.

Galdiano

Citaat van: Nightmarelwd op juni 27, 2015, 18:10:54
Wat is de reden dat je het onbegrijpelijk vindt?

Die doet of ze de baas van Cambuur is, en intern behoorlijk uit de hoogte.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Grijskijkert

Waar wordt volgende week getraind en hoe laat?
IN HENK WE TRUST!!!

Viper

Citaat van: Galdiano op juni 27, 2015, 18:39:04
Die doet of ze de baas van Cambuur is, en intern behoorlijk uit de hoogte.

Inderdaad, haar uitstraling bevalt me niets. Categorie Anouk, Trijntje Oosterhuis, alleen wel een rokersstem. Ik zou een stuk beter slapen als dat mens is opgerot.

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op juni 27, 2015, 19:19:06
Waar wordt volgende week getraind en hoe laat?

Ik zou zeggen, vraag het Ard even  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

veteraan

Fc Groningen gaat de contacten met M.City verder aantrekken, ze presenteren zich als een jonge avontuurlijke club waar jong talent tot boei komt ( zie Twitter)

Grijskijkert

Citaat van: veteraan op juni 27, 2015, 21:35:23
Fc Groningen gaat de contacten met M.City verder aantrekken, ze presenteren zich als een jonge avontuurlijke club waar jong talent tot boei komt ( zie Twitter)
Was al bekend gaat om een Turkse speler... werd woensdag gemeld..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op juni 27, 2015, 21:08:48
Ik zou zeggen, vraag het Ard even  :_schater
Bel hem even dan... ik ben niet 1 van zijn 5 vrienden :zweep
IN HENK WE TRUST!!!

Treb

Woensdag worden de 2 gepresenteerd..  :proost