Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

justremco

Citaat van: speculeter op juni 28, 2015, 14:56:08
En een bank met mc intosh peersman bakker Masek barto.
en er schijnen leuke talenten bij dat jeugdteam te zitten.
word weer mooi seizoen man!

We kunnen inderdaad weleens flink gaan verrassen dit seizoen  _O_

Bernardo

Mag hopen dat er een goede rechtsback bijkomt. Pereira leuk voor breedte maar niet voor basis

Grijskijkert

Citaat van: justremco op juni 28, 2015, 15:02:17
We kunnen inderdaad weleens flink gaan verrassen dit seizoen  _O_
Ja vooral als je Pereira,Ogbeche en Rosheuvel/Narsingh ook nog op de bank hebt zitten..
De TS staat voor (mooie) keuzes..
IN HENK WE TRUST!!!

Delamere

Citaat van: Bernardo op juni 28, 2015, 15:10:46
Mag hopen dat er een goede rechtsback bijkomt. Pereira leuk voor breedte maar niet voor basis
Klopt

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op juni 28, 2015, 14:34:10
Je hebt Ogbeche en Rosheuvel in ieder geval nog en als de laatste vaker het niveau haalt van wat hij met vlagen heeft laten zien is hij zeker bruikbaar op de rechterkant.

Met de spelers die gehaald zijn en nog komen zou jou 4-2-3-1 misschien wel beter zijn
Iedereen heeft recht op mijn mening.

sccambuurlwdd

Citaat van: justremco op juni 28, 2015, 15:02:17
We kunnen inderdaad weleens flink gaan verrassen dit seizoen  _O_

Eerst maar eens zorgen dat je niet bij de laatste drie eindigt.

Destroyer

Citaat van: sccambuurlwdd op juni 28, 2015, 15:32:43
Eerst maar eens zorgen dat je niet bij de laatste drie eindigt.

Laatste drie van de subtop bedoel je?  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

sunderland

ik vind vd streek een goede speler maar zie liever iemand met een goede techniek daar staan .Zelfs gister met de afrond oefeningen had ie ruzie met de bal .Ook zie je hem bijna nooit een goede steekbal geven

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op juni 28, 2015, 15:15:48
Met de spelers die gehaald zijn en nog komen zou jou 4-2-3-1 misschien wel beter zijn
hoe komen jullie bij een ander systeem ,heeft henk dat gezegd ?De huisstijl is 4 3 3

dizzhead

Citaat van: sunderland op juni 28, 2015, 15:39:54
hoe komen jullie bij een ander systeem ,heeft henk dat gezegd ?De huisstijl is 4 3 3

Praktisch hetzelfde in deze. T is net hoe je m uitlegt... Maar eens hoor. gewoon 433 blijven spelen, anders zeg ik mijn sk op. Oh wacht, die heb ik niet meer  :_spank




Holwerd voor Cambuur

Citaat van: speculeter op juni 28, 2015, 13:41:26
Vitesse haalt alleen spelers van chelsea.
Groningen gaat voor schaken.
Az voor linssen
Dus denk Utrecht. ...

FC Groningen is afgehaakt in de strijd om de handtekening van Ruben Schaken. Dat schrijft FC Groningen-watcher Jan Mennega van het Dagblad van het Noorden op Twitter. De reden is nog niet bekend
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

mugel

Citaat van: poelie-lwd op juni 28, 2015, 15:15:48
Met de spelers die gehaald zijn en nog komen zou jou 4-2-3-1 misschien wel beter zijn

4-2-3-1 is bijna hetzelfde als 4-3-3 alleen dan met de punt naar voren en dus een echte nr 10. Met die valse linksbuitens van ons lijkt het soms zelfs 4-4-2.
Maakt ook niet zo gek veel uit hoe je het noemt. Als ze maar de opbouwende en aanvallende stijl wat vasthouden komt 't allemaal goed.

Ik hoop dat er in de aanval nog iemand komt die voor meer jaren gaat tekenen, wat op het middenveld wel goed gedaan is dit jaar. Zoals het nu lijkt is volgend jaar de hele aanval weg. (alleen een optie van Rosheuvel)

speculeter

Dijks beweert dat de foto's al gemaakt zijn wb nieuwe spelers....Zal me benieuwen.

justremco

Citaat van: speculeter op juni 28, 2015, 22:46:23
Dijks beweert dat de foto's al gemaakt zijn wb nieuwe spelers....Zal me benieuwen.

Was met Masek ook zo. Maar waar lees je dat?

poelie-lwd

Citaat van: speculeter op juni 28, 2015, 22:46:23
Dijks beweert dat de foto's al gemaakt zijn wb nieuwe spelers....Zal me benieuwen.

Verbaasd me niks. Ze zijn zelfs al gekeurd als we Ard mijn bron mogen geloven  :y
Iedereen heeft recht op mijn mening.