Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

MS gekke vraag...
Maar mo en Hemmen hebben nog niet ergens anders getekend.
Dan zijn ze clubloos?
Of gaan wij ze dan ms weer contract (je) aanbieden?

okkele

wie zegt dat er niks getekend is?
laat ze eerst maar van hun vakantie genieten,ze hebben vast al zekerheid maar dat hoeft niet direct in de media toch.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

dit is mien club

Makrini zou kunnen blijven als zich niks anders voor doet.
Maar is in gesprek met een club in Nederland. Welke club weet ik niet.

Cambuur gaat zeker opzoek naar een spits.
Linksbuiten kon wel eens bij city wegkomen.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

speculeter

Citaat van: dit is mien club op juni 09, 2015, 09:46:41
Makrini zou kunnen blijven als zich niks anders voor doet.
Maar is in gesprek met een club in Nederland. Welke club weet ik niet.

Cambuur gaat zeker opzoek naar een spits.
Linksbuiten kon wel eens bij city wegkomen.
dat denk je? Weet je? Of is dat een gerucht?

speculeter

Na de komst van Masek. ..Is bytyqi nu definitief uit beeld?

justremco

Citaat van: speculeter op juni 09, 2015, 10:08:24
Na de komst van Masek. ..Is bytyqi nu definitief uit beeld?

Bytyqi is pas over een paar maanden weer fit, heb je de eerste seizoenshelft dus niks aan

zeewolde

Citaat van: dit is mien club op juni 09, 2015, 09:46:41
Makrini zou kunnen blijven als zich niks anders voor doet.
Maar is in gesprek met een club in Nederland. Welke club weet ik niet.

Cambuur gaat zeker opzoek naar een spits.
Linksbuiten kon wel eens bij city wegkomen.
guidetti als linksbuiten! |:) :devil

Collingwood

De door Grijskijkert wel eens genoemde Linthorst (Vitesse) gaat naar De Graafschap.
Kalmte alleen kan u redden.

semper fi


speculeter

Citaat van: Collingwood op juni 09, 2015, 10:59:50
De door Grijskijkert wel eens genoemde Linthorst (Vitesse) gaat naar De Graafschap.
wie noemt grijskijker hier niet :_schater :_schater

dit is mien club

Citaat van: speculeter op juni 09, 2015, 10:07:47
dat denk je? Weet je? Of is dat een gerucht?

Laat ik het zo zeggen, dat Cambuur het graag wil. Maar of het ook daadwerkelijk gaat gebeuren is maar de vraag.
Ik weet wel dat Cambuur vanuit een eigen scoutingslijst werkt. Dat lijstje ligt al een tijdje klaar. Dus mensen die denken dat van der Vegt het heeft uitgevonden heeft het mis.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

sunderland

Citaat van: semper fi op juni 09, 2015, 11:06:52
Jack byrne  mancity
hoe kom je daarbij ?centraal aanvallende middenvelder

speculeter

Dus Masek is ook door ons gescout?
En komt dus niet bij vd Vegt weg?

sunderland

Citaat van: speculeter op juni 09, 2015, 11:52:53
Dus Masek is ook door ons gescout?
En komt dus niet bij vd Vegt weg?
misschien beide he ,hij is in ieder geval door de ts uitbebreid bekeken en die waren zeer positief

Collingwood

Ook al komt Masek uit de koker van Van de Vegt (wat is daar eigenlijk vreemd aan, daarvoor is hij toch TD?), hij zal vast ook uitgebreid zijn bekeken door Henk de Jong, Sandor van der Heide en Arne Slot. Als deze bewezen vakmensen het in hem zien zitten, dan doe ik het ook (tot het tegendeel bewezen is).
Kalmte alleen kan u redden.