Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Sakin

Citaat van: hobbes op november 04, 2015, 17:50:10
En dat is dus reden waarom Foppe het nog even moest benadrukken

En dat doet niet alleen die foppe maar dat hele gehuchtje daar.
Maar als er iemand naast het uitvak door 4 man wordt belaagd hoor je de media niet....
Propaganda clubje daar.

R-member

Citaat van: Sakin op november 04, 2015, 21:05:06
En dat doet niet alleen die foppe maar dat hele gehuchtje daar.
Maar als er iemand naast het uitvak door 4 man wordt belaagd hoor je de media niet....
Propaganda clubje daar.

Wat stoven die boertjes opeens weg, toen de deur open zwaaide! Stelletje angsthazen en helden.
Wel met 4 man tegen één, maar als er een groep door de deur dreigt te gaan snel het hazenpad nemen!

Bij dit incident lag die gast op de grond, en kwam er een boer nog even heel stoer een klap en schop uitdelen terwijl hij al op grond lag held! Als je zo stoer wilt zijn, trek je hem weer overeind en ga je 1 tegen 1 staan!

Maar inderdaad hier hoor je de media niet over inderdaad!  :R
No Guts, No Glory!

Stand Up For The Culture!!

Lore

Citaat van: NRG op november 04, 2015, 12:40:12
In plaats van 1 sponsor kan je misschien alle huidige sponsoren van Cambuur mobiliseren en kijken of je gezamenlijk nog iets kan doen om de selectie een kwaliteitsinjectie te geven. Sponsoren hebben ook belang  bij een club die speelt in de eredivisie lijkt me.

Hoeveel sponsoren zitten er eigenlijk op dit forum en zouden zij geld bij willen leggen?

Collingwood

Leek me wel tijd om het overzicht weer eens bij te werken!  :proost

Selectie Cambuur 2015/2016:

Keepers   
Leonard Nienhuis 2016/2017
Harm Zeinstra 2016/2017
André Krul 2015/2016
Verdediging   
Vytautas Andriuškevičius 2015/2016optie voor nog een jaar
Marlon Pereira2015/2016
Calvin Mac-Intosch2015/2016
Darryl Lachman2015/2016 huur
Marvin Peersman2016/2017 optie voor nog een jaar
Martijn van der Laan  2015/2016  huur
Djavan Anderson 2016/2017 optie voor nog een jaar
Wessel Dammers  2015/2016huur
Tom Hiariej  2015/2016huur
Middenveld  
Erik Bakker2016/2017
Sjoerd Overgoor2018/2019
Rai Vloet 2015/2016huur
Sander van de Streek2017/2018
Berend-Jan Schootstra2015/2016 optie voor nog een jaar 
Dominik Mašek2016/2017 optie voor nog een jaar 
Jack Byrne2015/2016 huur 
Aanvallers  
Martijn Barto 2015/2016
Mikhail Rosheuvel 2015/2016optie voor nog een jaar
Jergé Hoefdraad2015/2016optie voor nog een jaar
Furdjel Narsingh2015/2016
Valmir Berisha2015/2016optie voor nog een jaar
Xander Houtkoop  2017/2018 
Trainerstaf  
Henk de Jong 2015/2016hoofdtrainer
Jan Bruin2015/2016assistent-trainer
Sipke Hulshoff2016/2017assistent-trainer
Arne Slot2015/2016assistent-trainer
René Grotenhuis 2015/2016keeperstrainer
Jeroen van Os 2015/2016conditietrainer
Kalmte alleen kan u redden.

Collingwood

Update na aantrekken Van Veen

Selectie Cambuur 2015/2016:

Keepers   
Leonard Nienhuis 2016/2017
Harm Zeinstra 2016/2017
André Krul 2015/2016
Verdediging   
Vytautas Andriuškevičius 2015/2016optie voor nog een jaar
Marlon Pereira2015/2016
Calvin Mac-Intosch2015/2016
Darryl Lachman2015/2016 huur
Marvin Peersman2016/2017 optie voor nog een jaar
Martijn van der Laan  2015/2016  huur
Djavan Anderson 2016/2017 optie voor nog een jaar
Wessel Dammers  2015/2016huur
Tom Hiariej  2015/2016huur
Middenveld  
Erik Bakker2016/2017
Sjoerd Overgoor2018/2019
Rai Vloet 2015/2016huur
Sander van de Streek2017/2018
Berend-Jan Schootstra2015/2016 optie voor nog een jaar 
Dominik Mašek2016/2017 optie voor nog een jaar 
Jack Byrne2015/2016 huur 
Aanvallers  
Martijn Barto 2015/2016
Mikhail Rosheuvel 2015/2016optie voor nog een jaar
Jergé Hoefdraad2015/2016optie voor nog een jaar
Furdjel Narsingh2015/2016
Valmir Berisha2015/2016optie voor nog een jaar
Xander Houtkoop  2017/2018 
Kevin van Veen  2015/2016huur
Trainerstaf  
Henk de Jong 2015/2016hoofdtrainer
Jan Bruin2015/2016assistent-trainer
Sipke Hulshoff2016/2017assistent-trainer
Arne Slot2015/2016assistent-trainer
René Grotenhuis 2015/2016keeperstrainer
Jeroen van Os 2015/2016conditietrainer
Kalmte alleen kan u redden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Collingwood op februari 01, 2016, 13:50:50
Update na aantrekken Van Veen

Selectie Cambuur 2015/2016:


Ik mis Monteiro  :proost :proost
Henk, held, bedankt

Collingwood

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 01, 2016, 14:10:15
Ik mis Monteiro  :proost :proost

Dank! Bij deze.

Selectie Cambuur 2015/2016:

Keepers   
Leonard Nienhuis 2016/2017
Harm Zeinstra 2016/2017
André Krul 2015/2016
Verdediging   
Vytautas Andriuškevičius 2015/2016optie voor nog een jaar
Marlon Pereira2015/2016
Calvin Mac-Intosch2015/2016
Darryl Lachman2015/2016 huur
Marvin Peersman2016/2017 optie voor nog een jaar
Martijn van der Laan  2015/2016  huur
Djavan Anderson 2016/2017 optie voor nog een jaar
Wessel Dammers  2015/2016huur
Tom Hiariej  2015/2016huur
Middenveld  
Erik Bakker2016/2017
Sjoerd Overgoor2018/2019
Rai Vloet 2015/2016huur
Sander van de Streek2017/2018
Berend-Jan Schootstra2015/2016 optie voor nog een jaar 
Dominik Mašek2016/2017 optie voor nog een jaar 
Jack Byrne2015/2016 huur 
Jamiro Monteiro Alvarenga2016/2017optie voor nog een jaar
Aanvallers  
Martijn Barto 2015/2016
Mikhail Rosheuvel 2015/2016optie voor nog een jaar
Jergé Hoefdraad2015/2016optie voor nog een jaar
Furdjel Narsingh2015/2016
Valmir Berisha2015/2016optie voor nog een jaar
Xander Houtkoop  2017/2018 
Kevin van Veen  2015/2016huur
Trainerstaf  
Henk de Jong 2015/2016hoofdtrainer
Jan Bruin2015/2016assistent-trainer
Sipke Hulshoff2016/2017assistent-trainer
Arne Slot2015/2016assistent-trainer
René Grotenhuis 2015/2016keeperstrainer
Jeroen van Os 2015/2016conditietrainer
Kalmte alleen kan u redden.

Collingwood

Bovenstaande is dus de selectie waarmee we het zullen moeten gaan doen. Voorlopig lijkt dit me de beste opstelling:

Nienhuis; Peersman/Hiariej, Lachman, Van der Laan, Vytas/Peersman; Monteiro/Bakker, Vloet, Byrne; Narsingh, Van Veen, Hoefdraad.
Kalmte alleen kan u redden.

YellowBlue

Eens! wie weet op termijn Quincy op de buiten.
Ik vind wel dat we een prima keuze op het middenveld hebben, als het voorin nog steeds niet gaat lopen, dan maar eens met een extra middenvelder spelen en Vloet en Van Veen er voor.
Ouderwetse 4-4-2 met een hangende spits en een diepe.

..........................Nienhuis.............................
Peersman...........Lachman......vd Laan.........Vytas
.......................Monteiro...........Bakker..............
Narsingh............................................Vd Streek
..............................Vloet................................
..............................Van Veen..........................

dit is mien club

Ik wordt moedeloos van mensen die denken dat Cambuur hun hele systeem gaat om gooien.
Ze gaan hooguit de tactiek iets aanpassen.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

wiekie1969

Citaat van: YellowBlue op februari 02, 2016, 09:02:25
Eens! wie weet op termijn Quincy op de buiten.
Ik vind wel dat we een prima keuze op het middenveld hebben, als het voorin nog steeds niet gaat lopen, dan maar eens met een extra middenvelder spelen en Vloet en Van Veen er voor.
Ouderwetse 4-4-2 met een hangende spits en een diepe.

..........................Nienhuis.............................
Peersman...........Lachman......vd Laan.........Vytas
.......................Monteiro...........Bakker..............
Narsingh............................................Vd Streek
..............................Vloet................................
..............................Van Veen..........................

Bakker is geblesseerd volgens mij.

YellowBlue

Citaat van: dit is mien club op februari 02, 2016, 10:20:35
Ik wordt moedeloos van mensen die denken dat Cambuur hun hele systeem gaat om gooien.
Ze gaan hooguit de tactiek iets aanpassen.

Ik zeg niet dat ik dat denk, ik zeg dat ik het hoop.
Je kan niet eindeloos zonder punten stug aan je zo gewilde systeem vast blijven houden.
Voorlopig hoop ik dat ze 4-3-3 blijven spelen, wat verreweg het mooiste systeem is, maar als ook de nieuwelingen het voorin niet maken, moet je toch eens wat anders.

carlo de leeuw

we verliezen wmb meestal niet omdat we weggespeeld worden, maar door gebrek aan winnaarsmentaliteit.
Ik hoop dat de nieuwe winter " baasjes", gesteund door Byrne wat de kar gaan trekken en dat de rest daardoor ook wat meer kleur op de wangen krijgt.

zeewolde

Citaat van: carlo de leeuw op februari 02, 2016, 19:09:48
we verliezen wmb meestal niet omdat we weggespeeld worden, maar door gebrek aan winnaarsmentaliteit.
Ik hoop dat de nieuwe winter " baasjes", gesteund door Byrne wat de kar gaan trekken en dat de rest daardoor ook wat meer kleur op de wangen krijgt.
kan  me hier wel in vinden. Veel balbezit maar weinig gevaar. Kijk eens hoe weinig vrije trappen wij op gevaarlijke plekken meekrijgen. Geen penaltys, weinig gevaar in vijandelijk strafschopgebied. Kijk bv naar dkv, wat een omschakeling en daardoor gevaarlijk. Dit lukte bij ons weer eens niet.

Yellow Army

Citaat van: zeewolde op februari 02, 2016, 19:42:00
kan  me hier wel in vinden. Veel balbezit maar weinig gevaar. Kijk eens hoe weinig vrije trappen wij op gevaarlijke plekken meekrijgen. Geen penaltys, weinig gevaar in vijandelijk strafschopgebied. Kijk bv naar dkv, wat een omschakeling en daardoor gevaarlijk. Dit lukte bij ons weer eens niet.

We hebben teveel ideale schoonzonen, het gogme ontbreekt.
Area 58