Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Citaat van: justremco op juni 28, 2015, 22:50:02
Was met Masek ook zo. Maar waar lees je dat?

Ben ik ook benieuwd naar. Dan heeft hij ze zelf denk ik niet genomen, want hij was dit weekend op de Europese spelen (of de foto's zijn daarvoor al genomen natuurlijk).
Kalmte alleen kan u redden.

Utekleitrokken

Niet erg logisch dan mbt die foto's. Transferwindow staat nog 2 maand open toch?

poelie-lwd

Dijks heeft overigens wel een secondant die zijn belangen behartigd als hij weg is. We hebben voor het Hertsje al eens werk van die man gebruikt omdat Henk in het buitenland zat.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Collingwood

Citaat van: poelie-lwd op juni 28, 2015, 23:13:47
Dijks heeft overigens wel een secondant die zijn belangen behartigd als hij weg is. We hebben voor het Hertsje al eens werk van die man gebruikt omdat Henk in het buitenland zat.

Aha, dan zou het dus kunnen! Maar kan hier nergens iets over vinden (althans, op het internet), dus ben benieuwd naar speculeters bron.
Kalmte alleen kan u redden.

poelie-lwd

Citaat van: Utekleitrokken op juni 28, 2015, 23:12:00
Niet erg logisch dan mbt die foto's. Transferwindow staat nog 2 maand open toch?

Dijks schijnt een boel foto's te hebben van spelers met een SCC shirt aan zonder dat die maar 1 min in het eerste hebben gespeeld. M.a.w. het contract werd niet getekend. Het is een beetje de omgekeerde wereld maar goed, wie ben ik.

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Utekleitrokken

Citaat van: poelie-lwd op juni 29, 2015, 07:41:48
Dijks schijnt een boel foto's te hebben van spelers met een SCC shirt aan zonder dat die maar 1 min in het eerste hebben gespeeld. M.a.w. het contract werd niet getekend. Het is een beetje de omgekeerde wereld maar goed, wie ben ik.

Ik begreep het verkeerd, maar duidelijk nu ;)

Collingwood

Volgens de LC wil Cambuur niet nog vier, maar vijf spelers halen. Daarbij hebben een middenvelder en spits prioriteit. Als die twee er zijn zal Cambuur even niets meer gaan doen omdat spelers van topclubs pas in de laatste maand van de transferperiode in aanmerking gaan komen voor verhuur.

Verder is Van de Vegt tevreden over het aantrekken van spelers tot nu toe. Cambuur heeft tot dusver alle spelers kunnen halen die ze wilden hebben. Er zou geen concrete interesse zijn voor spelers van de huidige selectie.
Kalmte alleen kan u redden.

poelie-lwd

Citaat van: Collingwood op juni 29, 2015, 08:27:28
Volgens de LC wil Cambuur niet nog vier, maar vijf spelers halen. Daarbij hebben een middenvelder en spits prioriteit. Als die twee er zijn zal Cambuur even niets meer gaan doen omdat spelers van topclubs pas in de laatste maand van de transferperiode in aanmerking gaan komen voor verhuur.

Verder is Van de Vegt tevreden over het aantrekken van spelers tot nu toe. Cambuur heeft tot dusver alle spelers kunnen halen die ze wilden hebben. Er zou geen concrete interesse zijn voor spelers van de huidige selectie.

Kom er maar in Grijskijkert!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

#2963
Citaat van: Collingwood op juni 29, 2015, 08:27:28
Volgens de LC wil Cambuur niet nog vier, maar vijf spelers halen. Daarbij hebben een middenvelder en spits prioriteit. Als die twee er zijn zal Cambuur even niets meer gaan doen omdat spelers van topclubs pas in de laatste maand van de transferperiode in aanmerking gaan komen voor verhuur.

Verder is Van de Vegt tevreden over het aantrekken van spelers tot nu toe. Cambuur heeft tot dusver alle spelers kunnen halen die ze wilden hebben. Er zou geen concrete interesse zijn voor spelers van de huidige selectie.
Ja kan hier veel over zeggen,maar het de LC dus wat is waar...dus wel prioriteit t.a.v middenvelder en spits maar geen prioriteit t.a.v rechtsback en linksbuiten...  alle 4 posities moeten prioriteit hebben..
Ben geen voorstander van het huren van spelers,tenzij ze van buitencategorie zijn... En anders niet doen en zelf opleiden(dus geduld hebben met jonge spelers die je zelf haalt)dus geen huurspelers van een ander opleiden..
Maar het verhaal we gaan voor kwaliteit(wat hier vaak is gezegd)is dus lulkoek..
IN HENK WE TRUST!!!

Collingwood

Het is natuurlijk de vraag of Van de Vegt het achterste van zijn tong laat zien. Lijkt me niet, eigenlijk. (In hetzelfde artikel heeft hij het over geen slapende honden wakker maken door voorbarige berichtgeving.)

En waarom is het lulkoek dat er voor kwaliteit wordt gegaan? Kunnen huurspelers geen kwaliteit hebben (Rusnak, Manu, Ritzmaier)?
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Citaat van: Collingwood op juni 28, 2015, 23:16:52
Aha, dan zou het dus kunnen! Maar kan hier nergens iets over vinden (althans, op het internet), dus ben benieuwd naar speculeters bron.
Als je mijn zin leest is het niet zo moeilijk te raden wie de bron is toch?

Collingwood

Citaat van: speculeter op juni 29, 2015, 09:21:05
Als je mijn zin leest is het niet zo moeilijk te raden wie de bron is toch?

Eh, jawel. Je kunt het rechtstreeks van Dijks hebben gehoord. Je kunt het van iemand hebben gehoord die het rechtstreeks van Dijks heeft gehoord. Je kunt het ergens op internet hebben gelezen. Et cetera.
Kalmte alleen kan u redden.

dit is mien club

Ik heb eerlijk gezegd weinig van de training mee gekregen, ik weet alleen dat mijn zoon (2) mee heeft getraind.
Er gaan geruchten dat Cambuur hem nu al vast wil leggen voor de komende 20 jaar! _O_
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

pvanbuijtene

Citaat van: dit is mien club op juni 29, 2015, 09:40:03
Ik heb eerlijk gezegd weinig van de training mee gekregen, ik weet alleen dat mijn zoon (2) mee heeft getraind.
Er gaan geruchten dat Cambuur hem nu al vast wil leggen voor de komende 20 jaar! _O_

Is het al rond dan??? nu heb je meer kapers op de kust !!

dit is mien club

Citaat van: pvanbuijtene op juni 29, 2015, 09:47:41
Is het al rond dan??? nu heb je meer kapers op de kust !!

Nou ik ben zelf zijn zaakwaarnemer en hij mag voor geen enkele andere club voetballen. w:)
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it