Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Sakas

V/d Hoorn zou best wel eens kunnen.  Zat vorige week nog op de bank bij Ajax en deze week niet opgenomen in de wedstrijd selectie.  Of is hij geblesseerd geraakt deze week?
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Grijskijkert

Citaat van: El Ma-kri-niii op augustus 14, 2015, 14:35:11
Kennelijk ziet hij Peersman echt als back en geen centrale verdediger.
Of er vertrekt nog een speler... Zag dat Az van Djavan Anderson af wil, misschien is hij optie voor de rechtsback, was bij Ajax een groot talent en is nog maar 20 jaar..
IN HENK WE TRUST!!!

Collingwood

Citaat van: Grijskijkert op augustus 14, 2015, 14:39:25
Of er vertrekt nog een speler... Zag dat Az van Djavan Anderson af wil, misschien is hij optie voor de rechtsback, was bij Ajax een groot talent en is nog maar 20 jaar..

Lijkt me sterk. Peersman en Heerings zijn er net, en Van der Laan lijkt me niet echt een vervanger voor Vytas.
Kalmte alleen kan u redden.

Grijskijkert

Citaat van: Collingwood op augustus 14, 2015, 14:40:52
Lijkt me sterk. Peersman en Heerings zijn er net, en Van der Laan lijkt me niet echt een vervanger voor Vytas.
Maar Peersman wel ;)
IN HENK WE TRUST!!!

Collingwood

Volgens Sander de Vries (AD) wil Cambuur naast Van der Laan ook Bart Vriends van GAE halen.

Citaat van: Grijskijkert op augustus 14, 2015, 14:42:14
Maar Peersman wel ;)

Klopt, maar Cambuur zal echt niet met één linksback de competitie in willen gaan.
Kalmte alleen kan u redden.

Oosttribune

Citaat van: ruubmac op augustus 14, 2015, 14:37:56
Hansie bedoelt het eigenlijk zo:

Logisch telefoontje
Algemeen directeur Hans Nijland laat weten dat de zaakwaarnemer van de speler contact heeft opgenomen. Ik heb gister met Ard de Graaf al gesproken dat hij mij vandaag moest bellen om over Martijn vd Laan te babbelen. Cambuur heeft namelijk aangegeven op zoek te zijn naar verdedigende versterkingen.

Ik bel vrijdagmiddag zelf wel even om te zeggen dat het allemaal wel goed komt.

Dat denk ik niet.. Ik denk dat Hansie gister wat van de prijs af wilde lullen in ruil voor van der Laan. Cambuur had geen interesse, vangt het hele bedrag en komt de dag erna doodleuk v/d Laan voor een prikje huren want die beste jongen zit alleen maar op de bank voor 250k per jaar.... 

Van der laan is in het centrum en op de back inzetbaar en kan daardoor op twee posities invallen, aan instelling ligt het niet bij hem!!

Sander de Vries van het AD meld dat Cambuur Bart Vriends wil halen als vervanger van Reijnen

Bernardo

Vriends en vd Laan, en ik ben tevreden.  :y

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

michello

Maar dan nog steeds geen rechtsback achter Pereira. Had t logischer gevonden dat Vriends én een echte rechtsback zou komen.......

hobbes

Citaat van: Collingwood op augustus 14, 2015, 14:22:47

Verrassend telefoontje
Algemeen directeur Hans Nijland laat weten dat de zaakwaarnemer van de speler contact heeft opgenomen: 'Het telefoontje bevreemde mij, want donderdag bij de onderhandelingen over Reijnen heeft Cambuur aan ons aangegeven dat ze niet op zoek zijn naar een linksbenige centrale verdediger. Ik ga vrijdagmiddag nog met onze technische staf praten over of wij met Cambuur in gesprek gaan, of niet.'

Ja Hans Nijland, Groningen gaf ook aan dat ze niet op zoek waren naar een type Reijnen. Hoort allemaal bij het spelletje. En onderhandelingen? Meer een mededeling denk ik.

Yellow Army

Dan zal de ts het als volgt zien denk ik:

RB, Perreira/Schootstra
RCV Calvin/Vriends
LCV Heerings/vd Laan
LB Vytas/Peersman
Area 58

legeips

#4226
Citaat van: Oosttribune op augustus 14, 2015, 14:43:46
Dat denk ik niet.. Ik denk dat Hansie gister wat van de prijs af wilde lullen in ruil voor van der Laan. Cambuur had geen interesse, vangt het hele bedrag en komt de dag erna doodleuk v/d Laan voor een prikje huren want die beste jongen zit alleen maar op de bank voor 250k per jaar.... 

Van der laan is in het centrum en op de back inzetbaar en kan daardoor op twee posities invallen, aan instelling ligt het niet bij hem!!

Sander de Vries van het AD meld dat Cambuur Bart Vriends wil halen als vervanger van Reijnen

Verstandig... Cambuur moet zich financieel niet laten uitmelken door hansie naailand.. Dat ze zich hebben bekocht aan vd laan zijn blaren waar ze zelf op moeten gaan zitten, die rekening moeten we niet willen betalen, dan maar geen vd Laan..

Marc S

Verdediging kan er dan wel eens zo uitzien:

Vytas/peersman - Heerings/vd laan - Mac intosh/Vriends - Pareira/schootstra

Drumfather SCC

Citaat van: Bernardo op augustus 14, 2015, 14:50:15
Vriends en vd Laan, en ik ben tevreden.  :y
Ik ook  |:)
OF meldt ook al dat Cambuur Van der Laan wil huren..
VD Vegt meldt dat er genoeg is gedaan om Reijnen te behouden
Sinds zijn binnenkomt 3x gesproken maar Etienne wilde zelf niet
VD Vegt meld bij GvT dat ze met hun 1e optie bezig zijn

Mac is een twijfelgeval voor zondag

PePe

Nijland zei ook dat ie van de buurvrouw af zou blijven!!