Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

richard

Citaat van: Collingwood op juni 04, 2015, 14:09:34
Klopt, ook niet een speler die we echt nodig hebben. Al zou het een leuke aanwinst zijn geweest.

Spoeling wordt dun cambuur was in vergevorderd stadium met hem maar ook Heracles
betaald meer dan cambuur!! Dat is grootste probleem gewoon....

Grijskijkert

Citaat van: Collingwood op juni 04, 2015, 14:22:14
Dat is toch Alvin Fortes, de aanvaller die vorig jaar eerst voor RKC en toen voor Vitesse voetbalde? Wij bedoelen Jeffrey Fortes, de rechtsback/verdedigende middenvelder van Dordrecht.
Ik zou het net zeggen.. U was me voor...
IN HENK WE TRUST!!!

Collingwood

Citaat van: richard op juni 04, 2015, 14:27:03
Spoeling wordt dun cambuur was in vergevorderd stadium met hem maar ook Heracles
betaald meer dan cambuur!! Dat is grootste probleem gewoon....

Jammer, gelukkig is de zomer nog lang!
Kalmte alleen kan u redden.

Grijskijkert

Citaat van: Collingwood op juni 04, 2015, 14:38:00
Jammer, gelukkig is de zomer nog lang!
Die Kuipers die het afgelopen seizoen is uitgeleend door Ajax aan Excelsior heeft ook geen club meer,Excelsior wil met hem verder maar hij wil wachten op iets beters..
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Citaat van: Grijskijkert op juni 04, 2015, 14:40:40
Die Kuipers die het afgelopen seizoen is uitgeleend door Ajax aan Excelsior heeft ook geen club meer,Excelsior wil met hem verder maar hij wil wachten op iets beters..

Is momenteel met Jong Oranje mee. Vind het persoonlijk wel een goede optie!

Collingwood

Absoluut een goede speler. Maar werd Gosens als versterking voor het middenveld gezien of als linksback?
Kalmte alleen kan u redden.

Grijskijkert

Citaat van: justremco op juni 04, 2015, 14:45:43
Is momenteel met Jong Oranje mee. Vind het persoonlijk wel een goede optie!
Die Heymans die ik noemde is ook een leuke speler, alleen door een blessure en een goed spelende Dijks niet aan het spelen toegekomen, had een groot aandeel in de promotie van Willem2...
Hij mag weg bij AZ...
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Die Maxime Gunst van Eindhoven heeft 11 assists gegeven afgelopen seizoen, behoorlijk aantal voor een linksback. Is ook nog jong, word in augustus 23, maar heeft helaas nog wel een 1-jarig contract

hobbes

Citaat van: Collingwood op juni 04, 2015, 14:22:14
Dat is toch Alvin Fortes, de aanvaller die vorig jaar eerst voor RKC en toen voor Vitesse voetbalde? Wij bedoelen Jeffrey Fortes, de rechtsback/verdedigende middenvelder van Dordrecht.

Lastig, al die namen  8P

Voorstopper

Is Tim Breukers niet een mooie vervanger voor Wout? Volgens mij is hij beschikbaar hetzij te huur hetzij transfervrij....

Sccambuurdebeste

Citaat van: Voorstopper op juni 04, 2015, 15:12:16
Is Tim Breukers niet een mooie vervanger voor Wout? Volgens mij is hij beschikbaar hetzij te huur hetzij transfervrij....

Breukers is inderdaad een goede optie. Vind ik persoonlijk beter dan Droste alleen weet ik niet waar hij nu speelt? :camigo

Voorstopper

Citaat van: Sccambuurdebeste op juni 04, 2015, 15:18:11
Breukers is inderdaad een goede optie. Vind ik persoonlijk beter dan Droste alleen weet ik niet waar hij nu speelt? :camigo

Volgens mij huurde Heracles hem afgelopen seizoen van Twente

dit is mien club

Citaat van: richard op juni 04, 2015, 14:27:03
Spoeling wordt dun cambuur was in vergevorderd stadium met hem maar ook Heracles
betaald meer dan cambuur!! Dat is grootste probleem gewoon....

Bist oek een paniek zaaier!
Er komt echt nog voldoende kwaliteit bij hoor.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Gasgeve

Citaat van: Sccambuurdebeste op juni 04, 2015, 15:18:11
Breukers is inderdaad een goede optie. Vind ik persoonlijk beter dan Droste alleen weet ik niet waar hij nu speelt? :camigo
Breukers is Twente salaris gewend, dus die zal wel niet zóveel in willen leveren.

Grijskijkert

Citaat van: Gasgeve op juni 04, 2015, 15:39:01
Breukers is Twente salaris gewend, dus die zal wel niet zóveel in willen leveren.
En vind hem niet beter dan Pereira... Als je het mij vraagt vol gas voor J. Fortes gaan v/d Vegt!
IN HENK WE TRUST!!!