Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

De kogel ms als pintchhitter?
Holla schijnt de laatste 7 a 8 wedstrijden op de bank te zitten in Engeland.
Wil graag terug naar Nederland.
Is al eens heel dicht bij een contract bij ons geweest.
Is wel een meer voetballende nummer 6 als mo natuurlijk.

Grijskijkert

Citaat van: speculeter op mei 31, 2015, 12:12:38
De kogel ms als pintchhitter?
Holla schijnt de laatste 7 a 8 wedstrijden op de bank te zitten in Engeland.
Wil graag terug naar Nederland.
Is al eens heel dicht bij een contract bij ons geweest.
Is wel een meer voetballende nummer 6 als mo natuurlijk.
De Kogel is niet eens basisspeler bij zijn eerste divisie club,dat zegt toch wel genoeg...
Holla? Ja graag... maar of hij haalbaar is....
IN HENK WE TRUST!!!

speculeter

We zullen het wel zien.
De kogel was in zijn Utrecht tijd toch wel een veelbelovende spits?

Grijskijkert

Citaat van: speculeter op mei 31, 2015, 12:21:15
We zullen het wel zien.
De kogel was in zijn Utrecht tijd toch wel een veelbelovende spits?
Was inderdaad... En heeft ook nog een contract bij Utrecht..
IN HENK WE TRUST!!!

Galdiano

De kogel  :_schater

Holla zie ik nu nog niet komen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

speculeter

Citaat van: Galdiano op mei 31, 2015, 12:24:50
De kogel  :_schater

Holla zie ik nu nog niet komen.
ik zal weer eens een gerucht hier delen l0l

SCC

Holla zou fijn zijn.
Zou Stef Nijland vanuit hetzelfde netwerk (Henks verleden bij Grunn) niet eveneens een optie zijn? Of heeft die doorlopend contract.
Die van Eewijk van de Graafschap heeft trouwens een zeer goede techniek en eerste balaanname zie ik, maar past alleen op 10 binnen ons systeem.
Wellicht die Vermeij ipv de Kogel, kan nog bijleren maar z'n mentaliteit is prima. In de leer bij B. en klaarstomen voor het echte werk.

Grijskijkert

Citaat van: SCC op mei 31, 2015, 13:00:30
Holla zou fijn zijn.
Zou Stef Nijland vanuit hetzelfde netwerk (Henks verleden bij Grunn) niet eveneens een optie zijn? Of heeft die doorlopend contract.
Die van Eewijk van de Graafschap heeft trouwens een zeer goede techniek en eerste balaanname zie ik, maar past alleen op 10 binnen ons systeem.
Wellicht die Vermeij ipv de Kogel, kan nog bijleren maar z'n mentaliteit is prima. In de leer bij B. en klaarstomen voor het echte werk.
Van Ewijk kan ook linksbuiten spelen..
IN HENK WE TRUST!!!

speculeter

Vd looi van Groningen wil een nieuwe linksback lees ik net
Dat is toch de positie waar Martijn van der laan voor gehaald is?
Wat mij betreft. ..kom maar weer mooi terug.

SCC

Vd Laan zou inderdaad fraai zijn . Kent het voetballende spel en is gewoon een topgozer.

Wrs te hoog gegrepen, maar die Poolse ex spits van de Graafschap. Die toen naar Benfica kon, speelt die nog ergens in de basis? Topper was dat zeg.

Net als wisselspelers inmiddels als Sulejmani en Djurjevic (of hoe je het speelt). Ook Harris Medunjanin, gedegradeerd met Deportivo meen ik. Uiteraard qua salaris allen onbetaalbaar, maar een zo'n parel huren zou superb zijn.

Over Holla en Lars Veldwijk gesproken, speelt Boerrigter en/ of een Wildschut wekelijks? Eveneens huren, aangezien de salarissen ver boven de pet liggen.

Galdiano

Van der Laan wil sowieso tot de winter wachten ;)

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Parzysek is onhaalbaar. Ligt nog 2/3 jaar vast.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Citaat van: SCC op mei 31, 2015, 13:15:37
Vd Laan zou inderdaad fraai zijn . Kent het voetballende spel en is gewoon een topgozer.

Wrs te hoog gegrepen, maar die Poolse ex spits van de Graafschap. Die toen naar Benfica kon, speelt die nog ergens in de basis? Topper was dat zeg.

Net als wisselspelers inmiddels als Sulejmani en Djurjevic (of hoe je het speelt). Ook Harris Medunjanin, gedegradeerd met Deportivo meen ik. Uiteraard qua salaris allen onbetaalbaar, maar een zo'n parel huren zou superb zijn.

Over Holla en Lars Veldwijk gesproken, speelt Boerrigter en/ of een Wildschut wekelijks? Eveneens huren, aangezien de salarissen ver boven de pet liggen.

Over 10 jaar heeft Cambuur dit budgetten voor spelers.
Nu totaal niet realistisch.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

SCC

Citaat van: Galdiano op mei 31, 2015, 13:18:46
Parzysek is onhaalbaar. Ligt nog 2/3 jaar vast.
Dat is hem inderdaad. Goh, in de uitwedstrijd: vooraf gaven ze al aan dat hij niet kon starten ivm midweekse wedstrijd met jong Polen. Maar toen hij erin kwam....zowel zijn medespelers als de supporters kregen vertrouwen.
Weet jij of hij basisspeler is?

AL

V Ewijk en evt andere spelers van de Graafschap kan een streep door.
Bij Volendam lopen niet veel spelers voor ons rond.
Lo Fo Sang en Overtoom zijn wellicht interessant.
Overtoom is sowieso transfervrij. Speler met goede trap!