Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Vytas hoort altijd te spelen. Laat anderen beter voetballen, is één van de spelers die het beste in de spelers groep ligt en een echte gangmaker is.

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

poelie-lwd

Vytas zit ik niet over in. Gaat komend seizoen zijn stempel drukken.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

moodygrunn

Citaat van: poelie-lwd op mei 08, 2015, 23:51:03
Vytas zit ik niet over in. Gaat komend seizoen zijn stempel drukken.

Ik zie Vytas ook nog wel links centraal in de verdediging spelen, hij heeft iig het postuur ervoor. Daarnaast is het waarschijnlijk makkelijker een opvolger voor op LB te vinden dan het type centrumverdediger dat wij zoeken
In Henk en Sandor we trust

Grijskijkert

Citaat van: moodygrunn op mei 09, 2015, 00:35:27
Ik zie Vytas ook nog wel links centraal in de verdediging spelen, hij heeft iig het postuur ervoor. Daarnaast is het waarschijnlijk makkelijker een opvolger voor op LB te vinden dan het type centrumverdediger dat wij zoeken
Kan in de voorbereiding aangewerkt worden, hoop niet dat de taal een probleem wordt,want communicatie is belangrijk.
IN HENK WE TRUST!!!

AL

Vytas in het centrum aub niet zeg!
Voetballend de meest beperkte speler en die wil je centraal zetten?
Persoonlijk vind ik Vytas echt de zwakste schakel, al was hij de laatste wedstrijden wel ok.

Grijskijkert

Citaat van: AL op mei 09, 2015, 07:56:19
Vytas in het centrum aub niet zeg!
Voetballend de meest beperkte speler en die wil je centraal zetten?
Persoonlijk vind ik Vytas echt de zwakste schakel, al was hij de laatste wedstrijden wel ok.
Misschien begint hij beter zijn draai te vinden,en vergeet niet dat hij sinds maart vorig jaar aan het voetballen is,dus geen zomerstop heeft gehad..
IN HENK WE TRUST!!!

Nightmarelwd

Citaat van: poelie-lwd op mei 04, 2015, 16:25:01
Niet te betalen. Voor dat geld haal je Turuc en Stans op.

Maar wel de geschikte speler die het spel kan aansturen en dat is nou net dat gene wat er de afgelopen vier maanden ontbrak.
Een Turuc is geen schim van de speler van anderhalf jaar geleden.
MI-Sider for Life

Grijskijkert

Citaat van: Nightmarelwd op mei 09, 2015, 09:32:41
Een Turuc is geen schim van de speler van anderhalf jaar geleden.
Komt ook omdat hij als een verkapte buitenspeler moest acteren en dat is hij niet...
IN HENK WE TRUST!!!


speculeter

Zou hem net posten...
Die jongen kan het voetballen niet verleerd zijn.
Het kwam er in het half jaar bij dkv niet uit.
Maar dat kwam ook door blessures en omdat hij niet op het middenveld stond maar linksvoor.
Zelfde geld voor Turuc.
Geweldige voetballer...maar ook misbruikt qua positie.
Zeker bij Turuc zou ik erg blij zijn.

Lore

Citaat van: speculeter op mei 09, 2015, 10:45:10
Zou hem net posten...
Die jongen kan het voetballen niet verleerd zijn.
Het kwam er in het half jaar bij dkv niet uit.
Maar dat kwam ook door blessures en omdat hij niet op het middenveld stond maar linksvoor.
Zelfde geld voor Turuc.
Geweldige voetballer...maar ook misbruikt qua positie.
Zeker bij Turuc zou ik erg blij zijn.

Prima speler lijkt mij, maar eerst wel de gehele zomer naar een strafkamp in Siberië om zijn keuzes in het verleden te heroverwegen

speculeter

Overigens heeft ook Gladon aangegeven weg te gaan bij Sparta.
Lijkt me prima spits voor ons.
Of hij betaalbaar is is een tweede.
Hij wil wel graag naar de eredivisie.

Marc S

Citaat van: Lore op mei 09, 2015, 10:56:29
Prima speler lijkt mij, maar eerst wel de gehele zomer naar een strafkamp in Siberië om zijn keuzes in het verleden te heroverwegen

Ik dacht dat die al een half jaar in het strafkamp had gezeten, was er niet zo koud maar wel net zo verlaten  :_schater

Grijskijkert

Citaat van: speculeter op mei 09, 2015, 11:01:32
Overigens heeft ook Gladon aangegeven weg te gaan bij Sparta.
Lijkt me prima spits voor ons.
Of hij betaalbaar is is een tweede.
Hij wil wel graag naar de eredivisie.
Zo willen er meer graag naar de eredivisie, Cambuur moet nu profiteren van de verkregen populariteit en de betere/beste JL-spelers binnen te halen.. 
IN HENK WE TRUST!!!

Timmie

Wanneer is presentatie van Heerings?