Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Ook goosens van Dordrecht heeft op verlanglijstje gestaan bij ons..
Er is ook met hem gesproken.
Denk dat ze het nog wel een keer proberen net zoals met steenvoorden.

DCKM

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 03, 2015, 16:57:06
Wat DCKM in godsnaam mag betekenen weet ik niet maar DIMC betekent: dit is mien club

trouwens krijg ik met mijn autocorrrectie als ik DCKM intyp DKV, maar dat terzijde

:_schater wat een grapjas ben jij. Heb nu verschillende autocorrecties geprobeerd en geen enkele keer dkv als ik DCKM intyp.
Ten tweede als ik het goed lees is het echt een typefout van dokkumer en dat zeggen toch vele met mij.
Ten derde  :scc is toch een leuk clubje
De dokter sei teugen mei, uw bloed is geel en blauw. Tsjaa ben een Cambuursupporter dokter.

Galdiano

Citaat van: DCKM op april 07, 2015, 12:49:25
Ten derde  :scc is toch een leuk clubje

Leuk, leuk?

Het is de allermooiste club!  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

michello

Zit nu naar die Abel Tamata te kijken bij Jong PSV. Mag weg en wil naar eredivisie club. Wat
mij betreft een prima vervanger voor Bijker op de linksback. Conboy idem maar zal wel te duur zijn.

zeewolde

Citaat van: DCKM op april 07, 2015, 12:49:25
:_schater wat een grapjas ben jij. Heb nu verschillende autocorrecties geprobeerd en geen enkele keer dkv als ik DCKM intyp.
Ten tweede als ik het goed lees is het echt een typefout van dokkumer en dat zeggen toch vele met mij.
Ten derde  :scc is toch een leuk clubje
ik denk ook dat dokkumer het over dimc heeft. Dat is nl de voorzitter van de wouda fanclub. |:)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: DCKM op april 07, 2015, 12:49:25
:_schater wat een grapjas ben jij. Heb nu verschillende autocorrecties geprobeerd en geen enkele keer dkv als ik DCKM intyp.
Ten tweede als ik het goed lees is het echt een typefout van dokkumer en dat zeggen toch vele met mij.
Ten derde  :scc is toch een leuk clubje

Bij mij werkte dat wel, dan heb ik vaker DKV gebruikt op mijn mobiel denk ik  :proost
De wegen van Dokkumer zijn ondoorgrondelijk en dat zullen ze tot in de eeuwigheid blijven
SCC is de leukste club  _O_ _O_
Henk, held, bedankt

Dokkumer

Citaat van: zeewolde op april 07, 2015, 18:57:23
ik denk ook dat dokkumer het over dimc heeft. Dat is nl de voorzitter van de wouda fanclub. |:)
Ik had het inderdaad over de legendarische Dit Is Mien Club ;)

Tukker

Van der Linden vandaag weer gespot bij het PEC stadion
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

speculeter

Citaat van: Tukker op april 10, 2015, 15:04:10
Van der Linden vandaag weer gespot bij het PEC stadion
klopt.....Daar zit een hele lekkere pizzeria!

Whoestemen

Citaat van: Tukker op april 10, 2015, 15:04:10
Van der Linden vandaag weer gespot bij het PEC stadion

Ging vast weer wokken.

Harry L.

Citaat van: Tukker op april 10, 2015, 15:04:10
Van der Linden vandaag weer gespot bij het PEC stadion

veel plezier ermee, kan er niet mee zitten.

Kom er maar in Poelie :proost

666

Citaat van: Tukker op april 10, 2015, 15:04:10
Van der Linden vandaag weer gespot bij het PEC stadion

Niet goed genoeg voor Cambuur, volgend jaar voor de plaatsen 3 tot en met 8.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

zeewolde

Van der laan terughalen, en hem dat zondag al laten merken!

poelie-lwd

Citaat van: Harry L. op april 10, 2015, 18:07:57
veel plezier ermee, kan er niet mee zitten.

Kom er maar in Poelie :proost

Niet alles geloven wat wordt geschreven. Joppie is ook al enkele malen in Lwd gespot, voor wat het waard is  :proost

Ik kan ook leven met een terugkeer van vd Laan echter moeten er wel wat kilootjes af  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

denistel

Citaat van: poelie-lwd op april 11, 2015, 10:32:16
Niet alles geloven wat wordt geschreven. Joppie is ook al enkele malen in Lwd gespot, voor wat het waard is  :proost

Ik kan ook leven met een terugkeer van vd Laan echter moeten er wel wat kilootjes af  :_schater

bij de vliegbasis zeker