Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Poelie worden we nog steeds met gemak 8ste :devil

Galdiano

Citaat van: Grijskijkert op juli 19, 2015, 12:09:17
v/d Laan terug bij Cambuur?

Is er ongelukkig, maar wil nog één keer proberen zich te bewijzen.

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Sakin

Citaat van: Galdiano op juli 19, 2015, 13:14:52
Is er ongelukkig, maar wil nog één keer proberen zich te bewijzen.

Om eerlijk te zijn... Goede gozer maar mooi ergens anders heen. Kai en Reijnen zijn beter. Wel leuke bankzitter.

Marc S

Citaat van: Sakin op juli 19, 2015, 13:23:12
Om eerlijk te zijn... Goede gozer maar mooi ergens anders heen. Kai en Reijnen zijn beter. Wel leuke bankzitter.

Grapje zeker? Die jongen heeft de zilveren schoen gewonnen. En om Heerings nu al als beter te bestempelen is zeker te vroeg.

Cor

Citaat van: De Gast op juli 19, 2015, 12:39:29
Poelie worden we nog steeds met gemak 8ste :devil

Grappig dat jij niet weet hoe snel je weer het forum op moet zoeken na een nederlaag, man, get a life

Delamere

Citaat van: poelie-lwd op juli 19, 2015, 12:33:27
In dit systeem is een meevoetballende keeper van zeer groot belang. Nienhuis kan niet voetballen en komt inschattingsvermogen tekort als er ballen achter onze verdediging worden gespeeld. Daarnaast is het een drama met hoge ballen van de zijkant en tot slot is hij te klein. Dat hij goed is in de 1 tegen 1 situatie is helder maar dat weegt niet op ten opzichte van zijn overige kwaliteiten cq tekortkomingen. Ik had hem vorig jaar al van de goal afgehaald maar goed, ik heb er geen verstand van.
Je onderschat jezelf, prima analyse!

Sakin

Citaat van: Marc S op juli 19, 2015, 13:32:48
Grapje zeker? Die jongen heeft de zilveren schoen gewonnen. En om Heerings nu al als beter te bestempelen is zeker te vroeg.

Nee! Leuke bankzitter! Cambuur is van der laan voorbij gegaan. Let dit seizoen maar op

Lore

Citaat van: Sakin op juli 19, 2015, 13:52:04
Nee! Leuke bankzitter! Cambuur is van der laan voorbij gegaan. Let dit seizoen maar op

Ik heb ook altijd het idee gehad dat Martijn dat seizoen het beste uit zichzelf heeft gehaald en dat dat het was. Ik denk dat als hij terug zou komen, dat het een enorme teleurstelling zou worden.

Scc01

Citaat van: Cor op juli 19, 2015, 13:50:45
Grappig dat jij niet weet hoe snel je weer het forum op moet zoeken na een nederlaag, man, get a life

Dat die jonge uberhaubt nog naar wedstrijden van cambuur gaat verbaasd me.
Alle nieuwe spelers afzeiken maar dan wel even Nienhuis tot get bot verdedigen....
Volgens mij vind hij het vooral leuk om overal tegenin te gaan.....

Grijskijkert

Citaat van: De Gast op juli 19, 2015, 12:39:29
Poelie worden we nog steeds met gemak 8ste :devil
Wil je zeggen dat het niet kan? Theoretisch gezien kunnen we zelfs nog kampioen worden.. |:)
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op juli 19, 2015, 12:01:03
We hebben het over van alles en nog wat. Straks keept nienhuis weer top zoals het eerste seizoen en speelt bakker gewoon weer als vanouds de eerste 6 weds heel goed. Zeg het maar
Ja inderdaad, grootste voorbeeld is Reijnen.. werd door alles en iedereen in de voorbereiding met de grond gelijk gemaakt,maar aan het eind van de rit heeft hij een goed seizoen gedraaid....
IN HENK WE TRUST!!!

Hasses

Citaat van: Sakin op juli 19, 2015, 11:51:41
Vooral dat laatste vind ik belangrijk! Moet je zien bij een terug speelbal hoe die Nienhuis zijn lichaamstaal is. Is gewoon zooooo onzeker en dat breng je over op het hele team. En vorig seizoen ook weleens fout gegaan en ternauwernood goed. Er moet echt een andere komen...
Jij bent keeperstrainer? Want je weet het zo goed te vertellen hier..

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op juli 19, 2015, 12:33:27
In dit systeem is een meevoetballende keeper van zeer groot belang. Nienhuis kan niet voetballen en komt inschattingsvermogen tekort als er ballen achter onze verdediging worden gespeeld. Daarnaast is het een drama met hoge ballen van de zijkant en tot slot is hij te klein. Dat hij goed is in de 1 tegen 1 situatie is helder maar dat weegt niet op ten opzichte van zijn overige kwaliteiten cq tekortkomingen. Ik had hem vorig jaar al van de goal afgehaald maar goed, ik heb er geen verstand van.
Dus Zeinstra op de goal dit seizoen?
IN HENK WE TRUST!!!

De Gast

Citaat van: Scc01 op juli 19, 2015, 14:30:19
Dat die jonge uberhaubt nog naar wedstrijden van cambuur gaat verbaasd me.
Alle nieuwe spelers afzeiken maar dan wel even Nienhuis tot get bot verdedigen....
Volgens mij vind hij het vooral leuk om overal tegenin te gaan.....

Je twijfels ergens bij hebben is iets anders dan afzeiken of negatief zijn. Maar jij bent vast zo iemand die geen kwaad woord over zijn clubje wilt horen.. zulke jankerts heb je er ook bij. Alles is goed en vooral ook nooit concessies doen aan je eigen spelsysteem, want die is heilig. Totaal niet realistisch.

Nienhuis.. Hemmen.. ja die zou ik zeker altijd verdedigen.. ik ga niet met de meute mee..

Cor

Citaat van: De Gast op juli 19, 2015, 15:43:11


Nienhuis.. Hemmen.. ja die zou ik zeker altijd verdedigen.. ik ga niet met de meute mee..

Op basis van? Was je er gister bij? Heb je de actie van Nienhuis gezien bij de 2-2. Ik sta altijd achter de club en twijfel ook niet aan beslissingen van de TS, maar gister was niet best wat Nienhuis liet zien.