Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

dizzhead


speculeter

Er komt een nieuwe spits.... :proost

Geelblauwstiens

Citaat van: dizzhead op juni 22, 2015, 20:49:33
dat ben je zelf  :_schater
tipje is Robin....?? Het zou toch niet dat......:)

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Cambuur Groningen

Citaat van: Grijskijkert op juni 22, 2015, 20:56:01
http://www.vi.nl/nieuws/schaken-aast-op-terugkeer-naar-eredivisie.htm zou dit hem zijn... :_schater
Stuur je me nu zonder waarschuwing vooraf naar een stukje waar ik vieze woorden lees?  :)

Grijskijkert

Citaat van: Cambuur Groningen op juni 22, 2015, 20:57:34
Stuur je me nu zonder waarschuwing vooraf naar een stukje waar ik vieze woorden lees?  :)
Zo jij bent wakker... :devil :_schater
IN HENK WE TRUST!!!

Geelblauwstiens

Citaat van: Grijskijkert op juni 22, 2015, 20:59:19
Zo jij bent wakker... :devil :_schater
sneu voor die jongetjes. Ik had Ruben wijzer geacht. Heeft hier blijkbaar te weinig opgedaan.

Grijskijkert

Citaat van: Geelblauwstiens op juni 22, 2015, 21:10:33
sneu voor die jongetjes. Ik had Ruben wijzer geacht. Heeft hier blijkbaar te weinig opgedaan.
Inderdaad het enige wat ontbreekt is dat hij er zelf gaat voetballen...
IN HENK WE TRUST!!!

sccambuurlwdd

Citaat van: Geelblauwstiens op juni 22, 2015, 20:55:52
tipje is Robin....?? Het zou toch niet dat......:)

Nelisse komt hier even afbouwen  :fant

Marc S


Voorstopper

Citaat van: Grijskijkert op juni 22, 2015, 20:56:01
http://www.vi.nl/nieuws/schaken-aast-op-terugkeer-naar-eredivisie.htm zou dit hem zijn... :_schater
Zo te lezen zoekt hij wel een club in het noorden. Welke dit wordt......Zou Cambuur kunnen zijn. Is wel een verassende combi zeker als zijn zoontjes bij de boeren spelen. Misschien zien ze het licht en komen ze bij Cambuur op de voetbalschool spelen :) Kan paps mooi komen kijken...:)


de Schoot

#2517
Betreffende de nieuwe buitenlandse spits:  :X Ik laat me verrassen, maar imo onmogelijk. (Mits mijn bron het juist heeft natuurlijk)

PASSC

Dit gaat inderdaad nergens meer over. Als je weet te melden dat SCC met spits uit buitenland bezig is dan heeft dat een meerwaarde maar deze laatste posts voegen niets toe. Als het in kannen en kruiken is kan je het ook melden toch?

dizzhead

Geduld mensen. Er komt vast iemand...