Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

dizzhead


speculeter

Kom maar op met dat transfernieuws.
Vanuit een zonnig Rhodos. ...gegroet.

IsmailvanEssen

Citaat van: speculeter op juli 16, 2015, 08:31:14
Kom maar op met dat transfernieuws.
Vanuit een zonnig Rhodos. ...gegroet.

Rhodos? Niet vol met immigraten daar? Ik las zoiets.. Je bent in iedergeval vlakbij! Ik zit lekker aan de zwarte zee bij Sozopol! Heeeerlijk!
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

oostside

Citaat van: IsmailvanEssen op juli 16, 2015, 08:40:41
Rhodos? Niet vol met immigraten daar? Ik las zoiets.. Je bent in iedergeval vlakbij! Ik zit lekker aan de zwarte zee bij Sozopol! Heeeerlijk!

In ieder geval 1 immigrant lees ik hier net.....

dit is mien club

Als je Quinsy Owusu binnen kan halen doe je goede zaken. Is snel technisch en kan een goal maken.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Grijskijkert

Citaat van: dit is mien club op juli 16, 2015, 10:02:14
Als je Quinsy Owusu binnen kan halen doe je goede zaken. Is snel technisch en kan een goal maken.
Ja inderdaad, maar zal de halve eredivisie niet achter hem aan zitten?
IN HENK WE TRUST!!!

dit is mien club

Citaat van: Grijskijkert op juli 16, 2015, 10:09:58
Ja inderdaad, maar zal de halve eredivisie niet achter hem aan zitten?

Weet ik niet de meeste zullen zo'n gok niet willen nemen.
Ook zijn er niet echt veel clubs die openlijk opzoek zijn naar een vleugelspeler
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Grijskijkert

Citaat van: dit is mien club op juli 16, 2015, 10:10:58
Weet ik niet de meeste zullen zo'n gok niet willen nemen.
Ook zijn er niet echt veel clubs die openlijk opzoek zijn naar een vleugelspeler
Heracles,Willem2,Excelsior,de Graafschap,NEC,Roda,ADO en ik zal nog wel een paar clubs vergeten die opzoek zijn naar (vleugel)aanvallers..

Is het zo'n grote gok? Hij heeft eigenlijk alleen maar in grotere competities dan de Nederlandse gespeeld, en blessure gevoelig is hij geloof ik niet...
IN HENK WE TRUST!!!

michello

Snel handelen en Owusu-Abeyie op proef laten komen...Lijntje uitgooien en meenemen naar Oostenrijk..

Lore

Citaat van: michello op juli 16, 2015, 10:27:17
Snel handelen en Owusu-Abeyie op proef laten komen...Lijntje uitgooien en meenemen naar Oostenrijk..

Zo makkelijk zal het toch allemaal niet zijn?

sunderland

Idd schiet es op!  Hier een groet uit battle of the bulge

zeewolde

Citaat van: michello op juli 16, 2015, 10:27:17
Snel handelen en Owusu-Abeyie op proef laten komen...Lijntje uitgooien en meenemen naar Oostenrijk..
perfecte speler op links. En dan stam voor rechtsback en we zijn klaar

Collingwood

Tsja, wie weet is Cambuur al lang bezig met een (andere) linksbuiten. Laat de TS en Van de Vegt maar schuiven, het gaat tot nu toe prima.
Kalmte alleen kan u redden.

Grijskijkert

Citaat van: michello op juli 16, 2015, 10:27:17
Snel handelen en Owusu-Abeyie op proef laten komen...Lijntje uitgooien en meenemen naar Oostenrijk..
Dat zou mooi zijn...
Citaat van: Lore op juli 16, 2015, 11:31:52
Zo makkelijk zal het toch allemaal niet zijn?
Dat denk ik ook niet..
Citaat van: zeewolde op juli 16, 2015, 12:01:02
perfecte speler op links. En dan stam voor rechtsback en we zijn klaar
Hij doet me denken aan Manu ,alleen een oudere versie.. Met Stam haal je ervaring en een vel mannetje in huis...
IN HENK WE TRUST!!!

IsmailvanEssen

Citaat van: Collingwood op juli 16, 2015, 12:20:43
Tsja, wie weet is Cambuur al lang bezig met een (andere) linksbuiten. Laat de TS en Van de Vegt maar schuiven, het gaat tot nu toe prima.

Ik vind het toch een beetje stilletjes.. Van mij mogen ze al klaar zijn en met zn allen een goede voorbereiding hebben..
Hoop dat er goed op conditie getraind wordt want het laatste deel van vorig seizoen zag je echt dat ze niet meer konden..
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...