Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

michello

Citaat van: dit is mien club op juni 10, 2015, 09:46:23
Bij vertrek Bottegin bij Groningen > Reijnen naar Groningen
Er is interesse vanuit het buitenland voor Ogbeche

Ik zie Reijnen liever blijven. Dan maar gratis de deur uit aan het einde van het jaar, maar hij is voor ons veel meer waard dan een transferbedrag van een paar ton.

michello

Ogbeche ben ik niet zo rouwig om mocht die vertrekken.. Die heeft mij de tweede seizoenshelft echt teleurgesteld. Mochten we daar wat geld voor kunnen vangen, altijd doen en een nieuwe eerste spits halen!

ruubmac

Citaat van: dit is mien club op juni 10, 2015, 09:46:23
Bij vertrek Bottegin bij Groningen > Reijnen naar Groningen
Er is interesse vanuit het buitenland voor Ogbeche

Gemengde gevoelens. Mag van mij. Je moet niet vergeten dat Cambuur het voornamelijk hiervan moet hebben om volledig gezond te worden.
Beide spelers leveren echt wel het nodige op.

justremco

Iedereen is te koop, maar wel tegen de juiste prijs. Zo zal het de komende jaren gaan, doel is om zsm het negatieve eigen vermogen weg te werken

Gasgeve

Citaat van: michello op juni 10, 2015, 09:55:47
Ogbeche ben ik niet zo rouwig om mocht die vertrekken.. Die heeft mij de tweede seizoenshelft echt teleurgesteld. Mochten we daar wat geld voor kunnen vangen, altijd doen en een nieuwe eerste spits halen!
Een nieuwe eerste spits halen die er 15 maakt voor weinig tot geen geld. Ik geef het je te doen.

speculeter

Als reijnen naar Groningen  zou gaan vd laan maar weer terughalen.
Mocht obeche weggaan....ik ben er ook niet rouwig om.
Maar om iemand te vinden die er 10 â 15 inschiet zal inderdaad moeilijk worden.
Dacht dat ogbeche graag hier wou blijven trouwens.

hobbes

Citaat van: michello op juni 10, 2015, 09:55:47
Ogbeche ben ik niet zo rouwig om mocht die vertrekken.. Die heeft mij de tweede seizoenshelft echt teleurgesteld. Mochten we daar wat geld voor kunnen vangen, altijd doen en een nieuwe eerste spits halen!

Kan me alleen niet voorstellen dat hij naar het buitenland zou net nadat hij heeft besloten om zijn gezin naar Nederland te halen.

hobbes

Citaat van: dit is mien club op juni 10, 2015, 09:46:23
Bij vertrek Bottegin bij Groningen > Reijnen naar Groningen


Mooi ruilen voor Rusnak  :P


AL

Citaat van: dit is mien club op juni 10, 2015, 09:46:23
Bij vertrek Bottegin bij Groningen > Reijnen naar Groningen
Er is interesse vanuit het buitenland voor Ogbeche

Ogbeche laten gaan bij een redelijk bod en alles op alles zetten op Vincent Janssen!!
Reijnen moet blijven, maar bij een bod van 500.000 of meer laten gaan en transfervrije Marcellis ophalen (voetballend wel wat minder,maar wel een winnaar).

Grijskijkert

Citaat van: justremco op juni 10, 2015, 10:09:00
Iedereen is te koop, maar wel tegen de juiste prijs. Zo zal het de komende jaren gaan, doel is om zsm het negatieve eigen vermogen weg te werken
Dat is het lot van elke Nederlandse club(groot of klein),het is maar net wat je terughaalt.. Niet druk om maken er komen wel weer vervangers..
IN HENK WE TRUST!!!

dit is mien club

Ik zie Bottegin niet vertrekken.
Die wil Europees voetballen met Grunn. Maar er zijn wel clubs geïnteresseerd.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

NRG

Citaat van: dit is mien club op juni 10, 2015, 11:47:35
Ik zie Bottegin niet vertrekken.
Die wil Europees voetballen met Grunn. Maar er zijn wel clubs geïnteresseerd.


Als Bottegin ergens anders meer kan verdienen is ie weg. Daar kan geen Europees voetbal tegenop..

Grijskijkert

Citaat van: AL op juni 10, 2015, 11:13:37
Ogbeche laten gaan bij een redelijk bod en alles op alles zetten op Vincent Janssen!!
Reijnen moet blijven, maar bij een bod van 500.000 of meer laten gaan en transfervrije Marcellis ophalen (voetballend wel wat minder,maar wel een winnaar).
Janssen is niet te halen, we kunnen nooit op bieden tegen clubs als AZ,dkv,Twente en Groningen...
Marcellis als vervanger van Reijnen moet kunnen...
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: dit is mien club op juni 10, 2015, 11:47:35
Ik zie Bottegin niet vertrekken.
Die wil Europees voetballen met Grunn. Maar er zijn wel clubs geïnteresseerd.
En Sankoh is er ook nog..die wacht erop dat Bottegin weg gaat.. Letterlijke woorden van Nijland we kunnen pas wat doen met Sankoh als Bottegin vertrekt..
IN HENK WE TRUST!!!