Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Dank je voor de toelichting Zeewolde. En voor de middelvinger uiteraard.. klasse!

Ze hebben dus niet vaak samengespeeld. Hartstikke prima. Bij wie er ook op de buitens stonden, de tweede seizoenshelft heb ik telkens het idee gekregen dat het samenspel met B. niet echt lukte.. behalve dan het eindeloos kaatsen. En die twee goals van Ogbeche? Volgens mij waren dat goals uit kansen die hij zelf creeerde. Heeft niks met samenspel te maken. Ook waren het (helaas) goals die niks opleverden.

Ik zie B. gewoon volgend jaar niet graag als basisspeler in de spits staan. Ik heb het idee dat de echte scherpte er wel wat vanaf is.

Scc01

Gelukkig bepaal jij niet wie er spelen:)

Gasgeve

25 wedstrijden, 12 goals. Genoeg gezegd denk ik.

sunderland

Ik denk dat Ogbeche de 15 nog wel gaat halen .Ik weet niet wie ;de gast;hier graag in de spits wil zien die wij kunnen betalen .Ik denk dat iedere club onder de top 3 hem graag in hun selectie wou hebben .Ik denk dat Ogbeche de beste spits is die wij hier hebben gehad [met Mols].Wij hebben als cambuur ook nog nooit zo,n goed seiz gehad trouwens.

Marc S

Citaat van: Gasgeve op maart 30, 2015, 16:13:44
25 wedstrijden, 12 goals. Genoeg gezegd denk ik.

Ja dat is geweldig toch?

Alleen Uth, Kramer, Depay, De jong en de Leeuw doen het beter.

carlo de leeuw

Citaat van: De Gast op maart 30, 2015, 15:20:12
Dank je voor de toelichting Zeewolde. En voor de middelvinger uiteraard.. klasse!

Ze hebben dus niet vaak samengespeeld. Hartstikke prima. Bij wie er ook op de buitens stonden, de tweede seizoenshelft heb ik telkens het idee gekregen dat het samenspel met B. niet echt lukte.. behalve dan het eindeloos kaatsen. En die twee goals van Ogbeche? Volgens mij waren dat goals uit kansen die hij zelf creeerde. Heeft niks met samenspel te maken. Ook waren het (helaas) goals die niks opleverden.

Ik zie B. gewoon volgend jaar niet graag als basisspeler in de spits staan. Ik heb het idee dat de echte scherpte er wel wat vanaf is.
Als je nou nog zegt dat het niet jou type spits is waar je niks aan vind of zo, maar je wil hem dus verwijderen uit de basis!?
B. voetbalt en verdedigd ook nog eens veel mee t.o.v. andere spitsen en zit, qua aantal goals,bij de top van de eredivisie.
Dan mag je, zeker voor Cambuur begrippen, toch verschrikkelijk in je handen knijpen dat je zo'n spits hebt!!!!!!!
Wie wil jij met die paar euro's voor B. in de plaats hebben dan?

De Gast

Ik heb het over de tweede seizoenshelft.. ik zie geen spits meer die doelpunten met enige waarde scoort en ik zie geen lekker samenspel met de buitens. Vooral in uitwedstrijden was het voornamelijk hopeloos voetbal ook al hebben we een paar keer nipt verloren. Speel dan uit 4-4-2 maar dat is ook hier heiligschennis ook al levert 4-3-3 niks meer op.


speculeter

Steenvoorden van feijeNoord mag weg.
Nu nog verhuurd aan Dordrecht.
Volgens mij zat Cambuur al eerder achter hem aan.
Goede rechtsback!

sccambuurlwdd

Citaat van: De Gast op maart 31, 2015, 09:45:01
Ik heb het over de tweede seizoenshelft.. ik zie geen spits meer die doelpunten met enige waarde scoort en ik zie geen lekker samenspel met de buitens. Vooral in uitwedstrijden was het voornamelijk hopeloos voetbal ook al hebben we een paar keer nipt verloren. Speel dan uit 4-4-2 maar dat is ook hier heiligschennis ook al levert 4-3-3 niks meer op.

Opper je nu alweer om met twee niet-scorende buitenspelers in de spits te spelen?  :O

Scc01

Jonge jonge nog steeds onzin wat je roept.....

speculeter

En iedereen er maar op reageren. ...
Moet je ook niet doen.

okkele

Citaat van: sunderland op maart 30, 2015, 16:23:56
Ik denk dat Ogbeche de 15 nog wel gaat halen .Ik weet niet wie ;de gast;hier graag in de spits wil zien die wij kunnen betalen .Ik denk dat iedere club onder de top 3 hem graag in hun selectie wou hebben .Ik denk dat Ogbeche de beste spits is die wij hier hebben gehad [met Mols].Wij hebben als cambuur ook nog nooit zo,n goed seiz gehad trouwens.

skande !
haagse harry natuurlijk juh.
daarna komt ogbeche wel,ben ik met je eens.
de gast heeft er echt verstand van.
:_schater
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

speculeter

Citaat van: okkele op maart 31, 2015, 11:01:45
skande !
haagse harry natuurlijk juh.
daarna komt ogbeche wel,ben ik met je eens.
de gast heeft er echt verstand van.
:_schater
Mark de leeuwarder? Willem vd ark? Brammetje rontberg?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: speculeter op maart 31, 2015, 11:07:42
Mark de leeuwarder? Willem vd ark? Brammetje rontberg?

Kuzmano........ ach nee, laat ook maar
Henk, held, bedankt

De Gast

Gelukkig hebben we er allemaal evenveel verstand van (en dat is doorgaans niet veel)  :proost