Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Volgend jaar een bank met minimaal
Zeinstra
Pereira en mc intosh
bakker en steblecki
rosheuvel en barto

dat zou betekenen dat er een zeer goede basis staat.

nienhuus
steenvoorden reijnen vd linden vytas
mo ( hoop doet leven) vd streek bytiqi Of roorda
narsingh ogbeche de ridder.

en hopelijk verrast vd vegt ons nog met echte versterkingen.

Drumfather SCC

Citaat van: zeewolde op april 04, 2015, 21:17:05
Volgend jaar een bank met minimaal
Zeinstra
Pereira en mc intosh
bakker en steblecki
rosheuvel en barto

dat zou betekenen dat er een zeer goede basis staat.

nienhuus
steenvoorden reijnen vd linden vytas
mo ( hoop doet leven) vd streek bytiqi Of roorda
narsingh ogbeche de ridder.

en hopelijk verrast vd vegt ons nog met echte versterkingen.

Al zeker dan?
Zie toch liever Zeinstra dan Leonard en ik vind persoonlijk een Pereira beter voor de basis dan Vytas momenteel

Marc S


AL


Galdiano

Vytas is mischien niet de beste. Maar zeer belangrijk voor het elftal, iedereen loopt met hem weg binnen spelersgroep en TS. Hierdoor spelen anderen beter!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Trainer

Gister Fortes zien spelen bij dordt. Werd al gezegd dat daar meerdere eredivisie clubs interesse in hadden maar dat lijkt mij echt een goede opvolger voor onze Mo.
Hij is sterk aan de bal, knalt er hard in als het moet en heeft ook nog eens goed overzicht met goede pass.

Delamere

Citaat van: speculeter op april 02, 2015, 20:04:35
dan ben je een van de weinigen. ... l0l
Jij bent dus een van de weinigen.........

Bascambuur

Ik stel een verhoging van € 1.000 voor, voor alle tribunes, dan kunnen we pas echt mee gaan doen.

Destroyer

Citaat van: Bascambuur op april 05, 2015, 14:26:35
Ik stel een verhoging van € 1.000 voor, voor alle tribunes, dan kunnen we pas echt mee gaan doen.

Ik stel voor dat jij voor iedereen betaald  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

AL

Hoop niet dat vd Linden komt. Heeft een prima trap, maar verder vind ik hem echt niets. Dan kan je net zo goed een bushokje neerzetten. Wat is die gast traag zeg!!!!!

Tukker

Citaat van: AL op april 05, 2015, 21:17:47
Hoop niet dat vd Linden komt. Heeft een prima trap, maar verder vind ik hem echt niets. Dan kan je net zo goed een bushokje neerzetten. Wat is die gast traag zeg!!!!!
Dat roep ik al 100 jaar. Hij heeft de snelheid van een stoomwals en de draaicirkel is idem dito.

Maar een goede trap heeft hij wel.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Collingwood

Toen de Eagles nog goed speelden was hij een van de uitblinkers, nu deelt hij in de malaise. Een gevalletje Reijnen in mijn ogen, die bij AZ ook niet echt veel indruk maakte maar bij ons de grote leider is.
Kalmte alleen kan u redden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Collingwood op april 05, 2015, 23:20:37
Toen de Eagles nog goed speelden was hij een van de uitblinkers, nu deelt hij in de malaise. Een gevalletje Reijnen in mijn ogen, die bij AZ ook niet echt veel indruk maakte maar bij ons de grote leider is.

Reijnen houdt zich als een van de weinigen staande als het team slecht speelt. (net als Rusnak elke keer deed, jammer dat ie weg is en volgende week faliekant door de ondergrens zakt!!  8) )
Henk, held, bedankt

Dokkumer

Citaat van: Tukker op april 05, 2015, 21:26:37
Dat roep ik al 100 jaar. Hij heeft de snelheid van een stoomwals en de draaicirkel is idem dito.

Maar een goede trap heeft hij wel.
Als hij zo de spitsen uitschakelt vind ik het prima :_schater

zeewolde

Citaat van: Tukker op april 05, 2015, 21:26:37
Dat roep ik al 100 jaar. Hij heeft de snelheid van een stoomwals en de draaicirkel is idem dito.

Maar een goede trap heeft hij wel.
ik heb gisteren ook extra op hem gelet, maar zie niet wat hij meer heeft dan dijkstra.