Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

HilversumOnTour

Alles valt of staat met het stadion.
We hebben amper wat te besteden.
Er zijn al best veel spelers gekomen.
Feit dat we voor een huurling kiezen ipv Fischer zegt ook genoeg.

Wat mij betreft mag Manu er uiteraard (huur) nog bij, maar ik zie niemand meer komen eerlijk gezegd.

speculeter

Had erg graag cas peters er nog bijgehaald.
Veel scorend vermogen...maar ja...

Oosttribune

De club heeft vijf ton in een jaar verdiend en die gaan naar spelersfonds en negatief eigen vermogen waardoor deze net onder de €2 miljoen komt.  De club heeft een aantal jonge talentvolle spelers gehaald en als eruit komt wat de club hoop kunnen ze op die manier geld verdienen en investeren in de selectie. Dit is naar mijn idee het middel tot een nieuw stadion met meer mogelijkheden.

Dammers is een vreemde gok, aan de andere kant speelde hij in Jong Oranje met leeftijdsgenoten als Karsdorp (Fey) en Menig (Zwolle). Als hij een dergelijk talent bezit dan kan het een prima aanwinst zijn. Maar in jong Oranje was hij nog spits en nu inmiddels RCV.

Laten we hopen op een herstel van de club, met een Masek, Berisha en Byrne die gaan verrassen en hopelijk een van der streek die zijn vorm terug krijgt van net na de winterstop. Krijgt de laatste zijn vorm terug dan kunnen we in de winter wel eens geld gaan vangen voor hem.

Het is allemaal als als... maar daar moet de club het wel van hebben.
Tegen Vitesse een punt pakken en dan twee weken keihard trainen aan een collectief

Timmie

Citaat van: speculeter op augustus 26, 2015, 11:38:44
Had erg graag cas peters er nog bijgehaald.
Veel scorend vermogen...maar ja...

Is vrij he.. Als de Graafschap hem al zou kunnen binnenhengelen, kunnen wij dat al helemaal.
Maar ja, Ogbeche, Berisha, Barto...

De Gast

Citaat van: Oosttribune op augustus 26, 2015, 11:41:14

Laten we hopen op een herstel van de club, met een Masek, Berisha en Byrne die gaan verrassen en hopelijk een van der streek die zijn vorm terug krijgt van net na de winterstop. Krijgt de laatste zijn vorm terug dan kunnen we in de winter wel eens geld gaan vangen voor hem.


wij vangen alleen maar geld voor verdedigers vreemd genoeg.. ik heb overigens het idee dat dit wel zo ongeveer is wat vd Streek in zich heeft.

Collingwood

Citaat van: Lore op augustus 26, 2015, 08:05:50
Hij heeft het inderdaad erg goed gedaan. Ik ben alleen heel erg benieuwd of zijn enthousiasme ook motiverend werkt als de uitslagen erg tegen zitten. Persoonlijk zou ik er erg moe van worden als iemand op zo'n moment als een emile ratelband!

Hij doet dit voor de camera, maar meerdere mensen hebben in interviews al aangegeven dat Henk binnenskamers ook keihard kan zijn. Wij weten natuurlijk lang niet alles wat er gebeurt.
Kalmte alleen kan u redden.

Scc01

Ben ik de enige die vind dat we best wel spelers met potentie hebben aangetrokken?
Zoals Berisha, Houtkoop, Byrne, Masek?
Voorlopig vind ik een aantal spelers die hier vorig al waten het af laten weten. Vooral vd streek is me erg tegen gevallen tot nu toe.
Maar eens kijken of Henk het op de rails krijgt en een keer wat andere spelers de kans gaat geven...

Collingwood

Steblecki mag worden verhuurd (bron: FD).
Kalmte alleen kan u redden.

SCC

Iemand verhuur je als je potentie ziet. Steblecki heeft een aflopend contract, tenzij ze de optie lichten, waardoor hij nog een jaar langer blijft. Dat zie ik Cambuur niet snel doen, dus zou ik zeggen verkoop hem of tref een regeling met hem (geef 2 maandsalarissen mee, dan kan hij zelf een nieuwe club in Polen zoeken). Ik gun Sebastian het allerbeste, maar je ziet zo ook wel dat die jongen hier niet gelukkig is.
Hij kan echt wel goed voetballen, heeft een goede inzet en ook zijn inzicht is goed. Maar het oogt allemaal wat flegmatiek en helaas wordt dat bij velen niet geaccepteerd. Klaarblijkelijk ziet onze TS het ook niet in hem zitten, anders had hij wel eens 5 wedstrijden de kans gekregen. Waarom dan nog verhuren?

Collingwood

Misschien schrijven ze hem nog niet helemaal af en willen ze de optie houden om zijn contract te verlengen.
Kalmte alleen kan u redden.

Drumfather SCC

Ving vanochtend bij de training op dat de selectie tot de winter rond is (tenzij er nog een kansje komt)
Ik stond naast een groep waar Van der Vegt in stond en hij meldde dit

Collingwood

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 26, 2015, 12:49:10
Ving vanochtend bij de training op dat de selectie tot de winter rond is (tenzij er nog een kansje komt)
Ik stond naast een groep waar Van der Vegt in stond en hij meldde dit

Had niet anders verwacht, iedere positie is nu dubbel bezet. Afgezien van de ongelukkige situatie rond een nieuwe RCV heeft Van de Vegt naar mijn mening goed werk geleverd en een goede selectie neergezet. Het is nu aan de TS om er een geoliede machine van te maken. Full support!  |:)
Kalmte alleen kan u redden.

YellowBlue

we hebben een pittig programma voor de boeg, dus ze moeten de komende weken compact spelen, wat meer reactie voetbal en proberen puntjes te sprokkelen. Maar in ieder geval er voor zorgen dat er automatismen ontstaan en dat ze bereid zijn om voor elkaar door het vuur te gaan, dan beginnen we na de eerste weken met een inhaalrace.


richard

Staat een stuk in FD van Marco vd Heide over speelwijze cambuur kan iemand dat hier neer zetten...

moodygrunn

Citaat van: richard op augustus 26, 2015, 15:18:03
Staat een stuk in FD van Marco vd Heide over speelwijze cambuur kan iemand dat hier neer zetten...

Wilde net hetzelfde vragen
In Henk en Sandor we trust