Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: wiekie1969 op mei 10, 2015, 20:47:39
Moeten minimaal 8 man bij, anders red je het niet niet volgend seizoen.
Dat moeten er zoiezo, met wat weg gaat en een belofte elftal mogen er wel meer dan 8 bijkomen..
IN HENK WE TRUST!!!

ruubmac

Is dat van Heerings eigenlijk al zeker dat ie komt? Of is dat een van de vele geruchten.

justremco

Citaat van: ruubmac op mei 11, 2015, 11:23:24
Is dat van Heerings eigenlijk al zeker dat ie komt? Of is dat een van de vele geruchten.

Word vanzelf wel bekend gemaakt door de club. Maar 1 van de vele geruchten? Zoveel geruchten zijn er de laatste tijd nie meer volgens mij....

piene hassus

We kenne nou die vd Linden wel deurkrasse. Ut enige wat ie ken is frije trappen nimme, ferdedige ken ie niet

de Schoot

Citaat van: piene hassus op mei 11, 2015, 11:47:49
We kenne nou die vd Linden wel deurkrasse.

Hewwe al lang deen  :_schater

sk13

Dan gooi ik er nieuw geruggie in. Anders wordt het nog saai op het forum. Marcellis en de Zeeuw heb ik gehoord.

Grijskijkert

Citaat van: sk13 op mei 11, 2015, 15:02:25
Dan gooi ik er nieuw geruggie in. Anders wordt het nog saai op het forum. Marcellis en de Zeeuw heb ik gehoord.
Zijn die te betalen dan?
IN HENK WE TRUST!!!

Gasgeve

De Zeeuw zal wel een grotere club kunnen krijgen.

speculeter

Marcellis kan ik me indenken.
Henk heeft al aangegeven erg gecharmeerd van hem te zijn.
Zou hij dan voor centraal of voor de back worden gehaald?
De Zeeuw is niet te betalen.

Gasgeve

Citaat van: speculeter op mei 11, 2015, 16:35:45
Marcellis kan ik me indenken.
Henk heeft al aangegeven erg gecharmeerd van hem te zijn.
Zou hij dan voor centraal of voor de back worden gehaald?
De Zeeuw is niet te betalen.
Centraal, hebben de Jong en Marcellis ooit een x samen besloten bij de tafel van Kees.

Grijskijkert

Citaat van: Gasgeve op mei 11, 2015, 17:18:33
Centraal, hebben de Jong en Marcellis ooit een x samen besloten bij de tafel van Kees.
Misschien als Reijnen weg gaat..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

#686
Maar even een lijstje gemaakt, met transfervrije spelers en spelers die te huur zijn en interessante spelers met contract ..

Verdedigers

Cavlan
Tamata
Marcelis
Fortes
Gosens
Luis Pedro
Gunst
Teijsse

Middenvelders

de Nooijer
Noor
Sporkslede
Ojo
Van Overheem
Van Haaren
Van Ooijen
Vossebelt
Bannink
Koolhof

Aanvallers

Wolters
Van Overbeek
Rayhi
van Ewijk
Pisas
Bergkamp
Deul
IN HENK WE TRUST!!!

el haj

Citaat van: grijskijker op mei 11, 2015, 17:30:44
Maar even een lijstje gemaakt, met transfervrije spelers en spelers die te huur zijn..

Verdedigers

Cavlan
Tamata
Marcelis
Fortes
Gosens
Luis Pedro
Gunst
Teijsse

Middenvelders

de Nooijer
Noor
Sporkslede
Ojo
Van Overheem
Van Haaren
Van Ooijen
Vossebelt
Bannink
Koolhof

Aanvallers

Wolters
Van Overbeek
Rayhi
van Ewijk
Pisas
Bergkamp
Deul

Deze viel me even op omdat 't inderdaad een interessante speler is, maar hij heeft na dit seizoen nog een tweejarig contract.  Huren van De Graafschap lijkt me ook niet zo snel te gebeuren. :P

speculeter

Heeft dit seizoen nauwelijks gespeeld.
Weet niet of dit kwam door blessure of wat anders.

Gasgeve

Ojo staat in de belangstelling van Willem II. Dit is voor mij echt vervanger nummer 1 voor Makrini.