Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Cor

Citaat van: Timmie op augustus 27, 2015, 14:48:06

Joh, van te voren wist ik ook al dat ik gelijk had:)

Jij wel timmie, jij wel. Je bent een topper.

Gasgeve

Staat gewoon een goeie selectie, moet nog even op zijn plek vallen. Komt wel goed schatjes.

Timmie

Citaat van: Cor op augustus 27, 2015, 14:49:23
Jij wel timmie, jij wel. Je bent een topper.

Eindelijk zie je het in, bedankt vriend!

Cor

Citaat van: Timmie op augustus 27, 2015, 14:51:21
Eindelijk zie je het in, bedankt vriend!

Ik geloof niet in virtuele vriendschap

Cor

Citaat van: Gasgeve op augustus 27, 2015, 14:49:57
Staat gewoon een goeie selectie, moet nog even op zijn plek vallen. Komt wel goed schatjes.

Dat is precies wat ik schrijf, maar sommige mensen snappen satire niet

Timmie

Citaat van: Cor op augustus 27, 2015, 14:53:38
Ik geloof niet in virtuele vriendschap

Jammer.. Kom ik eens bij je op de koffie, Ok?
Samen lekker over Cambuur lullen!

Timmie

Citaat van: Cor op augustus 27, 2015, 14:55:16
Dat is precies wat ik schrijf, maar sommige mensen snappen satire niet

Klopt, sommige mensen snappen dat niet. Is jammer dat vele mensen alles zo serieus oppakken..

Collingwood

Kan dit misschien per PM uitgevochten worden? Vrij irritant, dit.
Kalmte alleen kan u redden.

Timmie

Citaat van: Collingwood op augustus 27, 2015, 14:58:38
Kan dit misschien per PM uitgevochten worden? Vrij irritant, dit.
Ik ben klaar hoor:)

okkele

Citaat van: Timmie op augustus 27, 2015, 14:59:38
Ik ben klaar hoor:)

niet een mens die dat gelooft !
maar mocht dat toch zo zijn,veel plezier op een ander willekeurig forum.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Timmie

Citaat van: okkele op augustus 27, 2015, 15:07:52
niet een mens die dat gelooft !
maar mocht dat toch zo zijn,veel plezier op een ander willekeurig forum.

Wellicht niet geformuleerd.. Excuses.
Maar hier ben ik ng niet klaar. Was klaar met de discussie:)


okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Timmie


Cor

Citaat van: Timmie op augustus 27, 2015, 14:56:48
Jammer.. Kom ik eens bij je op de koffie, Ok?
Samen lekker over Cambuur lullen!

Heb je al eens uitgenodigd in de CB of het Hertje om je wijsheden te etaleren maar daar ben je niet op ingegaan