Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Citaat van: grijskijker op mei 15, 2015, 12:19:17
Oppassen mannen, straks zijn we volgens Peter allemaal vriendjes van elkaar en zijn we allemaal tegen hem :P
kloteforum l8l

denistel

Citaat van: speculeter op mei 15, 2015, 11:02:48
Ik noem spelers die in mijn ogen interessant zijn.
En met een selectie en beloftenteam heb je al gauw wat spelers nodig :_schater

beloften team worden al1 amateur spelers toch

Grijskijkert

Citaat van: speculeter op mei 15, 2015, 13:00:58
kloteforum l8l
Gewoon er om lache Peter een geintje mut kenne...
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: denistel op mei 15, 2015, 13:03:27
beloften team worden al1 amateur spelers toch
En geen afvallers bij grotere clubs? Daar bedoel ik mee jongens die het daar net niet redden om de stap van a1 of a2 naar belofte elftal te maken...
IN HENK WE TRUST!!!

speculeter

Citaat van: grijskijker op mei 15, 2015, 13:10:45
Gewoon er om lache Peter een geintje mut kenne...
Was ook een grapje joh.
Kan wel wat hebben hoor.

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Collingwood

Van der Linden gaat naar AZ.
Kalmte alleen kan u redden.

Galdiano

Citaat van: Collingwood op mei 15, 2015, 15:07:46
Van der Linden gaat naar AZ.

Het was Bijker of Van der Linden.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Grijskijkert

Citaat van: Collingwood op mei 15, 2015, 15:07:46
Van der Linden gaat naar AZ.
Wij die Jan Wuytens maar halen die is toch overbodig daar..
IN HENK WE TRUST!!!

Collingwood

Citaat van: grijskijker op mei 15, 2015, 16:00:03
Wij die Jan Wuytens maar halen die is toch overbodig daar..

Zat ik ook al aan te denken. Maar als wij Heerings vastleggen zal Wuytens wel niet meer komen.
Kalmte alleen kan u redden.

Grijskijkert

Citaat van: Collingwood op mei 15, 2015, 16:05:01
Zat ik ook al aan te denken. Maar als wij Heerings vastleggen zal Wuytens wel niet meer komen.
Als ik mag kiezen tussen Wuytens of (zure)Heerings dan zou ik het wel weten.. Ik denk ook dat Heerings voor de breedte komt, gezien ook de duur van zijn contract..
IN HENK WE TRUST!!!

Johan058...

Is tom van weert niet wat voor ons? prima spits

Grijskijkert

Citaat van: Johan058... op mei 15, 2015, 21:01:51
Is tom van weert niet wat voor ons? prima spits
:_schater Je zit VI te kijken  :_schater
IN HENK WE TRUST!!!

Oosttribune

Soufyan Ahannach, middenvelder van Almere City. Middenvelder bijna twintig jaar en speelt vanavond opvallend makkelijk in de Play offs. Iemand eerder van hem gehoord

el haj

Die plukjes shag staan 'm iig niet.  :_schater