Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

Citaat van: NRG op augustus 13, 2015, 18:46:18
Waarom kan Groningen dan wel direct schakelen? Dit zat er al een tijdje aan te komen.

Omdat zei Chery en Kieftenbeld hebben verkocht. Daarnaast ook een begroting dat 3x dat van ons is.

Dokkumer

Citaat van: NRG op augustus 13, 2015, 18:46:18
Waarom kan Groningen dan wel direct schakelen? Dit zat er al een tijdje aan te komen.
Groningen heeft de afgelopen jaren leuke reserves opgebouwd door goede verkopen. Bij ons is dat relatief weinig (mede door spelersfonds en wegwerken negatief EV) geweest en moet je dus creatief zijn.

pvanbuijtene

Je weet de clausule van Reijnen.. dus informeren kan je al doen zodra de geruchtrn er zijn..

TopperM

Hopelijk heeft Fischer ook een clausule in zijn contract staan voor max 2ton

Marc S

Citaat van: TopperM op augustus 13, 2015, 18:52:24
Hopelijk heeft Fischer ook een clausule in zijn contract staan voor max 2ton

Mocht dat zo zijn dan meteen halen.

Dokkumer

Citaat van: pvanbuijtene op augustus 13, 2015, 18:51:53
Je weet de clausule van Reijnen.. dus informeren kan je al doen zodra de geruchtrn er zijn..
Zonder clausule was hij waarschijnlijk helemaal niet gekomen of had hij maar voor een jaar getekend. Dus daar kan ik vrede mee hebben.
Nadeel is wel dat je als club dan HE-LE-MAAL niks in te brengen hebt als een andere club zich meldt.

legeips

Die gruningers zijn maar wat blij met onze beste verdediger.. Not..

Hoor de namen

Otigba, vd Hoorn en vriends voorbij komen als opvolger voor Reijnen... Nou zal de eerste nog wel voor de vacature op de flank zijn, maar vd Hoorn en Vriends zijn prima opvolger...

Ik ben benieuwd..

Baksteen


Dokkumer

Citaat van: Baksteen op augustus 13, 2015, 19:00:59
Wilkshire halen.
Prio ligt imo nu bij een RCV en niet een rechtsback met obesitas die niet kan kloklezen!

Dokkumer

Ok wat zoeken we precies?
Wat mij betreft een slager, met lengte (dus kopkracht), leiderschap en een goede inspeelpass. Uiteraard dient deze speler ook een fatsoenlijke dribbel te hebben en scorend vermogen.

speculeter

Citaat van: NRG op augustus 13, 2015, 17:26:30
Het grote speculeren kan weer beginnen. Benieuwd wanneer de opvolger van Reijnen bekend is..
Morgen word vriends van de eagles gepresenteerd.

pvanbuijtene

Citaat van: Dokkumer op augustus 13, 2015, 18:54:06
Zonder clausule was hij waarschijnlijk helemaal niet gekomen of had hij maar voor een jaar getekend. Dus daar kan ik vrede mee hebben.
Nadeel is wel dat je als club dan HE-LE-MAAL niks in te brengen hebt als een andere club zich meldt.

Ja.. maar ik bedoel dat je weet hoeveel geld je krijgt.. dus hoeveel je kan investeren en je weet al een tijd dat Reijnen in belamgstelling staat van Fcg.. Dus hopenlijk hebbe ze bij de mogelijke vervsngers op hun lijstje al geinformeerd. zodat ze snel handelen kunnen.

hobbes

Citaat van: Dokkumer op augustus 13, 2015, 19:05:24
Ok wat zoeken we precies?
Wat mij betreft een slager, met lengte (dus kopkracht), leiderschap en een goede inspeelpass. Uiteraard dient deze speler ook een fatsoenlijke dribbel te hebben en scorend vermogen.

Het schijnt dat die Botteghin van Feyenoord wel een aardige speler is

El Ma-kri-niii

Mag Van Beek niet verhuurd worden?  :_spank

Lore

Citaat van: Collingwood op augustus 13, 2015, 17:17:45
Misschien een aardig idee: Dit seizoen Van der Hoorn huren van Ajax en voor volgend jaar Fischer transfervrij vastleggen (heeft voor één jaar bijgetekend).

De opzet is fantastisch, maar denk dat Fischer transfervrij de clubs voor het uitkiezen heeft