Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Er moet volgend seizoen een ECHTE spits bij!! (naast Bartolomew Ogbeche)

denistel

ja wie zou het mutte wese en is ie te betalen en wil ie bankzitten?

denistel

Citaat van: Yellow Army op april 27, 2015, 10:06:29
Als de stand blijft zoals die is, krijg je met nac-roda een clash van formaat. Ik zou niet graag in bredase schoenen willen staan.

zal wel mee vallen toch roda ken niet eens van jong twente winnen.ik vind de ere div ploegen een stuk beter dan de
1e div al moet altijd nog blijken natuurlijk.

PePe

Citaat van: denistel op april 27, 2015, 17:56:03
ja wie zou het mutte wese en is ie te betalen en wil ie bankzitten?

Miskien mutte we toch Hemmen stutte en weer gaan oplappe?

denistel

die gaat weg hoor. komt denk ik oek net te kort voor de ere divisie is mijn mening.of hij moet er
alles voor aan de kant zetten maar dat zit er denk ik niet in.

Vedetski

Hemmen kan, mits fit, echt nog wel van waarde zijn voor Cambuur.
Is dit seizoen helaas weinig aan spelen toe gekomen, vond hem begin dit seizoen wel sterk.
Als je Hemmen fit kan houden is ie zeker nuttig, vooral als aanspeelpunt.
Maar aangezien hij hoogstwaarschijnlijk vertrekt denk ik dat Cambuur zijn pijlen op een behendige en makkelijk scorende vervanger moet richten, maar vind die maar eens..
:koffie

pvanbuijtene

Kuwas is ieder geval niet meer beschikbaar, gaat naar Excelsior.

wiekie1969

Kuwas naar Excelsior inderdaad. Dan mutte wij Botaka maar halen _O_

wiekie1969

Citaat van: Yellow Army op april 27, 2015, 10:06:29
Als de stand blijft zoals die is, krijg je met nac-roda een clash van formaat. Ik zou niet graag in bredase schoenen willen staan.

Geef eindhoven een goede kans tegen de eagles. Scoren gemakkelijk, leuk ploegje!!!

Marc S

JV van Zuiden ‏@JVvanZuiden  2 min.

#Cambuur zet een streep door Jop van der Linden van Go Ahead. De verdediger wil zelf niet, Cambuur gaat verder kijken.

zeewolde

Citaat van: Marc S op april 29, 2015, 21:21:59
JV van Zuiden ‏@JVvanZuiden  2 min.

#Cambuur zet een streep door Jop van der Linden van Go Ahead. De verdediger wil zelf niet, Cambuur gaat verder kijken.
ben benieuwd waar hij dan heen gaat.

hoop nog steeds op rentree vd laan

Marc S

Citaat van: zeewolde op april 29, 2015, 21:40:48
ben benieuwd waar hij dan heen gaat.

hoop nog steeds op rentree vd laan

Ik denk dat die naar Zwolle gaat, is daar al een aantal keer gesignaleerd ook al zal het een gevoelige overstap zijn.

speculeter

Kuwas.....nee dus.
Vd linden....nee dus.
Wie dus wel?

speculeter

Ritzmaier ws naar AZ als vervanger van Gudelj.
Mochten er nog mensen zijn die op zijn terugkeer hoopten. ...
Helaas.

poelie-lwd

Of Keizer/vd Vegt doet zijn best niet, of we zitten in een kwalitatief betere vijver te vissen  :y
Iedereen heeft recht op mijn mening.