Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

HilversumOnTour

Ik voorspel de komst van een (huur) buitenspeler uit Jong Ajax, Feyenoord, PSV. Tweede via City lijkt me niet logisch. Of we moeten ala Daniel de Ridder een speler vinden die het ervoor over heeft om voor een lager bedrag een jaar voor het mooiste publiek uit Nederland te spelen.

dit is mien club

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 22, 2015, 12:25:54
Ik voorspel de komst van een (huur) buitenspeler uit Jong Ajax, Feyenoord, PSV. Tweede via City lijkt me niet logisch. Of we moeten ala Daniel de Ridder een speler vinden die het ervoor over heeft om voor een lager bedrag een jaar voor het mooiste publiek uit Nederland te spelen.

Wat een wijsheden.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

moodygrunn

volgens http://www.transfermarkt.nl/tommy-oar/profil/spieler/80708 heeft Tommy Oar een tweede, Europese nationaliteit (Spanjaard). Dit zou m voor ons haalbaar maken toch? Vraag twee is of hij zelf ook voor een bescheiden salaris wil voetballen. 
In Henk en Sandor we trust

Grijskijkert

#3723
Citaat van: moodygrunn op juli 22, 2015, 15:53:46
volgens http://www.transfermarkt.nl/tommy-oar/profil/spieler/80708 heeft Tommy Oar een tweede, Europese nationaliteit (Spanjaard). Dit zou m voor ons haalbaar maken toch? Vraag twee is of hij zelf ook voor een bescheiden salaris wil voetballen.
Denk het niet, hij wou ook niet meer voor een bescheiden Utrecht salaris gaan voetballen en hij was 1 van de grootverdieners bij Utrecht... En is ook niet het type wat gezocht wordt...
IN HENK WE TRUST!!!

moodygrunn

Citaat van: Grijskijkert op juli 22, 2015, 15:58:41
Denk het niet, hij wou ook niet meer voor een bescheiden Utrecht salaris gaan voetballen en hij was 1 van de grootverdieners bij Utrecht... En is ook niet het type wat gezocht wordt...

Dat van zijn salaris kan ik me nog indenken. Maar een linkspoot met diepgang en een goede voorzet zoeken we niet?
In Henk en Sandor we trust

Grijskijkert

Citaat van: moodygrunn op juli 22, 2015, 16:02:51
Dat van zijn salaris kan ik me nog indenken. Maar een linkspoot met diepgang en een goede voorzet zoeken we niet?
Snelheid heeft hij niet echt, hij is meer een speler voor op de linkerflank in een 4-4-2 systeem..
IN HENK WE TRUST!!!

Collingwood

#3726
Excelsior en PEC willen Menig huren. Ook Willem II zoekt nog een buitenspeler en hoopt op Cabral, die nu nog te duur is. Veel concurrentie dus voor ons. Ben benieuwd waar Van de Vegt mee zal komen. Lijkt op deze manier een (buitenlandse) verrassing te (moeten) worden.
Kalmte alleen kan u redden.

KristCambuur

Hoop wel dat die linksbuiten snel komt. Op dit moment speel je echt met 10 man.
Cambuur till I die!

dit is mien club

Er staan echt 11 in het veld hoor
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

KristCambuur

Citaat van: dit is mien club op juli 23, 2015, 15:02:58
Er staan echt 11 in het veld hoor

Maar er laten zich er maar 10 ook daadwerkelijk zien.
Cambuur till I die!

Drumfather SCC


justremco

Citaat van: Drumfather SCC op juli 24, 2015, 17:52:58
http://www.bndestem.nl/sport/nac/ronnie-stam-het-moet-heel-goed-zijn-wil-ik-niet-bij-nac-blijven-1.5105745?utm_medium=facebook&utm_source=twitterfeed

Had hem graag hier gezien of was er geen interesse? Zag de naam hier wel rondzingen
NAC heeft dat geld nu wel  :P

Speelt waarschijnlijk liever in de juup voor meer poen

denistel

hij wil niet naar Cambuur in ieder geval

sk13

Bergwijn van psv ? Daar lopen nml vier buitens rond. Zou dat optie kunnen zijn?

Gasgeve

Citaat van: sk13 op juli 25, 2015, 12:58:19
Bergwijn van psv ? Daar lopen nml vier buitens rond. Zou dat optie kunnen zijn?
17 jaar. Is nog een jeugdspeler, dan heeft een Menig al meer bewezen.