Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

dit is mien club

Owusu in belangstelling Feyenoord
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Collingwood

Citaat van: IsmailvanEssen op juli 16, 2015, 14:18:36
Ik vind het toch een beetje stilletjes.. Van mij mogen ze al klaar zijn en met zn allen een goede voorbereiding hebben..
Hoop dat er goed op conditie getraind wordt want het laatste deel van vorig seizoen zag je echt dat ze niet meer konden..

Stil kan juist goed zijn, zie al het gedoe rondom Byrne en vooral Berisha. Dat het stil is wil niet zeggen dat Van de Vegt niet bezig is. Ik denk dat iedereen, inclusief Cambuur, de selectie nu al graag rond zou willen hebben. Helaas is dat met onze status en financiële mogelijkheden onmogelijk. Bovendien hoeven er nu (als er niemand meer vertrekt) nog maar twee spelers bij te komen en zijn enkele cruciale posities (linker centrale verdediger, opvolger van El Makrini, creatieve middenvelder) al ingevuld. Volgens mij waren we in voorgaande jaren nog lang zo ver niet op dit punt in de voorbereiding.
Kalmte alleen kan u redden.

zeewolde

Citaat van: dit is mien club op juli 16, 2015, 14:38:56
Owusu in belangstelling Feyenoord
die hebben met manu, boetius, bilal, kuyt en toornstra ook maar weinig buitenspelers :insane

speculeter

Welke club is op dit moment wel klaar dan??
Komt wel goed joh.

dizzhead

Citaat van: zeewolde op juli 16, 2015, 15:17:47
die hebben met manu, boetius, bilal, kuyt en toornstra ook maar weinig buitenspelers :insane

Ik denk dat toornstra niet meer op de buiten komt hoor. En kuyt ook niet zoveel meer.

Collingwood

Stel dat Ronnie Stam wel in beeld is als rechtsback: Voordat hij met andere clubs mag onderhandelen moet eerst zijn contractontbinding bij Standard Luik helemaal voltooid zijn. Dat is nu nog niet het geval. NAC zelf zal proberen hem in te lijven, maar dan als middenvelder.
Kalmte alleen kan u redden.

KristCambuur

Quincy Owusu zou perfect zijn denk ik. Anders lijkt Cabral me een prima linksbuiten voor ons.
Cambuur till I die!


Sakin

Het is nu rustig rond Botteghin. Maar heb vernomen dat Reijnen dan in de belangstelling zou staan bij Groningen. Is het dan ook wat om Van der Hoorn te peilen. Hebben we straks een centrum uit Utregt.

Nogmaals loop wel erg voor op de situatie. Maar kan snel gaan...

dizzhead

Inderdaad. 12/13 samen in Utrecht. Een van de beste seizoen van utrecht ooit. Heerings als talent veel ingevallen (kort) en alle wedstrijden waarin hij mee mocht doen gewonnen. Op AZ uit(6-0) en Ajax thuis (0-0) na.

Sakin

Citaat van: dizzhead op juli 17, 2015, 22:20:51
Inderdaad. 12/13 samen in Utrecht. Een van de beste seizoen van utrecht ooit. Heerings als talent veel ingevallen (kort) en alle wedstrijden waarin hij mee mocht doen gewonnen. Op AZ uit(6-0) en Ajax thuis (0-0) na.

Die 1e nederlaag zegt me niet zoveel... Wij vorig jaar Olle... Nu wraak in de eerste uitwedstrijd dit seizoen!
Dat kan gebeuren.

Sakin

Chery op weg naar England. Nou krijg ik zo'n donker bruin vermoeden dat Fcg weer langs komt... Van der Streek stond al in belangstelling van een club!

Galdiano

Citaat van: Sakin op juli 18, 2015, 10:09:00
Chery op weg naar England. Nou krijg ik zo'n donker bruin vermoeden dat Fcg weer langs komt... Van der Streek stond al in belangstelling van een club!

Is vervangbaar en heeft nog een mooi contract voor 2 seizoenen.
Daarnaast wil Groningen alleen nog een buiten en schuift Rusnak door naar 10.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op juli 18, 2015, 10:21:38
Is vervangbaar en heeft nog een mooi contract voor 2 seizoenen.
Daarnaast wil Groningen alleen nog een buiten en schuift Rusnak door naar 10.
Lijkt me ook logisch aangezien Rusnák in mijn optiek het beste op 10 rendeert.

Grijskijkert

#3539
Citaat van: Galdiano op juli 18, 2015, 10:21:38
Is vervangbaar en heeft nog een mooi contract voor 2 seizoenen.
Daarnaast wil Groningen alleen nog een buiten en schuift Rusnak door naar 10.
Voor op de buiten Narsingh? Maar ze zullen vast 1 a 2 spelers gaan halen zodra Chery verkocht is..
En dan is Leeuwarden dichtbij ;)
IN HENK WE TRUST!!!