Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: TopperM op augustus 13, 2015, 18:52:24
Hopelijk heeft Fischer ook een clausule in zijn contract staan voor max 2ton

Daar ga ik wel vanuit, want ik vond het nogal verrassend dat hij ineens bijtekende bij Excelsior

michello

Liever niet maar zou zomaar kunnen dat ze voor hem gaan... Is transfervrij:

http://www.transfermarkt.nl/henrico-drost/profil/spieler/17313#ath

sccambuurlwdd

Citaat van: michello op augustus 13, 2015, 19:32:07
Liever niet maar zou zomaar kunnen dat ze voor hem gaan... Is transfervrij:

http://www.transfermarkt.nl/henrico-drost/profil/spieler/17313#ath

Denk dat Drost ook beter in het plaatje van HdJ past dan Fischer.

Bascambuur

Citaat van: Dokkumer op augustus 13, 2015, 19:05:24
Ok wat zoeken we precies?
Wat mij betreft een slager, met lengte (dus kopkracht), leiderschap en een goede inspeelpass. Uiteraard dient deze speler ook een fatsoenlijke dribbel te hebben en scorend vermogen.
Dan valt Messi al af. Misschien Cristiano Ronaldo?


moodygrunn

Citaat van: hobbes op augustus 13, 2015, 19:37:38
http://www.transfermarkt.nl/min-soo-kang/profil/spieler/81791

Deze zou verrassend zijn

zou absoluut een verrassing zijn. zeker omdat hij als non-eu-speler minimaal 400.000 (oid) moet verdienen
In Henk en Sandor we trust

Harry L.

Bottegin huren, komt bij feyenoord toch niet aan de bak.

Lau Loene

Menno Koch van Pisvee!
of zit die nog in de lappenmand ?
Ut leven is net een keutel. De kest ut alleen maar uutskiete.


CLWDFC

Nou dat word leuk zondag. Ben heel benieuwd wat er RCV komt te staan. Hoop dat Mac-intosh optijd fit is anders komt er een linkspoot te staan. Verder hebben we niks. Of er moet iets leuks uit Jong opstaan.

sccleeuwarden


Kuzmanovic-Apeldoorn

Wat wordt er bedoeld met dat er een deel van de transfersom naar het spelersfonds gaat. Moet Cambuur daar nog een bedrag afbetalen of gaat er altijd een percentage daarheen? Wat houdt dat spelersfonds eigenlijk in?
Henk, held, bedankt

Sakin

Henk komt wel met een alternatief. Ff puzzelen...

Ik zou Boulharouz voor de aankomende wedstrijd (lees 1) opstellen!!!   :_schater

speculeter

Lees net dat op de radio is verteld dat opvolging wel paar weken kan duren.
Dus hou maar op met speculeren.

Collingwood

Citaat van: Lore op augustus 13, 2015, 19:28:23
De opzet is fantastisch, maar denk dat Fischer transfervrij de clubs voor het uitkiezen heeft

Misschien wel, misschien niet. Deze zomer was hij ook transfervrij maar heeft hij uiteindelijk gewoon bijgetekend bij Excelsior omdat hij geen geschikte andere club kon vinden.
Kalmte alleen kan u redden.