Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op juni 28, 2015, 13:48:58
Van het geld van berghuis kunnen ze linsen en narsingh  makkelijk halen.
Ja inderdaad of ze dat doen... Dan bij die deal Gyasi maar betrekken dan hebben we gelijk een linksbuiten..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op juni 28, 2015, 13:46:31
En ik verwacht byrne op 10
Ik niet, ik verwacht v/d Streek of Masek op 10 en Overgoor en Byrne er achter...
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

#2927
Citaat van: Grijskijkert op juni 28, 2015, 13:52:00
Ja inderdaad of ze dat doen... Dan bij die deal Gyasi maar betrekken dan hebben we gelijk een linksbuiten..

Zijn vast wel betere buitenspelers te vinden dan Gyasi. Vind die broertjes nou niet bepaald van eredivisie niveau.

AL

Vertrek van Narsingh zou in mijn ogen een ramp zijn.
Op dit moment de enige aanvaller van goed niveau.....en de voorhoede was al niet geweldig.

Grijskijkert

Citaat van: justremco op juni 28, 2015, 13:56:56
Zijn vast wel betere linksbuitens te vinden dan Gyasi. Vind die broertjes nou niet bepaald van eredivisie niveau.
De oudste niet nee, maar die jongste van 20 wel.. Is snel ,linksbenig en heeft een knappe voorzet... Maar dat is mijn (bescheiden)mening..
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Citaat van: AL op juni 28, 2015, 14:00:56
Vertrek van Narsingh zou in mijn ogen een ramp zijn.
Op dit moment de enige aanvaller van goed niveau.....en de voorhoede was al niet geweldig.

Moeten alleen wel wat meer gaan scoren

Bernardo

Citaat van: AL op juni 28, 2015, 14:00:56
Vertrek van Narsingh zou in mijn ogen een ramp zijn.
Op dit moment de enige aanvaller van goed niveau.....en de voorhoede was al niet geweldig.

Narsingh scoort veel te weinig en blessure gevoelig. Is best te vervangen

Grijskijkert

Citaat van: AL op juni 28, 2015, 14:00:56
Vertrek van Narsingh zou in mijn ogen een ramp zijn.
Op dit moment de enige aanvaller van goed niveau.....en de voorhoede was al niet geweldig.
Na disse weer een frisse... het geld aanpakken en weer verder...
IN HENK WE TRUST!!!

AL

Citaat van: Grijskijkert op juni 28, 2015, 14:16:39
Na disse weer een frisse... het geld aanpakken en weer verder...

Dan moet je dus 3 aanvallers halen voor de basis en dat lijkt mij teveel.

Collingwood

Citaat van: AL op juni 28, 2015, 14:20:46
Dan moet je dus 3 aanvallers halen voor de basis en dat lijkt mij teveel.

Jij hebt geen vertrouwen in Ogbeche, maar volgens mij denkt de TS daar toch echt anders over.
Kalmte alleen kan u redden.

Grijskijkert

Citaat van: AL op juni 28, 2015, 14:20:46
Dan moet je dus 3 aanvallers halen voor de basis en dat lijkt mij teveel.
Je hebt Ogbeche en Rosheuvel in ieder geval nog en als de laatste vaker het niveau haalt van wat hij met vlagen heeft laten zien is hij zeker bruikbaar op de rechterkant.
IN HENK WE TRUST!!!

Johan058...

Denk dat narsingh gewoon blijft.. staat hier elke week in de basis (mits het bubbeltjesplastic op is ). Bij een az of chelsea 2 beland ie toch op de bank.. iig niet zomaar weg laten gaan. Laat ze er maar dik voor betalen. En hadden we al een spits? Want met obeche en barto redden we t niet. En nog een vraag wat betreft de huurspelers van man-city. Is het voor een jaar of half jaar?

speculeter

Mocht alles zo blijven zoals het nu is....in afwachting van....dan hebben we straks toch een mooi ploegje.
En hoeven we niet te vrezen voor degradatie! !!
Nienhuis.
Perreira Reijnen Heerings Vytas.
Byrne en Overgoor.
Vd streek ervoor.
Rosheuvel en Narsingh op de vleugel.
Obeche of onze nieuwe spits.


Grijskijkert

Citaat van: speculeter op juni 28, 2015, 14:46:10
Mocht alles zo blijven zoals het nu is....in afwachting van....dan hebben we straks toch een mooi ploegje.
En hoeven we niet te vrezen voor degradatie! !!
Nienhuis.
Perreira Reijnen Heerings Vytas.
Byrne en Overgoor.
Vd streek ervoor.
Rosheuvel en Narsingh op de vleugel.
Obeche of onze nieuwe spits.
En dan komen er nog een linksbuiten en rechtsback bij...
IN HENK WE TRUST!!!

speculeter

En een bank met mc intosh peersman bakker Masek barto.
en er schijnen leuke talenten bij dat jeugdteam te zitten.
word weer mooi seizoen man!