Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: justremco op juni 18, 2015, 09:03:52
Hoefdraad verwacht ik persoonlijk pas na de winterstop weer topfit, dus dan zou je de hele eerste seizoenshelft moeten gaan schuiven met spelers. Masek is een creatieve nummer 10, dan zou ik m daar ook laten spelen
Ik zeg ook kan er spelen,zolang er met de linksbuiten(die er nog moet komen)niks gebeurt is er niks aan de hand en hoef je niet naar plan 2 te grijpen..
ja ik verwacht Hoefdraad ook pas na de winterstop terug..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op juni 18, 2015, 09:05:56
Wat wij willen is niet zo relevant, de TS wil 2 linksbuitens halen.
Oke dan heb ik het verkeerd begrepen,ik dacht dat ze elke positie dubbel bezet willen hebben en dat zo het "verhaal" van de 2 linksbuitens naar voren is gekomen..
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Citaat van: poelie-lwd op juni 18, 2015, 09:05:56
Wat wij willen is niet zo relevant, de TS wil 2 linksbuitens halen.

En ik ben het daar volledig mee eens!

Grijskijkert

Citaat van: justremco op juni 18, 2015, 09:10:33
En ik ben het daar volledig mee eens!
Ben het ook niet oneens, maar met het beperkte budget wat er is, lijkt het me teveel van het goede.. Maar het zou mooi zijn als het lukt..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op juni 18, 2015, 09:05:56
Wat wij willen is niet zo relevant, de TS wil 2 linksbuitens halen.
Heb geluiden gehoord dat Hoefdraad in oktober weer fit is..
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Wedstrijdfit of fit genoeg om met de selectie te trainen?

Grijskijkert

Citaat van: justremco op juni 18, 2015, 09:31:17
Wedstrijdfit of fit genoeg om met de selectie te trainen?
Het eerste,tenminste als er niks verder gebeurt dat dat zijn herstel beïnvloed.. Hij zit alweer een tijdje op de fiets en de volgende stap is de loopband en als dat goed gaat kan hij weer naar buiten..
IN HENK WE TRUST!!!

De Gast

Citaat van: justremco op juni 18, 2015, 08:31:23
De club is op zoek naar 2 linksbuitens, zodat voorin de concurrentie optimaal is. Ook is het de bedoeling dat er een spits bijkomt.

Wat een onzin nog eens 2 linksbuitens. Welke linksbuiten(s) we ook halen.. het zal waarschijnlijk toch niet goed genoeg zijn. We hebben de afgelopen jaren legio linksbuitens gehad en wie is je bijgebleven?? Bijna niemand..

Ogbeche stond vorig jaar linkbuiten in het begin van de competitie met Hemmen in het centrum en dat was gelijk ook de beste periode van het seizoen.

Bernardo

Tighadouini, Manu sowieso. Als we zo type er bij kunnen krijgen

Grijskijkert

Citaat van: Bernardo op juni 18, 2015, 09:48:26
Tighadouini, Manu sowieso. Als we zo type er bij kunnen krijgen
Die van Ewijk is zo'n type...
IN HENK WE TRUST!!!

ruubmac

Citaat van: Bernardo op juni 18, 2015, 09:48:26
Tighadouini, Manu sowieso. Als we zo type er bij kunnen krijgen

... hebben we heel erg veel geluk!

Lore

Wij zullen toch ook nog wel weer wat huren ergens? Die zouden onze selectie direct sterker moeten maken en dat komt pas vlak voor de start van de competitie los.

Collingwood

Citaat van: Lore op juni 18, 2015, 10:09:57
Wij zullen toch ook nog wel weer wat huren ergens? Die zouden onze selectie direct sterker moeten maken en dat komt pas vlak voor de start van de competitie los.

Ik verwacht dat één van de linksbuitens gehuurd zal worden van City.
Verder het liefst zo weinig mogelijk huren, natuurlijk! Zoveel mogelijk situaties als met Rusnák voorkomen.
Kalmte alleen kan u redden.

michello

Citaat van: De Gast op juni 18, 2015, 09:44:16
Wat een onzin nog eens 2 linksbuitens. Welke linksbuiten(s) we ook halen.. het zal waarschijnlijk toch niet goed genoeg zijn. We hebben de afgelopen jaren legio linksbuitens gehad en wie is je bijgebleven?? Bijna niemand..

Ogbeche stond vorig jaar linkbuiten in het begin van de competitie met Hemmen in het centrum en dat was gelijk ook de beste periode van het seizoen.

Manu en Tiga waren geweldig man. Hoe kun je die nou vergeten. Schaam je. Ogbeche op links was helemaal niks.

Collingwood

#2279
Als ik alles goed heb gevolgd ziet het er dus nu als volgt uit:

1e XI: Nienhuis; -?-, Reijnen, Heerings, Vytas; Overgoor, Van de Streek, Masek; Narsingh, Ogbeche, -?-

2e XI: Zeinstra; Pereira, Mac-Intosch, Peersman, Peersman; Schoostra, Bakker, Steblecki; Rosheuvel, Barto, -?-

Dus: voor de basis nog een rechtsback en een linksbuiten. Voor de breedte ook nog een linksbuiten (Hoefdraad even niet meegerekend).

Daarnaast eventueel nog een talentvolle derde spits, en een speler die de concurrentie met Masek en Steblecki aan kan gaan?

Ik vraag me namelijk af of we van een halve jeugdspeler als Masek al een heel seizoen op topniveau mogen verwachten, en Steblecki is ook (nog) geen zekerheidje. En zij spelen toch op één van de meest cruciale posities van het team. Dat hebben we vorig jaar kunnen zien met het wegvallen van Rusnak.
Kalmte alleen kan u redden.