Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Collingwood op augustus 19, 2015, 11:29:12
Voor de breedte zeker. Dat zou ook een goede ontwikkeling zijn. Hoef je geen Van Boxel-achtige spelers meer te halen.

Maar volgens mij doelde Lore erop dat Cambuur in de winterstop mogelijk tot de conclusie zou kunnen komen dat er nog ergens extra kwaliteit nodig is. In dat geval denk ik dat ze eerder bij een speler van City uitkomen.

Dat is inderdaad wat ik bedoelde. Wij hebben de afgelopen jaren 500.000 euro winst gedraaid en dan weet je dat als er nog iets gerepareerd moet worden dat dan er nog een potje is. Ik hoop dat dat nu ook nog het geval is.

Dokkumer

Citaat van: Lore op augustus 19, 2015, 11:36:01
Dat is inderdaad wat ik bedoelde. Wij hebben de afgelopen jaren 500.000 euro winst gedraaid en dan weet je dat als er nog iets gerepareerd moet worden dat dan er nog een potje is. Ik hoop dat dat nu ook nog het geval is.
Dan heb ik een onjuiste interpretatie gegeven aan je eerdere post. Mijn excuses. Ik heb wel het idee dat men voorzichtig omgaat met de beschikbare centjes, dus dat er altijd wat reserves zijn.
Die 500.000 euro worden ook niet geheel weer in de selectie geïnvesteerd trouwens, een deel gaat ook naar het wegwerken van het negatieve EV en uiteraard naar het spelersfonds.


Collingwood

Tim Niemantsverdriet ‏@TimN_AD  
Cambuur Leeuwarden heeft zich vanochtend wederom bij Excelsior gemeld voor Sander Fischer. Het heeft echter nog geen bod gedaan. (1/2)

Tim Niemantsverdriet ‏@TimN_AD  
Volgens Ferry de Haan is er alleen gevraagd of Excelsior er nog hetzelfde in staat, wat het geval is. (2/2)


Kalmte alleen kan u redden.

dit is mien club

Dan weet Cambuur wat ze moeten bieden
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

CLWDFC

Welkom Djavan, maar ik vind dit zulke rare aankopen. Een verdediger van 20 jaar die 1 wedstrijd betaald voetbal heeft gespeeld?? Waarom heb je dan een belofte team? Om jongens even leuk te laten voetballen, jongens als El Baad, De Wit en Blackson zijn even oud en doen denk ik niet onder voor zulke jongens.

Collingwood

Citaat van: dit is mien club op augustus 19, 2015, 13:10:57
Dan weet Cambuur wat ze moeten bieden

Nu is de vraag: Kunnen/willen ze dat?

Citaat van: CLWDFC op augustus 19, 2015, 13:16:56
Welkom Djavan, maar ik vind dit zulke rare aankopen. Een verdediger van 20 jaar die 1 wedstrijd betaald voetbal heeft gespeeld?? Waarom heb je dan een belofte team? Om jongens even leuk te laten voetballen, jongens als El Baad, De Wit en Blackson zijn even oud en doen denk ik niet onder voor zulke jongens.

Zijn alle drie geen rechtsback.
Kalmte alleen kan u redden.

moodygrunn

Citaat van: dit is mien club op augustus 19, 2015, 13:10:57
Dan weet Cambuur wat ze moeten bieden

Ik vind Fischer wel een aardige speler, maar niet eentje waarvan ik nou helemaal overtuigd ben. Ik zie eerlijk gezegd liever een backup voor Mac-Intosh komen dan dat we aan onze limiet gaan zitten (qua transferbedrag) voor Fischer...
In Henk en Sandor we trust

Collingwood

Citaat van: moodygrunn op augustus 19, 2015, 13:19:04
Ik vind Fischer wel een aardige speler, maar niet eentje waarvan ik nou helemaal overtuigd ben. Ik zie eerlijk gezegd liever een backup voor Mac-Intosh komen dan dat we aan onze limiet gaan zitten (qua transferbedrag) voor Fischer...

Daar zou ik me ook in kunnen vinden. Misschien kunnen ze nog ergens een talentvolle stand-in voor Mac vinden. Al moet je er dan niet aan denken dat Mac langdurig geblesseerd raakt.
Kalmte alleen kan u redden.

dit is mien club

Cambuur gaat voor Fischer als dat niet lukt, Vriends ... zou me niks verbazen
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

dit is mien club

van Nieff naar Excelsior, Fischer naar Cambuur... Zou een theorie kunnen zijn
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

AL

Citaat van: dit is mien club op augustus 19, 2015, 13:26:58
Cambuur gaat voor Fischer als dat niet lukt, Vriends ... zou me niks verbazen

Fischer
Vriends
Otigba
N'Toko


In die volgorde?
Beugelsdijk past hier niet!


dit is mien club

Citaat van: AL op augustus 19, 2015, 13:43:53
Fischer
Vriends
Otigba
N'Toko


In die volgorde?
Beugelsdijk past hier niet!

Volgens mij heeft cambuur zwz geen intresse in Otigba of N toko
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Cambuur058

Citaat van: AL op augustus 19, 2015, 13:43:53
Fischer
Vriends
Otigba
N'Toko


In die volgorde?
Beugelsdijk past hier niet!
ik heb liever otigba dan vriends

Oosttribune

ik gok toch Otigba. Voor Fischer moet je hoofdprijs betalen, dat kan alleen met een externe financier of de club neemt een financieel risico.
In de winterstop zal er budget moeten zijn voor eventuele versterkingen door blessures of gebrek aan kwaliteit.

Vandaag de dubbelcheck bij Excelsior gedaan en Fischer is nu niet haalbaar. Vriends heeft ook geen clausule en Otigba kan gehuurd worden. Macintosh heeft zondag laten zien dat hij goed niveau heeft, Peersman kan er naast in het centrum, en dan hebben we ook nog onze vriend Heerings, die net als Reijnen vorig jaar even moet wennen.

Geen paniek Cambuur en gewoon voor een veilige optie gaan met eredivisie ervaring