Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

kickandrush

idd we mutte elf winnaars hebben en het liefst ook nog een een winnaars oppe bank, kunnen we meedoen om t kampioenschap volgend jaar.  _O_

Vedetski

Er mag soms wat meer overtuiging en dreiging inkomen inderdaad. Spelers met gif, die een wedstrijd voor je kan bepalen.
Van de Streek lijkt zo'n speler, maar er moet zeker nog iets bij
:koffie

Dreet

Se mutte Lima van Dordt hale, die gooit de bealch er teminste in. Laat Reijnen mar opbouwe, dan Lima wat skave. Ik bin oek niet su kapot van Jop vd Linden. Degelijke verdediger, mar niet iemand die het niveau van de ploeg omhoog krikt.

DCKM

Hoor het gerucht dat Cambuur bezig is met een speler uit Belgie.
Naar verluidt een verdediger.

Wie o wie weet meer.
De dokter sei teugen mei, uw bloed is geel en blauw. Tsjaa ben een Cambuursupporter dokter.

dizzhead


DCKM

 :_schater :_schater :_schater  :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater
nou denk het niet. Wilde bij club afbouwen.
De dokter sei teugen mei, uw bloed is geel en blauw. Tsjaa ben een Cambuursupporter dokter.

denistel

Citaat van: DCKM op april 14, 2015, 17:28:37
Hoor het gerucht dat Cambuur bezig is met een speler uit Belgie.
Naar verluidt een verdediger.

Wie o wie weet meer.

dat is die gast die hier laatst op proef was toch.

brambo3004

Citaat van: DCKM op april 14, 2015, 17:28:37
Hoor het gerucht dat Cambuur bezig is met een speler uit Belgie.
Naar verluidt een verdediger.

Wie o wie weet meer.

Het schijnt te gaan om Olivier Deschacht

moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

Di Canio

Luiz Pedro verdediger van Emmen is transfervrij. 23 jaar, schijnt goeie verdediger te zijn en snel.

Marc S


zeewolde

Citaat van: brambo3004 op april 14, 2015, 17:51:51
Het schijnt te gaan om Olivier Deschacht
daar dacht ik ook als eerste aan :_schater :_schater

Holwerd voor Cambuur

Daar hebben we het over 10 jaar nog over :_schater
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Dokkumer


sunderland

sommigen hebben het steeds over bank spelers.Komop we moeten hoger inzetten ,spelers met kwaliteit die een wedstr kunnen lezen en die er gelijk staan .Zo,n Peters is prima maar hij heeft nog nooit in de erediv gespeeld en zal al snel een halfjaar moeten wennen .Ik denk meer aan een Holla maar weet al dat hij niet te betalen is