Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Gasgeve

Ajaxshowtime meldt dat V/d Hoorn weg mag. Vriends, Fischer of V/d Hoorn zijn voor mij de 3 opties.

AL

vd hoorn en een snelle rechtsback.
Sleegers er als toetje nog bij en klaar zijn we.

poelie-lwd

Vd Hoorn lijkt mij totaal niet realistisch. Ik zou erg tevreden zijn met vd Laan en Vriends.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Tanjajeah

Ik weet niet of hij kandidaat is, maar N'Toko speelde een dijk van een wedstrijd vanavond, tegen NAC. Het deed de commentator de opmerking "als ik een Eredivisieclub was dan wist ik het wel" ontlokken.

Dokkumer

Citaat van: Tanjajeah op augustus 14, 2015, 23:01:12
Ik weet niet of hij kandidaat is, maar N'Toko speelde een dijk van een wedstrijd vanavond, tegen NAC. Het deed de commentator de opmerking "als ik een Eredivisieclub was dan wist ik het wel" ontlokken.
Volgens mij riep poelie deze naam zo'n beetje in de oertijd al. Speelde N'Toko in die tijd niet bij AGOVV?

Lore

Citaat van: Tanjajeah op augustus 14, 2015, 23:01:12
Ik weet niet of hij kandidaat is, maar N'Toko speelde een dijk van een wedstrijd vanavond, tegen NAC. Het deed de commentator de opmerking "als ik een Eredivisieclub was dan wist ik het wel" ontlokken.

Maar hij heeft het niet gered bij ADO?

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Dokkumer op augustus 14, 2015, 23:15:32
Volgens mij riep poelie deze naam zo'n beetje in de oertijd al. Speelde N'Toko in die tijd niet bij AGOVV?

Was dat niet Nkoyi?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

el haj

Citaat van: sunderland op augustus 14, 2015, 09:42:13
Wat heb je eraan. Nu kun je iemand voor 3 ton halen en voor 3 jaar vastleggen maar betaal je ook dik salaris. En word je minder. 4 ton is echt vreselijk lachertje

Drie ton?! Dat zijn toch geen bedragen waarvoor Cambuur een CV moet kopen? Nee, een kleine transfersom kan soms prima en een grote transfersom bij grote uitzondering (bijv. Rusnak) maar we moeten niet vergeten waar we vandaan komen. Er staat nog steeds een dik negatief eigen vermogen (wanneer komt Cambuur trouwens met de nieuwe cijfers?), dat moet echt eerst weggewerkt worden.

We zijn zo goed op weg, imo moet je dan echt niet beginnen aan tonnen betalen voor spelers die niet een gigantische (potentiƫle) transferwaarde bezitten.


Citaat van: Drumfather SCC op augustus 14, 2015, 15:21:32
Ik ook  |:)
OF meldt ook al dat Cambuur Van der Laan wil huren..
VD Vegt meldt dat er genoeg is gedaan om Reijnen te behouden
Sinds zijn binnenkomt 3x gesproken maar Etienne wilde zelf niet
VD Vegt meld bij GvT dat ze met hun 1e optie bezig zijn

Mac is een twijfelgeval voor zondag

Heb je daar ook een linkje van? Zou dat interview graag willen lezen/luisteren. :)

Dokkumer

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 14, 2015, 23:36:20
Was dat niet Nkoyi?
Dat zou zo maar kunnen idd. Maakt niet uit, begint beide met een N toch? :P

Edit: Dat was/is toch een aanvaller? Ik meende dat het om een verdediger ging.
Naja, maakt niet uit. Het orakel zelf zal hier uitsluitsel over geven.

El Ma-kri-niii

Citaat van: el haj op augustus 14, 2015, 23:39:27
Drie ton?! Dat zijn toch geen bedragen waarvoor Cambuur een CV moet kopen? Nee, een kleine transfersom kan soms prima en een grote transfersom bij grote uitzondering (bijv. Rusnak) maar we moeten niet vergeten waar we vandaan komen. Er staat nog steeds een dik negatief eigen vermogen (wanneer komt Cambuur trouwens met de nieuwe cijfers?), dat moet echt eerst weggewerkt worden.

We zijn zo goed op weg, imo moet je dan echt niet beginnen aan tonnen betalen voor spelers die niet een gigantische (potentiƫle) transferwaarde bezitten.


Heb je daar ook een linkje van? Zou dat interview graag willen lezen/luisteren. :)
http://www.omropfryslan.nl/nieuws/mac-intosh-twijfelgeval-bij-cambuur

Audiobestand onderaan.


AL

Dat is dus duidelijk.
Geen rechtsback meer, maar een lcv en rcv.
Dus vd Laan en ??


poelie-lwd

Citaat van: Dokkumer op augustus 14, 2015, 23:46:57
Dat zou zo maar kunnen idd. Maakt niet uit, begint beide met een N toch? :P

Edit: Dat was/is toch een aanvaller? Ik meende dat het om een verdediger ging.
Naja, maakt niet uit. Het orakel zelf zal hier uitsluitsel over geven.

Heb ze beide genoemd. Volgens mij al op CO 1.0  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Luuster dan oek een keer man!!  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

okkele

vandaag graag nieuws cambuur !
eerste keus vd hoorn,of dat nou realistisch is of niet.
vriends is prima.
donny gorter is een basisspeler.

opskiete !

:proost
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.