Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Scc01

Zorg inderdaad mAar dat die Schootstra wat wordt klaargestoomd. Daar heb ik nog wel wat vertrouwen in. Verder gewoon maar rustig afwachten tot de spelers die nu veeleisend zijn niet aan een club kunnen komen. Tekenen ze vanzelf wel voor minder

Scc4-ever

Stam vind ik een goede speler voor erbij. En t is toch wel belangrijk met zo'n jonge selectie dat er een iets oudere speler bijkomt. Stam zou ik wat dat betreft geen verkeerde vinden. Hij is clubloos en wil zich nog wel laten zien in de eredivisie.

Galdiano

Citaat van: justremco op juli 10, 2015, 22:49:05marcellis is geen rechtsback.

Hij haalde als rechtsback oranje. Maar ben wel van mening dat hij over de top is. Brengt wel veel ervaring mee.

Ik heb liever een jonge getalenteerde back die kan/moet groeien van een jaar of 21.
Contractje van een jaar of 3/4. Droste was ook matig maar heeft zich goed ontwikkeld. (Behalve laatste jaar.)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Grijskijkert

Citaat van: Galdiano op juli 11, 2015, 08:52:53
Ik heb liever een jonge getalenteerde back die kan/moet groeien van een jaar of 21.
Contractje van een jaar of 3/4. Droste was ook matig maar heeft zich goed ontwikkeld. (Behalve laatste jaar.)
Maar die hebben we met Schootstra al...
IN HENK WE TRUST!!!

DMS78

Schootstra is een middenvelder

Grijskijkert

Citaat van: DMS78 op juli 11, 2015, 09:28:25
Schootstra is een middenvelder
Dus eens een middenvelder altijd een middenvelder? Hij doet het nu goed als rechtsback, en waarom er niet mee verder gaan als hij potentie heeft op die positie?
IN HENK WE TRUST!!!

hobbes

Citaat van: Grijskijkert op juli 11, 2015, 09:48:06
Dus eens een middenvelder altijd een middenvelder? Hij doet het nu goed als rechtsback, en waarom er niet mee verder gaan als hij potentie heeft op die positie?

Dat ben ik helemaal met je eens. We hebben op het moment meer dan genoeg spelers voor het middenveld, voor hem is het beter om zich op de verdediging te richten. Ik vond hem het tegen DTD niet slecht doen. Ok, DTD had totaal aanvallende aspiraties, maar hij liep daar niet "onnatuurlijk" rond. Iets wat ik met Ron Jansen wel altijd heb.

speculeter

Vanavond in Sneek maar eens kijken hoe het er voor staat.
Eerste serieuze wedstrijd.
Denk dat Schootstra wel eens kan verrassen als ik het zo beluister.

Grijskijkert

Citaat van: hobbes op juli 11, 2015, 10:12:17
Dat ben ik helemaal met je eens. We hebben op het moment meer dan genoeg spelers voor het middenveld, voor hem is het beter om zich op de verdediging te richten. Ik vond hem het tegen DTD niet slecht doen. Ok, DTD had totaal aanvallende aspiraties, maar hij liep daar niet "onnatuurlijk" rond. Iets wat ik met Ron Jansen wel altijd heb.
Mijn gedachte is verder gaan met Schootstra,met Pereira achter de hand voor een eventuele dip, een speler van J-C doorschuiven naar de positie die vrijkomt op het middenveld(de rol van Schootstra vorig seizoen) en op die manier is er iets meer te besteden aan een linksbuiten, en leidt jezelf spelers op...
IN HENK WE TRUST!!!

speculeter

De rol van schootstra. ....Hoe zie je die?
Denk dat we genoeg spelers hebben voor middenveld.
Extra besteding voor linksbuiten is wel meegenomen.

Sccambuurdebeste

Citaat van: speculeter op juli 11, 2015, 11:30:26
De rol van schootstra. ....Hoe zie je die?
Denk dat we genoeg spelers hebben voor middenveld.
Extra besteding voor linksbuiten is wel meegenomen.
ik denk dat het het beste is om Schootstra als rechtsback te laten ontwikkelen en dan misschien voor het eerste elftal :camigo

Grijskijkert

Citaat van: speculeter op juli 11, 2015, 11:30:26
De rol van schootstra. ....Hoe zie je die?
Een speler die wel bij de A-selectie traint, maar niet direct aan spelen toekomt , vorig jaar was voor Schootstra ook een leerjaar...
IN HENK WE TRUST!!!

sk13

Al vind ik schootstra meer middenvelder. Maar goed nood breekt wetten prima als hij wordt omgeturnd tot rb. Maar geef die jongen dan ook het vertrouwen en reƫle kans. Ook als hij eens mindere pot speelt. Men heeft er nog al eens handje van om zo'n iemand dan meteen af te branden en vervolgens speelt zo'n jongen niet meer. Terwijl bijv een narsingh kut pot na kut pot kan spelen. En toch altijd weer opgesteld staat.

moodygrunn

Citaat van: sk13 op juli 11, 2015, 12:20:17
Men heeft er nog al eens handje van om zo'n iemand dan meteen af te branden en vervolgens speelt zo'n jongen niet meer.

Waar dan? Op dit forum?  :devil   Gebeurt hier nooit  :X
In Henk en Sandor we trust

Gasgeve

We kunnen het seizoen toch niet ingaan met een jeugdspeler op de rechtsback en met Pereira achter de hand die niet kan verdedigen?